XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heel tevreden! Goeie kwaliteit en Geweldige Service. Prijzen zijn ook niet te hoog ;)

Ik gebruik BSN Evolution NT stack. levering duurt niet langer dan 2 à 3 dagen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.002
Ik haat koekjes :mad:, weet je wat me lekker lijkt, whey met bier smaak... :)
We hebben wel eens whey delicious biersamples gehad :D
Waarom wel in bulk, en niet Delicious?
???
Kwam toevallig zo uit. Producent van de bulk whey stuurde een sample van cookies. Die was toevallig heel lekker en we hadden toevallig nog een palletplaats vrij in de buurt van de bulk whey. zo doende :D
is er iemand die hier die eiwit poeder zonder melk gebruikt? ik heb melk allergie, en ik wil tog eens van die shakes gebruiken.

iemand ervaring mee?
Je kan het prima met water mengen. Uiteraard is het wel lekkerder met melk.
Hey Rene

Ik heb de oorzaak gevonden. Blijkbaar is de geldtransactie niet geslaagd ofzo. Want mijn ma ging naar de bank en zag dat het geld er nog opstond, zeer vreemd. We lieten het nochtans in de bank zelf overschrijven... Ik ga nu een nieuwe bestelling maken want ik kan de multivit niet gebruiken omdat ik Roa gebruik :P stond in de bijsluiter. Excuses voor het ongemak en extra werk waarmee ik je opgezadeled heb!

Ik probeer net weer en nu blijkt dat mijn rekening geblokkeerd is? Mijn ma gaat morgen naar de bank om te zien..
Ik zag het ja, geen betaling ontvangen. Zodra je weer kan betalen kan je gewoon een nieuwe bestelling plaaten, of de oude betalen. Dat kan natuurlijk ook.
Haa die Rene,

ik ben opzoek naar een goede fatburner, welke raad je me aan?

Alvast bedankt :)!
Je zou inderdaad eens naar Energize kunnen kijken. Is te gebruiken als energiebooster maar ook als fatburner.
Oke super!

Gaat trouwens heerlijk met de pepto pro stack icm met unleash v2 :)!!
Hou me op de hoogte hoe het gaat. Tot nu toe is echt iedereen tevreden over PeptoPro. Binnenkort komt trouwens ook Unleash V3, die is echt veel beter dan de V2.
Ik ben niet Rene ..maar ik raad Energize aan ;)
ook nog is een zeer goeden energie booster (pre workout)....
Ik ook :D
Met xxl huismerk kun je eigenlijk niet fout gaan inderdaad. Daarbij zie ik nog een waarschuwing voor een positieve dopingcontrole, I like that :eyebrow:.
haha :thumbs:

Die waarschuwing geldt trouwens ook voor Unleash V3. Die zal je dus ook wel lekker vinden :D
Heel tevreden! Goeie kwaliteit en Geweldige Service. Prijzen zijn ook niet te hoog ;)

Ik gebruik BSN Evolution NT stack. levering duurt niet langer dan 2 à 3 dagen.
Tnx. Het kan zelfs nog sneller. Als je betaald met Ogone (Mr Cash) kan je het al de volgende dag binnen hebben!

Réne,

Aangezien ik erg goede ervaringen heb met Size On, maar ik nu in de cut zit, lijkt Size On Pre Contest wel iets. Echter vraag ik me af of deze wel even goed gaat werken zonder 'Outlast' (lees carbs/insulinepiek). :rolleyes:

• #17.004
Ik ben vanaf vanavond even een weekje op vakantie :D

Volgend weekend ben ik weer terug. Voor vragen kan je het beste even mailen naar info of het contactformulier op de site gebruiken. Als je hier post helpt Dwarf of iemand anders je wel even (denk ik :D :D ).

Ik zal zo nu en dan even inloggen. Mocht dat niet lukken; tot volgende week :hello:

Réne,

Aangezien ik erg goede ervaringen heb met Size On, maar ik nu in de cut zit, lijkt Size On Pre Contest wel iets. Echter vraag ik me af of deze wel even goed gaat werken zonder 'Outlast' (lees carbs/insulinepiek). :rolleyes:

Als je echt diep wil cutten kan je inderdaad beter zo min mogelijk koolhydraten/suikers nemen. SizeOn Pre Contest is dan een goed product. Of het net zo goed werkt als de normale SizeOn? Geen idee, daar kom je maar op 1 manier achter :D

Laatst bewerkt:
Ik ben vanaf vanavond even een weekje op vakantie :D

Volgend weekend ben ik weer terug. Voor vragen kan je het beste even mailen naar info of het contactformulier op de site gebruiken. Als je hier post helpt Dwarf of iemand anders je wel even (denk ik :D :D ).

