AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.901
Hey rene! ik heb net bestelling binnen gehad bestelnummer 56900. ik had Ultraliife, NOX Pump extreme zakje besteld omdat ik daar zoveel positieve dingen over deze versie heb gehoord, maar ik kreeg de 1 zakje van de de versie van DY Nox Pump met 15 gram, dus dat is de verkeerde! ruilen? :D
Mail het even naar info, lossen ze het op voor je :)

Laatst whey delicious besteld bij XXL, dat is teminste lekkere whey.

Nu had ik nog een vraagje, was me een beetje aan het inlezen over Creatine.

Is het echt zinloos om te gebruiken als je ook veel duursport doet? Nu train ik in de week,

3x fitness,
3x hardlopen
1x Fietsen

Wanneer neem je creatine in, voor de training of erna?

ALvast bedankt
Creatine is juist ook geschikt voor duursport. De meningen wanneer je het moet innemen zijn een beetje verdeeld. De een neemt het voor de training, een ander direct na de training. Ik denk zelf dat het niet zo heel veel uitmaakt.

Peptopro mét smaakje is lekkerrr!!

Weet ik :D

net weer een leuke bestelling geplaatst :P maar niet alles is voor mij haha een paar vrienden hebben ook ineens mee hun bestelling door gegeven.
Je bestelling:
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: € 16.50
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Orange), aantal:1, prijs: € 15.95
XXL Nutrition, PeptoPro 750 gram (Exotisch Fruit), aantal:1, prijs: € 49.50
Revolutions, Crack! 600 gram, aantal:1, prijs: € 39.90
XXL Nutrition, Beta-Alanine XXL 500 gram, aantal:1, prijs: € 24.50
XXL Nutrition, Fat Burn Stack Xtreme 1 stack, aantal:1, prijs: € 59.50
XXL Nutrition, Trainingshandschoen 1 set (S), aantal:1, prijs: € 11.95
Verzendkosten: € 0.00

BTW (19%) over 11.95: € 1.91
BTW (6%) over 194.20: € 11.65
Totaal BTW: € 13.56

Totaalbedrag: € 217.80

Je bestelnummer is: 57183
normaal gesproken morge alles binnen :P kan niet wachte om de peptopro met smaak te proberen.

okay renee!

Hé, NightProtein tegenwoordig ook in een zwarte pot?
Nou moet ik gaan opletten: whey en NP staan op dezelfde plank in een redelijk donkere trapkast...

Hey,

Ik had een bestelling woensdag gedaan rond 2 uur 's middags en nu is het vrijdag en ik heb ze nog niet gekregen. Tis nie dat ik direct ongerust ben maar vrienden kregen ze de dag erna al. Kan het soms zijn omdat ik de mail van de bestelling een week voor de overschrijving heb gekregen? Ik had bestelnummer 56256 en het was onder de naam Vince De Jonghe. Ik heb ook nog geen briefje in mijn brievenbus gezien trouwens.

Alvast bedankt

Nou moet ik gaan opletten: whey en NP staan op dezelfde plank in een redelijk donkere trapkast...

Vrouwen zagen zogenaamd toch beter in het donker? :D

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Hey,

Ik had een bestelling woensdag gedaan rond 2 uur 's middags en nu is het vrijdag en ik heb ze nog niet gekregen. Tis nie dat ik direct ongerust ben maar vrienden kregen ze de dag erna al. Kan het soms zijn omdat ik de mail van de bestelling een week voor de overschrijving heb gekregen? Ik had bestelnummer 56256 en het was onder de naam Vince De Jonghe. Ik heb ook nog geen briefje in mijn brievenbus gezien trouwens.

Alvast bedankt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sexy hoor. Een echte beer.

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Die foto is al vrij lang geleden, 1,5 jaar bijna :D trouwens, ik zit amper op netlog

Zo ziet 60 % van DBB eruit :D een beir is het wel :D

Op zen netlog staat: Gewicht (kg): 65 kg

problem solved

Laatst bewerkt:
Creatine is juist ook geschikt voor duursport. De meningen wanneer je het moet innemen zijn een beetje verdeeld. De een neemt het voor de training, een ander direct na de training. Ik denk zelf dat het niet zo heel veel uitmaakt.

