- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
das k*tDe post werkt niet int weekend. Ik wacht al sinds woensdag![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das k*tDe post werkt niet int weekend. Ik wacht al sinds woensdag![]()

Ik heb nu nog wat minder dan een halve pot, denk je dat het over een week of 3 op voorraad is?Geen idee wanneer NOS weer komt. De leveringen van Get Diesel verlopen altijd een beetje moeizaam.
Dan maar eens PeptoPro proberenEAS en PeptoPro kan je wel gewoon mengen. Beide hoeven niet verteerd te worden en nemen dus heel snel op.

Dan houd ik het wel gewoon bij de normale, die werkt... Althans, de energy rush van de eerste twee keer is allang weg. Kan echter nog altijd wel intensief en gefocused trainenIk denk dat beide NOX even goed zijn. Iedereen kan er iets anders op reageren, dus het is sowieso heel moeilijk om te zeggen welke de beste is.

Ik ben dan wel geen rene, maar PeptoPro zou juist beter opgenomen worden. Dat staat ook in dat verhaaltje van PeptoPro. Heeft te maken met de vorm van de peptides, die zijn precies zo als aminozuren in het stadium zijn voordat ze worden opgenomen (dus na vertering). Ik geloof dat EAS ook heel snel wordt opgenomen maar omdat de aminozuren niet aan elkaar vast zitten zou je lichaam ze weer moeten koppelen. Maar dat is op z'n hoogst een hydrolyse reactie (of het tegen over gestelde, had echt mijn diploma moeten halenNu ff een vraagje:
Waarom wordt er aan geraden om Peptopro voor en na de training te nemen, met EAS tijdens de training? Ik vind EAS namelijk een top product, maar nu zijn er wel erg veel tevreden reacties op Peptopro.
Zover ik weet wordt eas wat sneller opgenomen, terwijl Peptopro iets langzamer is? Ik kan de voordelen niet echt vinden via het internet, hopelijk kunt u het wel uitleggen?
EDIT: Tevens kosten ze omgerekend ongeveer hetzelfde, vandaar mijn twijfel.
). In ieder geval stelt het niks voor dus niet iets om je nek over te breken.
Dat stukje klinkt erg vaag. Toch bedankt voor de reactie, hopelijk geeft Rene nog een verheldering.Ik ben dan wel geen rene, maar PeptoPro zou juist beter opgenomen worden. Dat staat ook in dat verhaaltje van PeptoPro. Heeft te maken met de vorm van de peptides, die zijn precies zo als aminozuren in het stadium zijn voordat ze worden opgenomen (dus na vertering). Ik geloof dat EAS ook heel snel wordt opgenomen maar omdat de aminozuren niet aan elkaar vast zitten zou je lichaam ze weer moeten koppelen. Maar dat is op z'n hoogst een hydrolyse reactie (of het tegen over gestelde, had echt mijn diploma moeten halen). In ieder geval stelt het niks voor dus niet iets om je nek over te breken.
Enige reden om EAS tijdens de training te nemen is om een continu toevoer van BCAA's en EAA's binnen te krijgen om zodoende spier afbraak zoveel mogelijk te stoppen en tegelijkertijd om continu in een anabolische staat te verkeren.![]()
Tnx! Altijd fijn om te horen dat je zo tevreden bent!Vind die zwarte potten ook wel mooi ja!
Heb zelf nog van die witte emmers waar vroegah de whey in zat (zo eentje met een handvat nog). Ik gebruik ze nog steeds om kleinere hoeveelheden in mee te nemen naar het werk en dergelijke.
Heb gisteren weer een nieuwe bestelling gedaan met o.a. een flinke lading CCG, ben daar erg tevreden over! Ik werk op een militaire basis waar het soms lastig is om 6 echte maaltijden te eten, dus neem ik regelmatig CCG met halfvolle melk. Ideaal om lekker snel een boel gezonde kcals weg te werken. De combinatie isolaat/concentraat geeft evenals de combinatie maltodextrine/havermoutmeel een geleidelijke afgifte van hoge kwaliteit voedingstoffen die onmisbaar zijn voor spiergroei.. en het smaakt nog lekker ook!
Ben nu ook een kleine week bezig met PeptoPro, en merk al dat ik sneller herstel. Ook lijken mijn spieren iets harder aan te voelen, maar dat kan ook placebo effect zijn omdat ik die verhalen gehoort heb ..
Als ik het wat langer gebruikt heb zal ik een review schrijven!
Ook de night protein bevalt erg goed, die eet ik lekker dik als een soort vla met gebroken lijnzaad en walnoten erdoorheen! Alleen zit ik met een dilemma, banaan en aardbei zijn allebei onwijs lekker dus zit altijd in dubio welke ik weer zal bestellen
Om een lang verhaal kort te maken.. ik ben weer ontzettend tevreden over XXL![]()

