MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoe zit dat met die weekaanbiedingen Réne :p

Jo! Rene! ik zou het wel super vinden als dit bestel nummer vandaag nog weg is, zou je dat voor mij kunnen doen? in verband met aflever adres. Hartelijk dank alvast en anders heb ik pech gehad! :D

Je bestelnummer is: 57834

Ben heel erg tevreden over de Unleash! Super product.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.965
Snelle levering as usual en bedankt voor de energize samples :thumbs:

Ben nu wel erg nieuwsgierig naar Unleash III :eek: :D

Ik ben benieuwd naar die nieuwe Unleash, René! Ik was erg enthousiast over de V2, alleen valt hij wel eens wat zwaar op de maag. Gelukkig wordt dit gecompenseerd met de enorme pomp die het spul geeft!!!
Unleash V3 is een knaller. Gisteren 1 schep genomen en ging als een spier. Kon pas vrij laat slapen, maar was al weer wakker voordat de wekker ging. Vol met energie. Werkt langer dan ik had gedacht :D
vandaag alles netjes geleverd zoals gewoonlijk :P
bedankt voor het handdoekje rene dit gaat zeker goed van pas komen ;)
:thumbs:
hoi rené alweer een bestelling gedaan
bestelnr: 57783 sampletjes en of wat anders zijn welkom ik dat nog voor het weekend mijn pakje binnen is anders zal het wss maar dinsdag zijn met die feestdag
Ik denk dat het pas maandag wordt. Tenzij het geld al op de rekening is bijgeschreven.
Hoe zit dat met die weekaanbiedingen Réne :p
Die staat op de site.
Jo! Rene! ik zou het wel super vinden als dit bestel nummer vandaag nog weg is, zou je dat voor mij kunnen doen? in verband met aflever adres. Hartelijk dank alvast en anders heb ik pech gehad! :D

Je bestelnummer is: 57834

Die gaat vandaag weg, dus heb je morgen binnen :D

hallo Rene

Ik ben net bij de post geweest maar die konden enkel de bestelling traceren als ze het posttaxinr kenden ofzoiets. Allesinds, een nr met veel cijfers, 20 ofzo. Zou je dat even kunnen geven aub? Het is van bestelling 56256.

Als het verzonden is, dan zou ik dus graag dat 1 nr hebben zodat ik weet waar het zich bevindt want misschien is het fout geleverd.
Als het nog niet verzonden is, graag zo snel mogelijk aub.

Laatst bewerkt:
Jeuh, vandaag order alweer binnen. Bidon zat erbij. Morgen PeptoPro uitproberen, ik ben benieuwd (ook benieuwd naar de smaak in combinatie met NOS Ether:angstig:).

Alleen jammer dat sample aanvraag uitdraaide op gewoon Whey Delicious. Maar goed, beter dan niks en het is cappuccino smaak, veel over gehoord, ik ben benieuwd:D

• #16.969
hallo Rene

Ik ben net bij de post geweest maar die konden enkel de bestelling traceren als ze het posttaxinr kenden ofzoiets. Allesinds, een nr met veel cijfers, 20 ofzo. Zou je dat even kunnen geven aub? Het is van bestelling 56256.

Als het verzonden is, dan zou ik dus graag dat 1 nr hebben zodat ik weet waar het zich bevindt want misschien is het fout geleverd.
Als het nog niet verzonden is, graag zo snel mogelijk aub.
Ik ga het morgenvroeg meteen even voor je uitzoeken. Geen idee wat er mis is gegaan. Maar die bestelling had je natuurlijk allang binnen moeten hebben. Gaat goedkomen!
wanneer mogen we hem verwachten?
Als het goed is binnen een week!
Jeuh, vandaag order alweer binnen. Bidon zat erbij. Morgen PeptoPro uitproberen, ik ben benieuwd (ook benieuwd naar de smaak in combinatie met NOS Ether:angstig:).

Alleen jammer dat sample aanvraag uitdraaide op gewoon Whey Delicious. Maar goed, beter dan niks en het is cappuccino smaak, veel over gehoord, ik ben benieuwd:D

PeptoPro en NOS zijn beide top. Dus moet je echt iets van gaan merken. Cappuccino is echt heerlijk. Laat maar weten wat je er van vind.

René,

Ik ga volgende week beginnen met cutten en dan ga ik 15 min cardio'en na de krachttraining. Momenteel ben ik bezig met de pepto pro stack. Dus ik neem voor- en na m'n training pepto pro (erna met waxy maize) en tijdens de EAS.

Voorheen nam ik enkel EAS voor- en na het trainen. Dan nam ik de EAS direct na de krachttraining en de waxy maize na de cardio.

Van EAS weet ik dat het de vetverbranding niet in de weg zit, is dit ook het geval met pepto pro of beïnvloed dit wel degelijk de vet verbranding? (of gebruikt je lichaam het niet snel als energie i.v.m. de snelle opname?)

Laatst bewerkt:
site is down :(

edit//
weer up :)

• #16.973
René,

Ik ga volgende week beginnen met cutten en dan ga ik 15 min cardio'en na de krachttraining. Momenteel ben ik bezig met de pepto pro stack. Dus ik neem voor- en na m'n training pepto pro (erna met waxy maize) en tijdens de EAS.

Voorheen nam ik enkel EAS voor- en na het trainen. Dan nam ik de EAS direct na de krachttraining en de waxy maize na de cardio.

Van EAS weet ik dat het de vetverbranding niet in de weg zit, is dit ook het geval met pepto pro of beïnvloed dit wel degelijk de vet verbranding? (of gebruikt je lichaam het niet snel als energie i.v.m. de snelle opname?)

PeptoPro is daar juist extra goed voor. Doordat het di en tri peptiden zijn kan het heel moeilijk omgezet worden naar koolhydraten. Wat bij losse aminozuren (EAS) wel voor een gedeelte het geval kan zijn.

Wat is het verschil in kwaliteit tussen de basic bulk whey en de whey protein instant?

Kunnen jullie mij een goede creatine aanbevelen?
Ik had vorige keer wat creatine caps van 'De Tuinen' werkte perfect maar denk dat dat niet puur was ;)
Enige aanraders?

Doel: in de bulk atm, flink aankomen en breder worden natuurlijk ;)

Wat is het verschil in kwaliteit tussen de basic bulk whey en de whey protein instant?
Als je nou gewoon de eerste zin van de productomschrijvingen leest zie je dat Basic Bulk Whey een concentraat is en Whey Protein Instant een mengeling van concentraat en isolaat (60/40)

Hallo!

Ik heb gisteravond rond 18:00 Olimp, Creatine Monohydraat Mega Caps 300 Caps besteld. Dit is bestelnummer 57868. Morgen is het natuurlijk koninginnedag dus wordt er niet bezorgt...wanneer kan ik ze verwachten? Zaterdag?

Greetz

Okay Rene! goede service, kwartier nadat ik het had besteld zat het al op de post! super bedankt!

Vraagje tussendoor , mag je eigenlijk jou (mijn) favorieten sponsor link gebruiken onder mijn sig ??
alvast bedankt....

hoi rené ik wou even mijn pakketje volgen via de mail die ik gehad heb maar als ik de link open komt dit erop

Ein Fehler ist aufgetreten
Es wurde keine Paketdaten in der aktuellen Datenbank gefunden!
Mögliche Gründe können sein

> die eingegebene Nummer ist nicht korrekt.
> die Nummer ist älter als sechs Monate und wurde bereits archiviert.
> das Paket wurde noch nicht an DPD übergeben.

Terug
Naar boven