AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.981
Wat is het verschil in kwaliteit tussen de basic bulk whey en de whey protein instant?

Als je nou gewoon de eerste zin van de productomschrijvingen leest zie je dat Basic Bulk Whey een concentraat is en Whey Protein Instant een mengeling van concentraat en isolaat (60/40)
Dat is inderdaad het verschil :thumbs:
Kunnen jullie mij een goede creatine aanbevelen?
Ik had vorige keer wat creatine caps van 'De Tuinen' werkte perfect maar denk dat dat niet puur was ;)
Enige aanraders?

Doel: in de bulk atm, flink aankomen en breder worden natuurlijk ;)
Megagrow! is een topper. Ga je zeker van groeien. Lees de reviews maar eens.

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Hallo!

Ik heb gisteravond rond 18:00 Olimp, Creatine Monohydraat Mega Caps 300 Caps besteld. Dit is bestelnummer 57868. Morgen is het natuurlijk koninginnedag dus wordt er niet bezorgt...wanneer kan ik ze verwachten? Zaterdag?

Greetz
Dan komen ze als het goed is zaterdag bij je binnen.
Okay Rene! goede service, kwartier nadat ik het had besteld zat het al op de post! super bedankt!
Snel he :D
Vraagje tussendoor , mag je eigenlijk jou (mijn) favorieten sponsor link gebruiken onder mijn sig ??
alvast bedankt....
Van mij wel :D
hoi rené ik wou even mijn pakketje volgen via de mail die ik gehad heb maar als ik de link open komt dit erop

Ein Fehler ist aufgetreten
Es wurde keine Paketdaten in der aktuellen Datenbank gefunden!
Mögliche Gründe können sein

> die eingegebene Nummer ist nicht korrekt.
> die Nummer ist älter als sechs Monate und wurde bereits archiviert.
> das Paket wurde noch nicht an DPD übergeben.
Volgen kan altijd pas later op de dag/avond. Als het pakket gescand wordt. Dus probeer het vanavond nog eens een keertje.

oke bedankt voor reactie!

Als je nou gewoon de eerste zin van de productomschrijvingen leest zie je dat Basic Bulk Whey een concentraat is en Whey Protein Instant een mengeling van concentraat en isolaat (60/40)

Ik bedoelde eigenlijk ook oplosbaarheid, smaak etc. :p

COOKIES EN CREAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hopelijk ongeveer zoals de BSN versie qua smaak. If so ... gonna order 10kg :D

is er iemand die hier die eiwit poeder zonder melk gebruikt? ik heb melk allergie, en ik wil tog eens van die shakes gebruiken.

iemand ervaring mee?

Hey Rene

Ik heb de oorzaak gevonden. Blijkbaar is de geldtransactie niet geslaagd ofzo. Want mijn ma ging naar de bank en zag dat het geld er nog opstond, zeer vreemd. We lieten het nochtans in de bank zelf overschrijven... Ik ga nu een nieuwe bestelling maken want ik kan de multivit niet gebruiken omdat ik Roa gebruik :P stond in de bijsluiter. Excuses voor het ongemak en extra werk waarmee ik je opgezadeled heb!

Ik probeer net weer en nu blijkt dat mijn rekening geblokkeerd is? Mijn ma gaat morgen naar de bank om te zien..

Laatst bewerkt:
is er iemand die hier die eiwit poeder zonder melk gebruikt? ik heb melk allergie, en ik wil tog eens van die shakes gebruiken.

iemand ervaring mee?

Vooral de Whey Delicious is aan te raden met water. Pure isolaat vorm is wel ff wennen, maar aghhhh, niet moeilijk over doen!

Haa die Rene,

ik ben opzoek naar een goede fatburner, welke raad je me aan?

Alvast bedankt :)!

Laatst bewerkt:
PeptoPro is daar juist extra goed voor. Doordat het di en tri peptiden zijn kan het heel moeilijk omgezet worden naar koolhydraten. Wat bij losse aminozuren (EAS) wel voor een gedeelte het geval kan zijn.

Oke super!

Gaat trouwens heerlijk met de pepto pro stack icm met unleash v2 :)!!

ga ik eens proberen:)

Terug
Naar boven