Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vrijwel alle pakketten die donderdag 6 mei zijn verzonden hebben vertraging opgelopen in het sorteercentrum van TNT. Als het goed is worden al die pakketten morgen uitgeleverd.

Van een insider heb ik vernomen dat ze een paar dagen ernstig personeeltekort hebben gehad ivm koninginnedag.
Met andere woorden: wellicht lagen er nog een paar dronken op bed;)

Vwb de kortingsregels: jammer dat het alleen voor bepaalde producten geldt, je geeft korting of niet maar niet op sommige wel en sommige niet.
Verder had ik gehoopt op een kortingssysteem voor vaste klanten maar helaas.
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.163
Vwb de kortingsregels: jammer dat het alleen voor bepaalde producten geldt, je geeft korting of niet maar niet op sommige wel en sommige niet.
Verder had ik gehoopt op een kortingssysteem voor vaste klanten maar helaas.
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening;)

We geven korting. Alleen geen korting op korting, vandaar dat de weekaanbieding en uitverkoop niet meetellen. Lijkt me vrij logisch. Eigen merk geven we ook geen korting op, prijzen zijn al vrij laag, zeker voor de kwaliteit die we leveren.

Een spaarsysteem voor vaste klanten komt er ook nog. Maar daarover later meer ;)

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

ik wil graag een shake gebruiken voor na mijn karate training om vreet buien te verkomen zodra ik thuis ben. omdat ik nog 2 kilo moet aftrainen. wat zou dan beter zijn: een isolaat of hydroisolaat? of miss iets anders?

Ik zou voor Whey Delicious gaan. Echt lekker en ook vrij goede voedingswaarde.

ik wil graag een shake gebruiken voor na mijn karate training om vreet buien te verkomen zodra ik thuis ben. omdat ik nog 2 kilo moet aftrainen. wat zou dan beter zijn: een isolaat of hydroisolaat? of miss iets anders?

ik zit wel met een melk allergie. kan ik de delicious dan ook nemen?

Waarom eet je niet een fatsoenlijke maaltijd nadat je thuis bent van je karatetraining? Afvallen doe je bij voorkeur NIET met hongerlijden...

dat weet ik ook wel, maar van een eiwit shake ga je tog leker vol zitten? en dan krijg ik meteen de goeie voedingstoffen,

IK krijg spontaan een kwartier na een PWO-shake mega-honger... hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden, maar ik zou er in ieder geval niet van uitgaan. Verder bevat een eiwitshake... eiwitten - na een flinke training zou ik minimaal ook wat koolhydraten aanbevelen. Just my 2 cents.

Welkom terug René, leuke vakantie gehad? :cool: (die vraag zal zeker wel een paar keer al gesteld zijn hehe..)

Zojuist las ik over de korting over grotere bedragen, echt wauw.. jullie zijn al de goedkoopste, met de hoogste kwaliteit, gratis verzendkosten.. en nu nog goedkoper.. en nog wel genoeg overhouden voor een vakantie naar Ibiza, hoela girls included? :D

Rene, kan je niet meer USP labs producten gaan verkopen, dan alleen Jack3d? Lees op Amerikaanse boards enthousiaste reacties over meerdere producten van hun.
Ben zelf wel erg benieuwd in meer producten van hun

• #17.173
Welkom terug René, leuke vakantie gehad? :cool: (die vraag zal zeker wel een paar keer al gesteld zijn hehe..)

Zojuist las ik over de korting over grotere bedragen, echt wauw.. jullie zijn al de goedkoopste, met de hoogste kwaliteit, gratis verzendkosten.. en nu nog goedkoper.. en nog wel genoeg overhouden voor een vakantie naar Ibiza, hoela girls included? :D
We zijn inderdaad de beste en de goedkoopste. Echt veel houden we niet meer over, maar het is dan ook maar een uit de hand gelopen hobbie ;)

Rene kan niet meer op vakantie, hij wordt te veel gemist op zijn werk. Alles loopt in het honderd ;)
Hahahah :D
Rene, kan je niet meer USP labs producten gaan verkopen, dan alleen Jack3d? Lees op Amerikaanse boards enthousiaste reacties over meerdere producten van hun.
Ben zelf wel erg benieuwd in meer producten van hun

Ik ga er meteen eens even naar kijken. Hoor er inderdaad ook wel goede dingen over.

Zeker Unleash V3 nemen. Komt deze week op de site. Super veel energie, veel pomp en echt veel zin om te trainen. Beter dan NOX Pump en Crack!

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

Nog een paar nachtjes slapen :D

Da's wel een gewaagde uitspraak he Rene ;)
beter dan NOX PUMP?
Drnk dat ik het maar gratis moet testen eh ;)

nee ff serieus...
komen er samples...?

René, ik heb iemand gevonden die nog 3 gesealde whey isolate vanille emmers heeft. De emmers hebben echter nog het oude (wit blauwe) label. Is het mogelijk dat de whey over datum is ? Als dat kan tenminste..
Zie onderstaande link voor de label
oa7us7.jpg

http://i43.tinypic.com/oa7us7.jpg

Heb mijn bestelling binnen, mooizo.

Crack en nog een energizer als sample altijd leuk!

Die chick naast die eiwitrepen in XXL magazine is een medewerkster? :p

• #17.177
Da's wel een gewaagde uitspraak he Rene ;)
beter dan NOX PUMP?
Drnk dat ik het maar gratis moet testen eh ;)

nee ff serieus...
komen er samples...?
Er komen samples. Alleen die komen altijd pas later omdat ze door een ander bedrijf moeten worden gevuld. Ik heb het gisterenavond genomen en heb nu nog steeds veel energie en een erg lekker gevoel :D

René, ik heb iemand gevonden die nog 3 gesealde whey isolate vanille emmers heeft. De emmers hebben echter nog het oude (wit blauwe) label. Is het mogelijk dat de whey over datum is ? Als dat kan tenminste..
Zie onderstaande link voor de label
oa7us7.jpg

http://i43.tinypic.com/oa7us7.jpg
Staat als het goed is een datum op. Whey blijft opzich best lang goed. Dus als het droog en niet in de zon ofzo heeft gestaan zal het geen probleem zijn.

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Heb mijn bestelling binnen, mooizo.

Crack en nog een energizer als sample altijd leuk!

Die chick naast die eiwitrepen in XXL magazine is een medewerkster? :p

Ja, dat is een van onze inpaksters ;)

Er komen samples. Alleen die komen altijd pas later omdat ze door een ander bedrijf moeten worden gevuld. Ik heb het gisterenavond genomen en heb nu nog steeds veel energie en een erg lekker gevoel :D

:D

toe Rene, toevoegen die boel

Heel men gym kijkt er intussen naar uit:o

Bedacht me net dat ik snel nog wat dingen nodig had, en overmorgen wordt er natuurlijk niet geleverd. Ik heb zo snel mogelijk besteld en kreeg mn orderbevestiging om 15.02. Nu hopen dat hij nog wordt meegenomen voor deze dag (ik weet dat ik 2 minuten te laat ben :p ).

Laat maar het is al binnen. (EINDELIJK) :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven