Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.942
Net order geplaatst, PeptoPro en 2 zakjes Superpump 250. Ben wel eens benieuwd of dat wat is. Zal waarschijnlijk spijt hebben als PeptoPro morgen in de aanbieding is maar anders red ik het niet voor de training op donderdag:rolleyes:

Ik heb er ook nog even bij gezet dat ik vorige keer een bidon te weinig had en gevraagd om een sample van NO Shotgun V3, Animal Pump en anders Energize!. Hebben jullie eigenlijk wel samples van andere producten op de obvious 1 zakje/stick verpakkingen na? Dacht, ik probeer het gewoon:p

Komen er samples van Unleash V3?

Rene, wat zijn de resultaten van waterout? ik zit nu in de cut, denk je dat ik met dat supplement veel droger kom te staan of valt het mee, want ik gebruik ook al veel caffeine en energize wat ook vocht afdrijft.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.954
Net order geplaatst, PeptoPro en 2 zakjes Superpump 250. Ben wel eens benieuwd of dat wat is. Zal waarschijnlijk spijt hebben als PeptoPro morgen in de aanbieding is maar anders red ik het niet voor de training op donderdag:rolleyes:

Ik heb er ook nog even bij gezet dat ik vorige keer een bidon te weinig had en gevraagd om een sample van NO Shotgun V3, Animal Pump en anders Energize!. Hebben jullie eigenlijk wel samples van andere producten op de obvious 1 zakje/stick verpakkingen na? Dacht, ik probeer het gewoon:p
PeptoPro komt in ieder geval voorlopig niet in de weekaanbieding (is pas geweest).

We hebben van verschillende producten samples. Dus proberen kan altijd :D
Ik had het vrijdag gezegd tegen hem en hij zei dat ik een mail moest sturen. Dit heb ik gedaan zondag en daar heb ik nog geen antwoord van dusver.
Naar welk adres heb je dat gestuurd. Geef anders even je bestelnummer.
Komen er samples van Unleash V3?
Ja, maar dat kan nog een paar weken duren.
Rene, wat zijn de resultaten van waterout? ik zit nu in de cut, denk je dat ik met dat supplement veel droger kom te staan of valt het mee, want ik gebruik ook al veel "cafeïne">caffeine en energize wat ook vocht afdrijft.

Water out werkt redelijk goed. Ik heb het vorige zomer ook gebruikt en je houd er een stuk minder vocht van vast.

Ben benieuwd naar de Unleash V3. V2 was al super :D

Wanneer komt ie binnen??

Snelle levering as usual en bedankt voor de energize samples :thumbs:

Ben nu wel erg nieuwsgierig naar Unleash III :eek: :D

Ik ben benieuwd naar die nieuwe Unleash, René! Ik was erg enthousiast over de V2, alleen valt hij wel eens wat zwaar op de maag. Gelukkig wordt dit gecompenseerd met de enorme pomp die het spul geeft!!!

vandaag alles netjes geleverd zoals gewoonlijk :P
bedankt voor het handdoekje rene dit gaat zeker goed van pas komen ;)

hoi rené alweer een bestelling gedaan
bestelnr: 57783 sampletjes en of wat anders zijn welkom ik dat nog voor het weekend mijn pakje binnen is anders zal het wss maar dinsdag zijn met die feestdag

Terug
Naar boven