Branders111
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben wel eens whey delicious biersamples gehadIk haat koekjes, weet je wat me lekker lijkt, whey met bier smaak...
![]()

Kwam toevallig zo uit. Producent van de bulk whey stuurde een sample van cookies. Die was toevallig heel lekker en we hadden toevallig nog een palletplaats vrij in de buurt van de bulk whey. zo doende

Je kan het prima met water mengen. Uiteraard is het wel lekkerder met melk.is er iemand die hier die eiwit poeder zonder melk gebruikt? ik heb melk allergie, en ik wil tog eens van die shakes gebruiken.
iemand ervaring mee?
Ik zag het ja, geen betaling ontvangen. Zodra je weer kan betalen kan je gewoon een nieuwe bestelling plaaten, of de oude betalen. Dat kan natuurlijk ook.Hey Rene
Ik heb de oorzaak gevonden. Blijkbaar is de geldtransactie niet geslaagd ofzo. Want mijn ma ging naar de bank en zag dat het geld er nog opstond, zeer vreemd. We lieten het nochtans in de bank zelf overschrijven... Ik ga nu een nieuwe bestelling maken want ik kan de multivit niet gebruiken omdat ik Roa gebruikstond in de bijsluiter. Excuses voor het ongemak en extra werk waarmee ik je opgezadeled heb!
Ik probeer net weer en nu blijkt dat mijn rekening geblokkeerd is? Mijn ma gaat morgen naar de bank om te zien..
Je zou inderdaad eens naar Energize kunnen kijken. Is te gebruiken als energiebooster maar ook als fatburner.Haa die Rene,
ik ben opzoek naar een goede fatburner, welke raad je me aan?
Alvast bedankt!
Hou me op de hoogte hoe het gaat. Tot nu toe is echt iedereen tevreden over PeptoPro. Binnenkort komt trouwens ook Unleash V3, die is echt veel beter dan de V2.Oke super!
Gaat trouwens heerlijk met de pepto pro stack icm met unleash v2!!
Ik ookIk ben niet Rene ..maar ik raad Energize aan
ook nog is een zeer goeden energie booster (pre workout)....

hahaMet xxl huismerk kun je eigenlijk niet fout gaan inderdaad. Daarbij zie ik nog een waarschuwing voor een positieve dopingcontrole, I like that.

Tnx. Het kan zelfs nog sneller. Als je betaald met Ogone (Mr Cash) kan je het al de volgende dag binnen hebben!Heel tevreden! Goeie kwaliteit en Geweldige Service. Prijzen zijn ook niet te hoog
Ik gebruik BSN Evolution NT stack. levering duurt niet langer dan 2 à 3 dagen.
).
Réne,
Aangezien ik erg goede ervaringen heb met Size On, maar ik nu in de cut zit, lijkt Size On Pre Contest wel iets. Echter vraag ik me af of deze wel even goed gaat werken zonder 'Outlast' (lees carbs/insulinepiek).![]()

Ik ben vanaf vanavond even een weekje op vakantie![]()
Volgend weekend ben ik weer terug. Voor vragen kan je het beste even mailen naar info of het contactformulier op de site gebruiken. Als je hier post helpt Dwarf of iemand anders je wel even (denk ik![]()
).
Ik zal zo nu en dan even inloggen. Mocht dat niet lukken; tot volgende week
...en bedankt he?!
Trouwens: je vergeet de rest van de DBB'ers met goede adviezen en ervaringen!
Have fun op vakantie, ik zie wel wat voor geinigs er voor me wordt ingepakt bij de bestelling die ik gisteravond er door heb gegooid...

maar geven jullie geen samples meer? Ik vond het altijd wel handig om nieuwe dingen te proberen zonder dat ik met een hele voorraad zat

Even een vraagje, die Nox Pump, kan je dat gebruken in combinatie met de "cafeïne">"cafeïne">caffeine capsules van jullie?
& Ik kreeg trouwens bij mijn bestelling geen samples maar twee boekjes. Maakt verder niet uitmaar geven jullie geen samples meer? Ik vond het altijd wel handig om nieuwe dingen te proberen zonder dat ik met een hele voorraad zat
![]()
Groetjes![]()
Dus waarom zou je daar nog extra cafeïne bij nemen?Guarana Seed Extract (Caffeine) - deze toevoeging hoeft wellicht geen verdere toelichting – meer energie, betere prestaties en hogere vetverbranding.

Vraagje, hoe kan je de kwaliteit van whey nagaan? Door naar het aminozuurprofiel te kijken?
in de delicious zit tog ook melk?Vooral de Whey Delicious is aan te raden met water. Pure isolaat vorm is wel ff wennen, maar aghhhh, niet moeilijk over doen!
Eiwit Hydrolisaat is tog ook melk vrij? welke zou dna beter zijn? de Eiwit Hydrolisaat of de zerolactose? klopt het trouwens dat de Eiwit Hydrolisaat echt zo bitter van smaak is
Dag René,
Welk supplement(en) raadt u mij aan om te gebruiken voor te voetballen?
Alvast bedankt.

Voetballen = goed eten , supplementen niet echt nodig![]()
Wat kan ik dan best eten voor de voetbal?
(wnr ik ga gaan trainen pak in creatine en beta-alanine)