XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

de website ligt eruit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.142
Hey René, wat is het verschil tussen deze en jullie PeptoPro, buiten het aminozuurprofiel? Ik heb zelf ook even gekeken maar ik word er niet wijzer van.

• #17.146
Vanaf nu is het XXL Kortingsysteem online! Zie ook dit topic!

René die L Carntine di eook in de aanbiedin gwas met CLA etc. is dat wel aan te raden voor een diabeet?

• #17.148
Hey René, wat is het verschil tussen deze en jullie PeptoPro, buiten het aminozuurprofiel? Ik heb zelf ook even gekeken maar ik word er niet wijzer van.

Peptide pro is gewoon een whey hydrolisaat met een misleidende naam die lijkt op pepto pro. XXL Pepto Pro is de enige echte Pepto Pro van DSM. Onder andere bekend van de Olympische spelen enz.

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

René die L Carntine di eook in de aanbiedin gwas met CLA etc. is dat wel aan te raden voor een diabeet?

Ik zou niet weten waarom niet. Maar om er zeker van te zijn beter even je arts raadplegen voor dat soort vragen.

Peptide pro is gewoon een whey hydrolisaat met een misleidende naam die lijkt op pepto pro. XXL Pepto Pro is de enige echte Pepto Pro van DSM. Onder andere bekend van de Olympische spelen enz.

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

Ik zou niet weten waarom niet. Maar om er zeker van te zijn beter even je arts raadplegen voor dat soort vragen.

Heb ik gedaan alleen nog geen reactie terug, misschien dat jij het toevalilg wist.

Rene,

Ik gebruik op dit moment alleen Whey Delicious als post workout supplement. Nu wil ik ook een pre-work iets gaan gebruiken. Ook iets om mij meer energie te geven tijdens de training.

Wat kun je aanraden?

• #17.152
Rene,

Ik gebruik op dit moment alleen Whey Delicious als post workout supplement. Nu wil ik ook een pre-work iets gaan gebruiken. Ook iets om mij meer energie te geven tijdens de training.

Wat kun je aanraden?

Zeker Unleash V3 nemen. Komt deze week op de site. Super veel energie, veel pomp en echt veel zin om te trainen. Beter dan NOX Pump en Crack!

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

Nu dacht ik eventjes, het is zover , unleash v3 komt online ...:(

Nog een paar nachtjes slapen :D

Jammer dat het kortingssysteem niet geldt voor het huismerk, ik heb hier echt niks anders staan dan XXL nutrition potten... :o

Als je whey met dextro in je shake beker hebt met water er al in heo lang blijft het dan 'goed' ?

• #17.157
Mooi zo, zat er al op te wachten. Kan hem dan toch ook in stack bestellen toch? Samen met EAS en megagrow?
Unleash V3 komt inderdaad ook in de XXL Training Stack.
Jammer dat het kortingssysteem niet geldt voor het huismerk, ik heb hier echt niks anders staan dan XXL nutrition potten... :o
Huismerk is al erg goedkoop, tegen een super kwaliteit! :)
Gaat denk ik nog wel verandering in komen.
Denk ik niet :"D
Als je whey met dextro in je shake beker hebt met water er al in heo lang blijft het dan 'goed' ?

Zou het niet te lang bewaren. Maximaal een paar uurtjes.

René,

Die korting werkt niet :) Wanneer ik 10kg whey in mn mandje stop gaat er geen 10% vanaf/.

ik wil graag een shake gebruiken voor na mijn karate training om vreet buien te verkomen zodra ik thuis ben. omdat ik nog 2 kilo moet aftrainen. wat zou dan beter zijn: een isolaat of hydroisolaat? of miss iets anders?

Terug
Naar boven