XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoop dat ik mijn bestelling vandaag nog binnen krijg. 4 mei besteld, 6 mei verzendingsbevestiging.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.123
5 mei was een vrije dag. Dus dan is het inderdaad 6 mei verzonden als het goed is. Doet de track en trace code het bij jou?

Nee de track en trace doet het niet.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Welkom terug trouwens :D

Ik ben er weer :D

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

We hebben inderdaad een aantal pakketten die gewoon de deur zijn uitgegaan maar geen track en trace hebben gekregen. Geen idee hoe dat kan, als het goed is komen ze wel gewoon aan. Mocht je na vandaag nog niets hebben mail dan even naar info. Gaan ze het even uitzoeken bij TNT.

Is dit forum nu jullie mailbox? Jammer dat ik dit hier moet aantreffen ipv in mijn mailbox. Ik zou eerst de klachten afhandelen die naar het mailadres van mijn bedrijf werden gestuurd ;). Maargoed dat terzijde, ik zou het pakket dus al vrijdag binnen moeten hebben. Hebben jullie het wel echt naar tnt gestuurd?

• #17.126
Is dit forum nu jullie mailbox? Jammer dat ik dit hier moet aantreffen ipv in mijn mailbox. Ik zou eerst de klachten afhandelen die naar het mailadres van mijn bedrijf werden gestuurd ;). Maargoed dat terzijde, ik zou het pakket dus al vrijdag binnen moeten hebben. Hebben jullie het wel echt naar tnt gestuurd?

Dit forum is niet onze mailbox. Daarom verzocht ik je ook naar info@xxl te mailen, onze mailbox ;)

René, kan ik mijn bestelling vandaag verwachten?

Track en trace doet het niet.

Ik heb ook donderdag besteld, email ontvangen dat het via tnt verzonden is, nog steeds niets ontvangen, track en trace doet het bij mij ook niet, zal ook even een mail naar xxl sturen.

Denk dat Rene het wel via het forum kan oplossen of heb je liever dat ik mail René?

• #17.131
Heel veel pakketten die 6 mei zijn verzonden zijn op de een of andere manier niet gescand. Geen idee wat er aan de hand is. Zijn ze aan het uitzoeken hier.

kan gebeuren rene, ik verwijt jullie niets hoor, heb dit nog nooit mee gemaakt bij jullie, en ik bestel toch al een geruime tijd, we wachten het wel af, zal wel goed komen.

kan gebeuren rene, ik verwijt jullie niets hoor, heb dit nog nooit mee gemaakt bij jullie, en ik bestel toch al een geruime tijd, we wachten het wel af, zal wel goed komen.

Ga ik wel vanuit inderdaad:D

laat maar horen als er nieuws is René :p

• #17.134
Vrijwel alle pakketten die donderdag 6 mei zijn verzonden hebben vertraging opgelopen in het sorteercentrum van TNT. Als het goed is worden al die pakketten morgen uitgeleverd.

Wanneer komen de Delicious Protein Bars weer op voorraad, want ik wil een bestelling plaatsen.

Is die glutamine in de uitverkoop een beetje kwaliteit naar jou mening Rene?

Laatst bewerkt:
  • #17.136
Wanneer komen de Delicious Protein Bars weer op voorraad, want ik wil een bestelling plaatsen.

Is die glutamine in de uitverkoop een beetje kwaliteit naar jou mening Rene?

Delicious Protein Bars komen als het goed is volgende week weer binnen.

Glutamine in de uitverkoop is gewoon goed. We hebben nu een soort gelijke glutamine van eigen merk. Vandaar dat die andere nu een beetje overbodig is.

Delicious Protein Bars komen als het goed is volgende week weer binnen.

Glutamine in de uitverkoop is gewoon goed. We hebben nu een soort gelijke glutamine van eigen merk. Vandaar dat die andere nu een beetje overbodig is.

Jammer, want vind ze erg handig (en lekker) voor school zaterdags.

Als goed is komt er zo een mooie bestelling binne met flink wat aminozuurtjes.

Maak er maar een goeie weekaanbieding van aangezien het een weekje geleden is!! :D

Terug
Naar boven