Ik heb de gegevens niet hier. Maar All Day Protein kan je prima voor het slapen gaan nemen. Nightprotein neemt natuurlijk nog langzamer op maar je kan ook prima All Day Protein nemen.Hey Rene.
Mag ik misschien weten hoeveel % Micellar caseïne en Calcium caseinaat d'r in de All day protein zit?
Zit nog te twijfelen of ik die kan blijven gebruiken net voor het slapen gaan, of dat ik toch pure Micellar Caseïne moet hebben.
Geen idee wanneer de nos weer komt. ik koop het over een week of 3 weer te hebben.Ik heb nu nog wat minder dan een halve pot, denk je dat het over een week of 3 op voorraad is?
Dan maar eens PeptoPro proberen
Dan houd ik het wel gewoon bij de normale, die werkt... Althans, de energy rush van de eerste twee keer is allang weg. Kan echter nog altijd wel intensief en gefocused trainen![]()
Peptopro wordt even snel opgenomen als EAS. Het voordeel van Peptopro is inderdaad dat het alleen tweetjes en drietjes zijn, EAS zijn alleen eentjes. Eentjes kunnen in theorie ook nog gebruikt worden voor brandstof (glucose) tweetjes en drietjes kunnen dat niet. Daarom dat PeptoPro weer net een stapje beter is dan EAS. Hoop dat het een beetje duidelijk is zoNu ff een vraagje:
Waarom wordt er aan geraden om Peptopro voor en na de training te nemen, met EAS tijdens de training? Ik vind EAS namelijk een top product, maar nu zijn er wel erg veel tevreden reacties op Peptopro.
Zover ik weet wordt eas wat sneller opgenomen, terwijl Peptopro iets langzamer is? Ik kan de voordelen niet echt vinden via het internet, hopelijk kunt u het wel uitleggen?
EDIT: Tevens kosten ze omgerekend ongeveer hetzelfde, vandaar mijn twijfel.

Nog niet aan gedacht. Zal eens kijken wat ze zoal hebben.hoi gaan jullie brutal nutrition ook verkopen heb ze gezien op fibo en zou ze wel eens willen proberen?
grts annootjen
Het komt aardig in de buurtIk ben dan wel geen rene, maar PeptoPro zou juist beter opgenomen worden. Dat staat ook in dat verhaaltje van PeptoPro. Heeft te maken met de vorm van de peptides, die zijn precies zo als aminozuren in het stadium zijn voordat ze worden opgenomen (dus na vertering). Ik geloof dat EAS ook heel snel wordt opgenomen maar omdat de aminozuren niet aan elkaar vast zitten zou je lichaam ze weer moeten koppelen. Maar dat is op z'n hoogst een hydrolyse reactie (of het tegen over gestelde, had echt mijn diploma moeten halen). In ieder geval stelt het niks voor dus niet iets om je nek over te breken.
Enige reden om EAS tijdens de training te nemen is om een continu toevoer van BCAA's en EAA's binnen te krijgen om zodoende spier afbraak zoveel mogelijk te stoppen en tegelijkertijd om continu in een anabolische staat te verkeren.![]()

Komt als het goed is deze week weer binnen. Was bij de leverancier ook uitverkocht.René, enig idee wanneer Hydroxycut Hardcore X terug binnenkomt? Die staat al sinds vorige week uitverkocht dacht ik...
Hmm ik ben bang dat ik deze te laat lees. Je bestelling is waarschijnlijk al onderweg. cadeautje moet je dan maar tegoed houdenRene!
ik heb net besteld - 57432
was vergeten opmerking bij te plaatsen, maar zou je er een sample van Crack bij kunnen duwen als je die hebt? en anders een andere pre-workout
oohja...ik ben jarig op de dag van bezorgingmisschien kan je daar wat mee hehe
![]()

Zo hoort het!Vandaag een bestelling geplaatst om half drie en hij wordt morgen al bezorgd.
Service is echt top![]()
Dat is inderdaad ons motto

Di en tri peptides schijnen echt veel beter te zijn dan losse amino's. In de praktijk merkt iedereen het ook echt. Je wordt er echt een stuk ronder en voller van.Hmm, dat is vrij duidelijk ja. Maar als EAS wordt gebruikt voor je training, dan betekent toch dat je ''voorraad'' in je spieren niet wordt gebruikt => uiteindelijk komt het dan toch op hetzelfde neer als met Peptopro.[wel aminozuren opmaken en dan weer aanvullen]
Di en tri peptides schijnen echt veel beter te zijn dan losse amino's. In de praktijk merkt iedereen het ook echt. Je wordt er echt een stuk ronder en voller van.
René
Zet de Dipeptides eens in de weekaanbieding morgen
Greetz
Kun je enig idee geven wat voor verschil er zit tussen Unleash V2 en V3?

Ik zal er eens over denken. Ze zijn trouwens al ooit in de weekaanbieding geweestDi en tri peptides schijnen echt veel beter te zijn dan losse amino's. In de praktijk merkt iedereen het ook echt. Je wordt er echt een stuk ronder en voller van.
René
Zet de Dipeptides eens in de weekaanbieding morgen
Greetz
V2 was een wat rustig product dat vooral ongemerkt zorgde voor een betere training, betere focus enz.Kun je enig idee geven wat voor verschil er zit tussen Unleash V2 en V3?
Unleash V3 is knallen in de gym!!![]()
Denkt de verzekering thuis gebruik niet dan?