MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik wil ff tegen iedereen roepen dat ze allday protein van XXL moeten kopen, het is wereld spul! Gebruik het nu een paar maanden, geweldig! En het smaakt ook nog prima. Nice going, XXL :thumbs:

Ik wil ff tegen iedereen roepen dat ze allday protein van XXL moeten kopen, het is wereld spul! Gebruik het nu een paar maanden, geweldig! En het smaakt ook nog prima. Nice going, XXL :thumbs:
+1
De chococolade smaak vind ik de beste shake die ik tot nu toe ooit heb gedronken.

Haal je je sups tegenwoordig uit polen, renee ? Potje novedex met pools etiket whehehe

Ik ben trouwens ook helemaal blij met de XXL topper Dipeptides waardoor ik meteen 2 nieuwe potten heb besteld.:D
Het geeft tijdens het cutten toch een bepaald goed gevoel dat mijn spieren goed beschermd worden.
In combinatie met de EAS rond de training en eiwitten uit voeding/shakes heb ik het idee dat ik het beetje spiermassa dat ik als vrouw heb opgebouwd niet verlies.:)
Energize! ondersteund mijn cut ook nog steeds prima.

Laatst bewerkt:
wat zou het beste zijn voor na een training? en dan bedoel ik eigelijk met name vechtsport isolaat of hydroisolaat?

Mijn pakketje is binnen. :cheer:
Bedankt voor weer zo'n snelle levering.
Voor het eerst heb ik bewust om een bepaalde sample gevraagd en er zat een zakje Crack bij mijn bestelling.:D
Heel erg bedankt hiervoor en uiteraard ook voor de handdoek en Whey Delicious sample!

Is DextroJuice met Whey een goede post workout shake? Zo ja? mensen die dit al een geprobeerd hebben en hoe beviel de smaak?

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.118
Ik ben er weer :D

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Doet jouw track en trace code het ondertussen al? Die van mij niet :rolleyes:

We hebben inderdaad een aantal pakketten die gewoon de deur zijn uitgegaan maar geen track en trace hebben gekregen. Geen idee hoe dat kan, als het goed is komen ze wel gewoon aan. Mocht je na vandaag nog niets hebben mail dan even naar info. Gaan ze het even uitzoeken bij TNT.

rené, peptopro innemen voor de training, kan dat een half uur van tevoren samen met citrulline, taurine, creatine, B-alanine etc. of de pre wo producten appart en net voor de training de peptopro?

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.120
Goed om te horen. All Day Protein is echt een goede opvolger van de Protein 80. 6 soorten eiwit en glutamine peptiden. En het is inderdaad erg lekker :D
Ik ben trouwens ook helemaal blij met de XXL topper Dipeptides waardoor ik meteen 2 nieuwe potten heb besteld.:D
Het geeft tijdens het cutten toch een bepaald goed gevoel dat mijn spieren goed beschermd worden.
In combinatie met de EAS rond de training en eiwitten uit voeding/shakes heb ik het idee dat ik het beetje spiermassa dat ik als vrouw heb opgebouwd niet verlies.:)
Energize! ondersteund mijn cut ook nog steeds prima.

Dipeptides zijn inderdaad top. Niet alleen om te cutten of massa op te bouwen maar ook voor je algehele gezondheid. Je voelt je gewoon een stuk fitter.

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

rené, peptopro innemen voor de training, kan dat een half uur van tevoren samen met citrulline, taurine, creatine, B-alanine etc. of de pre wo producten appart en net voor de training de peptopro?

Ik zou de peptopro 5 a 10 minuutjes voor het trainen nemen. Wordt echt snel opgenomen dat spul.

Terug
Naar boven