Ik zal zo nu en dan even inloggen. Mocht dat niet lukken; tot volgende week :hello:

...en bedankt he?!
Trouwens: je vergeet de rest van de DBB'ers met goede adviezen en ervaringen!

Have fun op vakantie, ik zie wel wat voor geinigs er voor me wordt ingepakt bij de bestelling die ik gisteravond er door heb gegooid...

Laatst bewerkt:
  • #17.006
...en bedankt he?!
Trouwens: je vergeet de rest van de DBB'ers met goede adviezen en ervaringen!

Have fun op vakantie, ik zie wel wat voor geinigs er voor me wordt ingepakt bij de bestelling die ik gisteravond er door heb gegooid...

Daar is ze al :D

Ik zal de opmerking van je bestelling nog even snel aanpassen. Dan moet het goedkomen! :D

verdomme is ie weer weg.

Even een vraagje, die Nox Pump, kan je dat gebruken in combinatie met de "cafeïne">caffeine capsules van jullie?

& Ik kreeg trouwens bij mijn bestelling geen samples maar twee boekjes. Maakt verder niet uit ;) maar geven jullie geen samples meer? Ik vond het altijd wel handig om nieuwe dingen te proberen zonder dat ik met een hele voorraad zat :p

Groetjes :D

Even een vraagje, die Nox Pump, kan je dat gebruken in combinatie met de "cafeïne">"cafeïne">caffeine capsules van jullie?

& Ik kreeg trouwens bij mijn bestelling geen samples maar twee boekjes. Maakt verder niet uit ;) maar geven jullie geen samples meer? Ik vond het altijd wel handig om nieuwe dingen te proberen zonder dat ik met een hele voorraad zat :p

Groetjes :D

In de Nox zit
Guarana Seed Extract (Caffeine) - deze toevoeging hoeft wellicht geen verdere toelichting – meer energie, betere prestaties en hogere vetverbranding.
Dus waarom zou je daar nog extra cafeïne bij nemen?

Hehe, fijne vakantie René! aan Dwarf heb je een goeie hier.. zij is een beetje de XXL chick (sorrie kon even geen ander woord bedenken) van het forum :cool:

Ik wou je nog bedanken voor de wederom snelle levering en gratis samples!
Whey delicious cappuccino is echt:
:heart:
Ook de all day protein samples bevielen erg goed! Zowel de smaak als samenstelling van dit product zijn gewoon top, een zeer welkome aanvullen op de voeding van een serieuze BB'er :thumbs:

Waar ga je naartoe op vakantie eigenlijk? Ibiza? :banana:

@DwarvenWarrior: succes met je nieuwe taak hier, komt vast goed!

Laatst bewerkt:
Vraagje, hoe kan je de kwaliteit van whey nagaan? Door naar het aminozuurprofiel te kijken?

mega grow!

beste!

Eiwit Hydrolisaat is tog ook melk vrij? welke zou dna beter zijn? de Eiwit Hydrolisaat of de zerolactose? klopt het trouwens dat de Eiwit Hydrolisaat echt zo bitter van smaak is

Dag René,

Welk supplement(en) raadt u mij aan om te gebruiken voor te voetballen?

Alvast bedankt.

Eiwit Hydrolisaat is tog ook melk vrij? welke zou dna beter zijn? de Eiwit Hydrolisaat of de zerolactose? klopt het trouwens dat de Eiwit Hydrolisaat echt zo bitter van smaak is

Jo ik heb ook een melkallergie en ik heb Zerolactose i.c.m. Maltodextrine gekocht. Maar zerolactose bevat ook Soja en ik zag dat er bij de vragensectie van XXL door jou een vraag was gesteld dat je ook geen Soja mag, dus dat is denk ik geen optie voor je. ELKE weightgainer (ook die eiwit hydrolisaat) bevat lactose. Zero lactose gainer is de enige optie voor mensen met een allergie zoals jij en ik. Maargoed, dus weer niet als je ook allergisch bent voor soja..

Wat kan ik dan best eten voor de voetbal?
(wnr ik ga gaan trainen pak in creatine en beta-alanine)

Ik zou niet tekort voor de voetbal eten maar. KH rijk voedsel een uurtje van te voren lees anders de sticky's is even door in de voedingssectie

Terug
Naar boven