MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey rené. ik heb gister voor 3 uur besteld en meteen betaald, maar ik heb geen email dat het verstuurd is. Is het wel goed gegaan?
bestelling 58284

Hier nog iemand. Ik heb vrijdag om 18.00 een bestelling gedaan maar vandaag nog steeds niks binnen. Normaal krijg ik idd een mailtje met de tracktrace code maar dat heb ik dit keer niet gekregen. Behoorlijk k*t want al mn whey is op en had erop gerekend dat ik het vandaag altijd zou hebben.

Hier nog iemand. Ik heb vrijdag om 18.00 een bestelling gedaan maar vandaag nog steeds niks binnen. Normaal krijg ik idd een mailtje met de tracktrace code maar dat heb ik dit keer niet gekregen. Behoorlijk k*t want al mn whey is op en had erop gerekend dat ik het vandaag altijd zou hebben.

Ik zit ook te wachten - vrijdag besteld...

Relax, zal dagje langer duren doordat rene op vakantie is ofzo. Komt allemaal goed ;)

Alles wordt pas vandaag verzonden hoor ik net. Dit ivm koninginnedag? Heb geen idee hoezo iets door koninginnedag zoveel vertraging met zich meebrengt, maargoed. Aangezien er morgen ook geen post wordt bezorgd zal ik alles dus pas donderdag krijgen, een week nadat ik het besteld heb. Moet ik zometeen maar ergens heenrijden om ergens anders nog een pot te halen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Alles wordt pas vandaag verzonden hoor ik net. Dit ivm koninginnedag? Heb geen idee hoezo iets door koninginnedag zoveel vertraging met zich meebrengt, maargoed. Aangezien er morgen ook geen post wordt bezorgd zal ik alles dus pas donderdag krijgen, een week nadat ik het besteld heb. Moet ik zometeen maar ergens heenrijden om ergens anders nog een pot te halen :rolleyes:

Ik blij dat ik 'alleen maar' visolie, glutamine en multivit nodig had ;)
Een paar keer een extra lepeltje olijfolie nemen dat maar... (alleen de visolie was écht op)

Ik blij dat ik 'alleen maar' visolie, glutamine en multivit nodig had ;)
Een paar keer een extra lepeltje olijfolie nemen dat maar... (alleen de visolie was écht op)

Waar gebruik jij glutamine voor als ik vragen mag? Herstel? Daar is zoveel controversie over dat ik niet meer weet wat ik moet geloven.

Waar gebruik jij glutamine voor als ik vragen mag? Herstel? Daar is zoveel controversie over dat ik niet meer weet wat ik moet geloven.

Ik ben aan het uitproberen of het werkt voor mijn knieën - aangezien ik ook niet weet wat ik van de verhalen moet geloven...

Heb ook nog eens een klein bestellingske gdn , kijk er naar uit :)

heb lkkr wel een trackmail gekregen :D

Laatst bewerkt:
vandaag de peptopro binnengekregen, die is lekker amai :D

Die L Carntine en Omega3, is een goede combinatie heb ik te horen gekregen? Kan dit worden bevestigt?

Daarnaast even een vraagje, er staat innemen bij een maaltijd. Een maaltijd staat er bijv. voor dat de L Carntine alleen bijv. het vet haalt uit die maaltijd of is dit over de hele dag verspreid?

Kan iemand me daarna nog uitleg geven wat de werking van Omega 3 is?

BVD,
Vincent

Die L Carntine en Omega3, is een goede combinatie heb ik te horen gekregen? Kan dit worden bevestigt?

Daarnaast even een vraagje, er staat innemen bij een maaltijd. Een maaltijd staat er bijv. voor dat de L Carntine alleen bijv. het vet haalt uit die maaltijd of is dit over de hele dag verspreid?

Kan iemand me daarna nog uitleg geven wat de werking van Omega 3 is?

BVD,
Vincent
L-Carnitine Tartraat zorgt voor een verhoogde vetvebranding, meer energie en betere prestaties voor zowel kracht als duursporters.
Het haalt dus NIET het vet uit je maaltijd... Het is gewoon een fatburner:
Fatburners zorgen voor een verhoogd metabolisme en zodoende voor een verhoogde vetverbranding. Ook zorgen ze voor meer energie en verlagen ze de eetlust. Niet iedereen voelt zicht prettig bij het gebruik van een fatburner; ze kunnen je een opgejaagd en zenuwachtig gevoel geven.

Omega-3-gelcapsules adviseren wij aan personen die bezig zijn met afslanken en/of opbouwen van spiermassa. Dit product kan de lichaamsweerstand en optimale opname van voeding bevorderen en daarmee bijdragen aan een sneller resultaat.
Omega 3 zijn vetten die je lijf nodig heeft - verder doen de capsules niks 'speciaals'. Te weinig vet eten in een cut is net zo onverstandig als teveel vet eten, echter: wat voldoende is zul je zelf moeten ondervinden (20% van je Kcals uit vet wordt vaak aangeraden als start). Deze capsules zijn makkelijk om aan de juiste hoeveelheid goede vetten te komen.

Laatst bewerkt:
Ik had het over het pakje met CLA, L Carntine en groene thee oid.

CLA staat voor Conjugated Linoleic Acid en is geconjugeerd linolzuur en is een essentieel meervoudig onverzadigd vetzuur dat vet kan omzetten in spiermassa. Onderzoek heeft uitgewezen dat bij inname van 3 gram per dag het vetpercentage vermindert. Dit komt doordat vetcellen worden gebruikt om spierweefsel te vormen. Hierdoor zal je niet in gewicht afnemen maar zal de verhouding tussen vet en spierweefsel verbeteren.

wanneer nieuwe weekaanbieding ?

ik wil 2x Creatine Monohydraat Mega Caps bestellen maar als ik klik in het winkelwagentje gebeurt er niks :(

Terug
Naar boven