AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Die track en trace oid als ik daarop klik dan doet hij het niet, maakt dat uit ivm mijn bestelling?

Als ik iets vandaag voor 15:00 bestel (het is zelfs om 2:20 vannacht besteld :)), heb ik het dan morgen binnen? :) :) :) :) :)

Klein vraagje, kan ik DextroJuice Pro met Whey delicious zowel als Pre als Post-workout gebruiken? Want ik heb vaak geen tijd om te eten voor de training dus een shake met zowel eiwitten als suikers voor wat energie zou fijn zijn.

Dus 25 gram whey 10gram DextroJuice als Pre-workout en 25gram whey en 30gram DextroJuice, om maar een voorbeeld te noemen.

Ik heb veel gezocht in forums maar kan hier niet echt een antwoord op vinden.
Alvast bedankt.

Klein vraagje, kan ik DextroJuice Pro met Whey delicious zowel als Pre als Post-workout gebruiken? Want ik heb vaak geen tijd om te eten voor de training dus een shake met zowel eiwitten als suikers voor wat energie zou fijn zijn.

Dus 25 gram whey 10gram DextroJuice als Pre-workout en 25gram whey en 30gram DextroJuice, om maar een voorbeeld te noemen.

Alvast bedankt.

Klein vraagje met een klein (kort en bondig antwoord) van mij!

Ja dat kan heel goed en is juist heel goed (whey en snelle suikers voor en na de training;))

gister tijdens de training 2 scheppen unleash gehad,
dit omdat ik vorige keer weer 1 schep had en niks voelde,
maar 2 was echt weer een overkill,
ik zat al in de auto opweg naar de gym begonnen mn handen en gezicht plots te tintelen ???

ik dacht ojee... maar hoopte op een dikke vette energie rush..
en die kwam ook wel tijdens de training helaas ging dit gepaard met misselijkheid en was elke keer heel duizelig na mijn oeffening ''ik let altijd goed op mn ademhaling dus dat is het niet''
heb 2 uur niets gegeten voor het trainen dus dat was het probleem ook niet,

na zo'n 30 min trainen trok de misselijkheid weg en ging de training wel goed,

jammer dat 1 schepje niks doet en 2 weer te veel is...

Laatst bewerkt:
1,5 schepje is goed :) of een tijdje niet gebruiken en weer 1 schepje nemen ;)

4 mei besteld, nog niets binnen :(.

4 mei besteld, nog niets binnen :(.

Dan zal het 6 mei wel verwerkt en verzonden zijn en dan komt het morgen als je het vandaag niet gehad hebt.

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

jammer dat 1 schepje niks doet en 2 weer te veel is...

Unleash V2 staat erom bekend dat het geen echte rush geeft maar meer "rustig" zijn werk doet, om dan gelijk een dubbele dosis te nemen (2 ipv 1 schep) zeker bij een relatief laag bdw is wel apart.
Ik heb begrepen (niet zelf ervaren) dat Unleash V3 dat wel heeft.

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Sinds deze week EAS in Lemonsmaak in gebruik, smaakt erg lekker moet ik zeggen!

Alvast bedankt.

Ben je aan het cutten?

Pakketje binnen, thanks voor de XXL keycord, nu maak ik de blits op het strand wanneer ik chickies hossel met m'n 25cm guns en 6pack blokjuhs. :)

Terug
Naar boven