- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
XXL haat jou en van mij houden ze. Ik krijg ook altijd naakt foto's van de werkneemsters meegestuurd...![]()
ik krijg altijd een werkneemster meegestuurd..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XXL haat jou en van mij houden ze. Ik krijg ook altijd naakt foto's van de werkneemsters meegestuurd...![]()

WTF, ik heb nog steeds niets binnen. Die track en trace link werkt ook niet.

Hier hetzelfde! Redelijk balen aangezien ik na vanavond een week niet aanwezig ben op het afleveradres![]()
Minder, er is nog hoop voor vandaag. Doet je track en trace link het wel?
+1Ik wil ff tegen iedereen roepen dat ze allday protein van XXL moeten kopen, het is wereld spul! Gebruik het nu een paar maanden, geweldig! En het smaakt ook nog prima. Nice going, XXL![]()

Minder, er is nog hoop voor vandaag. Doet je track en trace link het wel?

Haal je je sups tegenwoordig uit polen, renee ? Potje novedex met pools etiket whehehe
PCT?
Is DextroJuice met Whey een goede post workout shake? Zo ja? mensen die dit al een geprobeerd hebben en hoe beviel de smaak?

Doet jouw track en trace code het ondertussen al? Die van mij niet![]()
Goed om te horen. All Day Protein is echt een goede opvolger van de Protein 80. 6 soorten eiwit en glutamine peptiden. En het is inderdaad erg lekkerIk wil ff tegen iedereen roepen dat ze allday protein van XXL moeten kopen, het is wereld spul! Gebruik het nu een paar maanden, geweldig! En het smaakt ook nog prima. Nice going, XXL![]()

Ik ben trouwens ook helemaal blij met de XXL topper Dipeptides waardoor ik meteen 2 nieuwe potten heb besteld.
Het geeft tijdens het cutten toch een bepaald goed gevoel dat mijn spieren goed beschermd worden.
In combinatie met de EAS rond de training en eiwitten uit voeding/shakes heb ik het idee dat ik het beetje spiermassa dat ik als vrouw heb opgebouwd niet verlies.
Energize! ondersteund mijn cut ook nog steeds prima.
rené, peptopro innemen voor de training, kan dat een half uur van tevoren samen met citrulline, taurine, creatine, B-alanine etc. of de pre wo producten appart en net voor de training de peptopro?