Daarom ook de guldenmiddenweg: 3gr voor, 3gr na. :)

hey ik heb een vraagje,
mijn creatine Kre-Alklyn is bijna op, en heb dan inmiddels alweer 3 potten daarvan achter de kiezen,
nu heb ik nog nooit een andere vorm van creatine geprobeert en zou nu wel eens de stap willen maken naar bijvoorbeeld de monohydraat versie van XXL
alleen ik zit momenteel ook in de cut, en nou lees ik dat je van de Monohydraat versie vocht vasthoud,
belemmerd dit mijn cut of is het verschil gering?
heb namenlijk het gevoel dat mijn lichaam inmiddels gewend is aan de Kre-Alklyn versie,
en had de gewone monohydraat al een tijdje op het oog,
alvast bedankt.

Top service weer! Bestelling de volgende dag binnen. :)
En whey delicious is inderdaad delicious. :D

Mijn EAS is bijna op, nu wilde ik nieuwe bestellen met alvast een volgende lading NOS Ether en NOX Pump Xtreme.

Maaarr.... De NOS Ether is uitverkocht:fuu: Enig idee wanneer jullie dat weer zullen hebben?

En nog iets, op de pot NOS Ether staat dat je het niet moet innemen met proteïne. Dat geld naar mijn weten sowieso voor creatine. Maar ik neem het wel in met EAS, is dat dan wel zo goed (als in effectief)? En hoe zit dat met PeptoPro? Ik zou dat weleens willen proberen maar dat komt naar mijn idee nog veel meer in de buurt van proteïne dan EAS.

En zit er wezenlijk verschil tussen Dorian Yates NOX Pump en Ultralife NOX Pump Xtreme? Volgens mij zit er in alle twee het zelfde?

hoi rene
leveren ze op zaterdag niet in belgië ? heb gistere voor 15.00 uur besteld en heb nog niets aangekregen vandaag niet dat dit erg is ofzo maar ik vroeg het me gewoon af ik heb ook nog geen mail aangekregen waar je je pakketinformatie kan zien ? al wel bevestiging van betaling enzo weet jij mss of deze al verzonden is bestelnr: : 57183

thx

hoi rene
leveren ze op zaterdag niet in belgië ? heb gistere voor 15.00 uur besteld en heb nog niets aangekregen vandaag niet dat dit erg is ofzo maar ik vroeg het me gewoon af ik heb ook nog geen mail aangekregen waar je je pakketinformatie kan zien ? al wel bevestiging van betaling enzo weet jij mss of deze al verzonden is bestelnr: : 57183

thx

De post werkt niet int weekend. Ik wacht al sinds woensdag :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.919
net weer een leuke bestelling geplaatst :P maar niet alles is voor mij haha een paar vrienden hebben ook ineens mee hun bestelling door gegeven.
Je bestelling:
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: € 16.50
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Orange), aantal:1, prijs: € 15.95
XXL Nutrition, PeptoPro 750 gram (Exotisch Fruit), aantal:1, prijs: € 49.50
Revolutions, Crack! 600 gram, aantal:1, prijs: € 39.90
XXL Nutrition, Beta-Alanine XXL 500 gram, aantal:1, prijs: € 24.50
XXL Nutrition, Fat Burn Stack Xtreme 1 stack, aantal:1, prijs: € 59.50
XXL Nutrition, Trainingshandschoen 1 set (S), aantal:1, prijs: € 11.95
Verzendkosten: € 0.00

BTW (19%) over 11.95: € 1.91
BTW (6%) over 194.20: € 11.65
Totaal BTW: € 13.56

Totaalbedrag: € 217.80

Je bestelnummer is: 57183
normaal gesproken morge alles binnen :P kan niet wachte om de peptopro met smaak te proberen.
Mooie bestelling, bedankt! PeptoPro met smaakje is erg goed gelukt. Die ga je zeker lekker vinden!
Yep, voortaan alles in zwarte potten. Ziet er net even wat beter uit :)

Hey,

Alvast bedankt
Je hebt gekozen voor een vooruitbetaling per bank, dan kunnen we pas versturen als het bedrag daadwerkelijk is bijgeschreven. Bij veel banken zit er een dag tussen voordat het wordt bijgeschreven.

Je kan ook betalen met MrCash/Ogone. Dan staat het direct op de rekening en gaat dus je bestelling ook direct de deur uit.

