- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maak er maar een goeie weekaanbieding van aangezien het een weekje geleden is!!![]()

Klopt, we komen zo meteen met een verrassing
---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------
Suggesties?![]()

Hey René, wat is het verschil tussen deze en jullie PeptoPro, buiten het aminozuurprofiel? Ik heb zelf ook even gekeken maar ik word er niet wijzer van.
René die L Carntine di eook in de aanbiedin gwas met CLA etc. is dat wel aan te raden voor een diabeet?
Peptide pro is gewoon een whey hydrolisaat met een misleidende naam die lijkt op pepto pro. XXL Pepto Pro is de enige echte Pepto Pro van DSM. Onder andere bekend van de Olympische spelen enz.
---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------
Ik zou niet weten waarom niet. Maar om er zeker van te zijn beter even je arts raadplegen voor dat soort vragen.

Rene,
Ik gebruik op dit moment alleen Whey Delicious als post workout supplement. Nu wil ik ook een pre-work iets gaan gebruiken. Ook iets om mij meer energie te geven tijdens de training.
Wat kun je aanraden?
Nu dacht ik eventjes, het is zover , unleash v3 komt online ...![]()

Zeker Unleash V3 nemen. Komt deze week op de site. Super veel energie, veel pomp en echt veel zin om te trainen. Beter dan NOX Pump en Crack!
Jammer dat het kortingssysteem niet geldt voor het huismerk, ik heb hier echt niks anders staan dan XXL nutrition potten...![]()
Unleash V3 komt inderdaad ook in de XXL Training Stack.Mooi zo, zat er al op te wachten. Kan hem dan toch ook in stack bestellen toch? Samen met EAS en megagrow?
Huismerk is al erg goedkoop, tegen een super kwaliteit!Jammer dat het kortingssysteem niet geldt voor het huismerk, ik heb hier echt niks anders staan dan XXL nutrition potten...![]()

Denk ik niet :"D
Als je whey met dextro in je shake beker hebt met water er al in heo lang blijft het dan 'goed' ?
René,
Die korting werkt nietWanneer ik 10kg whey in mn mandje stop gaat er geen 10% vanaf/.