XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

In internet explorer werkt het wel ;)

Je bestelnummer is: 58601

Gratis supps zijn altijd welkom :D
eerste bestelling bij xxl!

Haha , niet normaal .

Ben van België en normaal heb ik na 4-5 dagen mijn bestelling thuis .

Nu bestel ik maandag rond 16.00 uur online ,
Rond 18.00 betaal ik mijn overschrijving en vanmiddag al geleverd :)

Rene mag van mij vaker op vakantie :D

Pluim voor xxl nutrition (thx voor de aardbei delicious)

Haha , niet normaal .

Ben van België en normaal heb ik na 4-5 dagen mijn bestelling thuis .

Nu bestel ik maandag rond 16.00 uur online ,
Rond 18.00 betaal ik mijn overschrijving en vanmiddag al geleverd :)

Rene mag van mij vaker op vakantie :D

Pluim voor xxl nutrition (thx voor de aardbei delicious)
kheb het altijd al na 2 dage in belgië ... nooit anders geweten;)

Zo dan...dinsdag bestelling gedaan om 16:47u en om 17:03u kreeg ik een bericht dat het verzonden was...
Als ze nóg sneller gaan werken krijg je al een verzendbericht alvorens je het besteld hebt:D

Ik heb dinsdagavond besteld maar nog geen verzendbevestiging gekregen. Laten ze dit nu achterwege ofzo? De 2 vorige bestellingen kreeg ik steeds de dag nadien een bericht dat het verzonden was met DPD tracking...

Ik heb dinsdagavond besteld maar nog geen verzendbevestiging gekregen. Laten ze dit nu achterwege ofzo? De 2 vorige bestellingen kreeg ik steeds de dag nadien een bericht dat het verzonden was met DPD tracking...

Dinsdagavond besteld, wellicht was woensdag de tent dicht = vandaag inpakken en verzenden. Volgens mijn theorie moet je vandaag de verzendbevestiging krijgen.

• Like
Waarderingen: Ases
Bij mij hetzelfde, moet hem nog ontvangen. Hoe zit het met de weekaanbieding?

ik had maandag besteld en dinsdag ontvangen, alleen kwam de trackingmail nadat ik het pakket ontvangen had.....

René is even weg en opeens duiken overal nare dingen op (geen nieuwe weekaanbieding, vertragingen, ...,) :D

Heb mailtje binnen, verwacht dat het er morgen is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.077
Hallo allemaal,

Helaas zal er deze week geen nieuwe weekaanbieding zijn.
Sorry voor het ongemak.

Geen probleem. Mag ik vragen wat de reden er van is? Wat zijn bijv. de voorwaarden betreft welke supplementen oid er in de aanbieding komen.

Denk omdat Renée met vakantie is, die zal daar ook wel over moeten beslissen
En durf wedden dat de laatste reactie van XXl nutrition in deze topic Renée zelf niet is, maar een medewerker ;)

Laatst bewerkt:
René is even weg en opeens duiken overal nare dingen op (geen nieuwe weekaanbieding, vertragingen, ...,) :D

Ik had gister rond 13:00 uur besteld en de trackingscode binnen gekregen maar het pakket is niet te vinden, terwijl het er na 23:00 uur op zou moeten staan?! Komt het vandaag dan nog wel? :eek:

Terug
Naar boven