AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Jij was degene met die hele routebeschrijving denk ik? :D

ZOu ik even moeten nakijken, maar denk niet dat er heel veel zink in zit.

Ja dat was ik met die beschrijving. Het zekere voor het onzekere nemen hé :D

Oké bedankt, want wil ook niet dat ik opeens veel te veel zink inneem ^^

Mhmm, ik denk dat het de vorige keer toch de Crack! was die zijn werk deed want ik had vandaag de wekker gezet om 08:00 (sliep om 04:30-05:00 ongeveer), zodat ik 3 Energize!-pilletjes in kon nemen. Ik viel weer in slaap en werd om 12 uur wakker, wat ik erg raar vind (heb dit weleens geprobeerd met NOX Pump en alhoewel ik daar ook niet echt op reageer kwam ik toen toch echt niet meer in slaap).

dan was je moe!

ik heb vandaag de peptopro voor het eerst gebruikt
je hoort zoveel mensen klagen over de smaak maar ik vond het wel meevallen, paar slokken en het is weg!
ik gebruik nooit hydrolisaat maar deze sprak me aan vanwege de (zeer) hoge hydrolisegraad

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

trouwens rene nog een vraag over de Energize!
is de energie/focus/ happy feeling te vergelijken met die van Nox Pump?

ik vind de EAS punch smaak lekkerder dan de lemon smaak! van de lemon smaak ga je uit je mond stinken! bah!

pff kapot van de hele dag studeren.. Dacht ik neem maar eens 1,5 a 2 scheppen unleash alvorens ik aan de beentraining begin. Had al een dikke pomp in quads na het fietsen... niet zon succes haha.. hou het maar bij 1 schepje :d

He Rene ik zat even de voedingswaarde te bekijken van een sample (proteine staaf)
en ik vond dit raar:
KH: 21,1 gram
PR: 26,2 gram
VET: 8,2 gram

voor de rest zitten er nog een hele boel aan ingredienten in, maar op de verpakking staat 80 gram, en daar komt de reep echt niet aan.. hoe zit dat dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.887
He Rene ik zat even de voedingswaarde te bekijken van een sample (proteine staaf)
en ik vond dit raar:

voor de rest zitten er nog een hele boel aan ingredienten in, maar op de verpakking staat 80 gram, en daar komt de reep echt niet aan.. hoe zit dat dan?

welke proteinreep is dat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.889
Wat bedoel je precies dan? De reep weegt toch echt 80gram :D

en ik vond dit raar:

Huh? Dat is bij alles zo, bij elk voedingsmiddel... Check de etiketten maar. De overige grammen komen gewoon uit vocht of zo... En andere dingen, conserveermiddelen en weet ik het allemaal.

Oke thx dat beantwoord mijn vraag:) was gewoon benieuwd hoe dat zat!

Hey rene! ik heb net bestelling binnen gehad bestelnummer 56900. ik had Ultraliife, NOX Pump extreme zakje besteld omdat ik daar zoveel positieve dingen over deze versie heb gehoord, maar ik kreeg de 1 zakje van de de versie van DY Nox Pump met 15 gram, dus dat is de verkeerde! ruilen? :D

Laatst bewerkt:
Hey rene! ik heb net bestelling binnen gehad bestelnummer 56900. ik had Ultraliife, NOX Pump extreme zakje besteld omdat ik daar zoveel positieve dingen over deze versie heb gehoord, maar ik kreeg de 1 zakje van de de versie van DY Nox Pump met 15 gram, dus dat is de verkeerde! ruilen? :D

Waar woon je ergens? Heb hier nog een hele doos met NOX Pump van Ultralife die voor mij weinig doet, wil wel 1 zakje ruilen tegen die van DY om te kijken of dat effect heeft.

Laatst whey delicious besteld bij XXL, dat is teminste lekkere whey.

Nu had ik nog een vraagje, was me een beetje aan het inlezen over Creatine.

Is het echt zinloos om te gebruiken als je ook veel duursport doet? Nu train ik in de week,

3x fitness,
3x hardlopen
1x Fietsen

Wanneer neem je creatine in, voor de training of erna?

ALvast bedankt

Scherpenzeel (gld)

Jammer, Breda hier (Noord-Brabant).

Peptopro mét smaakje is lekkerrr!!

Echt serieus een van de lekkerste shakes die ik al gedronken heb, fruitig smaakje zo maar totaal niet te zoet of chemisch. Als je mengt met iets anders maakt het natuurlijk niet zoveel uit, maar het gaat ook samen met dextrojuice hoor die smaak. Orange en exotic fruit :D

Terug
Naar boven