Jij als XXL freak zou toch moeten weten dat tegenwoordig alles in zwarte potten zit;)
Eigenlijk wel ja :D
Daarom ook de guldenmiddenweg: 3gr voor, 3gr na. :)
Dat is inderdaad misschien nog wel de beste optie.
hey ik heb een vraagje,
mijn creatine Kre-Alklyn is bijna op, en heb dan inmiddels alweer 3 potten daarvan achter de kiezen,
nu heb ik nog nooit een andere vorm van creatine geprobeert en zou nu wel eens de stap willen maken naar bijvoorbeeld de monohydraat versie van XXL
alleen ik zit momenteel ook in de cut, en nou lees ik dat je van de Monohydraat versie vocht vasthoud,
belemmerd dit mijn cut of is het verschil gering?
heb namenlijk het gevoel dat mijn lichaam inmiddels gewend is aan de Kre-Alklyn versie,
en had de gewone monohydraat al een tijdje op het oog,
alvast bedankt.
Creatine mono kan je prima gebruiken tijdens de cut. Je kan er inderdaad wat vocht van vasthouden waardoor het lijkt dat je iets vetter bent. Maar voor de cut zelf (vetverlies) is het geen probleem. En als je stopt met mono trekt het vocht ook weer vrij snel weg.
Top service weer! Bestelling de volgende dag binnen. :)
En whey delicious is inderdaad delicious. :D
Goed om te horen :thumbs:
Mijn EAS is bijna op, nu wilde ik nieuwe bestellen met alvast een volgende lading NOS Ether en NOX Pump Xtreme.

Maaarr.... De NOS Ether is uitverkocht:fuu: Enig idee wanneer jullie dat weer zullen hebben?

En nog iets, op de pot NOS Ether staat dat je het niet moet innemen met proteïne. Dat geld naar mijn weten sowieso voor creatine. Maar ik neem het wel in met EAS, is dat dan wel zo goed (als in effectief)? En hoe zit dat met PeptoPro? Ik zou dat weleens willen proberen maar dat komt naar mijn idee nog veel meer in de buurt van proteïne dan EAS.

En zit er wezenlijk verschil tussen Dorian Yates NOX Pump en Ultralife NOX Pump Xtreme? Volgens mij zit er in alle twee het zelfde?
Geen idee wanneer NOS weer komt. De leveringen van Get Diesel verlopen altijd een beetje moeizaam.

EAS en PeptoPro kan je wel gewoon mengen. Beide hoeven niet verteerd te worden en nemen dus heel snel op.

Ik denk dat beide NOX even goed zijn. Iedereen kan er iets anders op reageren, dus het is sowieso heel moeilijk om te zeggen welke de beste is.
hoi rene

thx
In Belgie (DPD) wordt er inderdaad niet geleverd op zaterdag :(
De post werkt niet int weekend. Ik wacht al sinds woensdag :D
Meestal moet het er toch wel na 1, hooguit 2 dagen zijn. Mail voor de zekerheid even naar info@xxl of gebruik het contact formulier op onze site. Dan kijken ze het maandagochtend meteen even voor je na!

Vind die zwarte potten ook wel mooi ja!
Heb zelf nog van die witte emmers waar vroegah de whey in zat (zo eentje met een handvat nog:p). Ik gebruik ze nog steeds om kleinere hoeveelheden in mee te nemen naar het werk en dergelijke.

Heb gisteren weer een nieuwe bestelling gedaan met o.a. een flinke lading CCG, ben daar erg tevreden over! Ik werk op een militaire basis waar het soms lastig is om 6 echte maaltijden te eten, dus neem ik regelmatig CCG met halfvolle melk. Ideaal om lekker snel een boel gezonde kcals weg te werken. De combinatie isolaat/concentraat geeft evenals de combinatie maltodextrine/havermoutmeel een geleidelijke afgifte van hoge kwaliteit voedingstoffen die onmisbaar zijn voor spiergroei.. en het smaakt nog lekker ook!

Ben nu ook een kleine week bezig met PeptoPro, en merk al dat ik sneller herstel. Ook lijken mijn spieren iets harder aan te voelen, maar dat kan ook placebo effect zijn omdat ik die verhalen gehoort heb .. :D
Als ik het wat langer gebruikt heb zal ik een review schrijven!

Ook de night protein bevalt erg goed, die eet ik lekker dik als een soort vla met gebroken lijnzaad en walnoten erdoorheen! Alleen zit ik met een dilemma, banaan en aardbei zijn allebei onwijs lekker dus zit altijd in dubio welke ik weer zal bestellen :roflol:

Om een lang verhaal kort te maken.. ik ben weer ontzettend tevreden over XXL :thumb:

Terug
Naar boven