AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Als je Energize! ook gebruikt als fatburner, werkt het dan nog wel voor extra energie?

Zeker Unleash V3 nemen. Komt deze week op de site. Super veel energie, veel pomp en echt veel zin om te trainen. Beter dan NOX Pump en Crack!

Nog een paar nachtjes slapen :D

Dat is nogal niet een uitspraak :eek: Ik heb sinds NOX pump nooit meer iets vergelijkbaars kunnen vinden

Er komen samples. Alleen die komen altijd pas later omdat ze door een ander bedrijf moeten worden gevuld. Ik heb het gisterenavond genomen en heb nu nog steeds veel energie en een erg lekker gevoel :D

Dan wacht ik even met bestellen :cool: Ben benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.185
wanneer wordt je beschouwd als vaste klant??
is alleen maar een vraag, niks bijzonders.
Als je meerdere malen hebt besteld bij ons ;)
Als je Energize! ook gebruikt als fatburner, werkt het dan nog wel voor extra energie?
Is per persoon verschillend. De een krijgt veel energie van 1 cap, een ander heeft weer 2 of 3 caps nodig.
Dat is nogal niet een uitspraak :eek: Ik heb sinds NOX pump nooit meer iets vergelijkbaars kunnen vinden

Dan wacht ik even met bestellen :cool: Ben benieuwd!

Degene die het tot nu toe getest hebben vonden het allemaal beter dan crack en nox pump. Het geeft echt veel energie en ook een goede pomp.

Rene ik heb Crack in een zakje (lol) als Sample maar zie nergens hoe dit moet worden ingenomen heb ook op site gekeken.

Rene ik heb Crack in een zakje (lol) als Sample maar zie nergens hoe dit moet worden ingenomen heb ook op site gekeken.

Staat toch gewoon op de site?

Neem 1-3 maatscheppen en meng dit met 300-500ml water. Het poeder zal na enkele minuten gaan bruisen en helemaal oplossen. Crack moet absoluut niet geschud worden, roeren met een lepel of vork kan geen kwaad. Drink Crack pas als het bruisen afgelopen is, 30-45 minuten voor de training of wedstrijd.

sample is meestal gewoon 1 dosering!

Heb 2,5 kg whey isolaat binnen gekregen net. Even snel een mix gemaakt van 250 gram magere franse kwark, scheutje melk, anderhalve schep whey(30 gram dacht ik) en een scheutje tova desertsaus. Het smaakt stiekem niet al te best, maar sochtends zo'n bakje, en s'avonds zo'n bakje. Toch weer 100gram proteine naast normale voeding.

neutraal smaakt toch wel heel erg ''neutraal''. Het smaakt echt hoe het eruit ziet. Maar lost zelfs in kwark prima op, en ben er erg tevreden over. Snelle service en leuke sample. Ik ga trouwens de sample maar weggeven. Het is whey delicious. Stel nou dat het echt lekker is, dan baal ik dat ik met 2,5 kg smaakloos poeder zit:P

Laatst bewerkt:
Net ook nog even 200ml melk + 1 maatschep + 1 eetlepel nesquick. Smaakte echt goed. Ben wel blij dat ik neutraal heb genomen toch. Kan het door vanalles heen gooien. x

Jammer dat je geen damesshirts (in de weekaanbieding) hebt!

Degene die het tot nu toe getest hebben vonden het allemaal beter dan crack en nox pump. Het geeft echt veel energie en ook een goede pomp.

Dan ga ik het zeker proberen. Ik reageer wel op Crack, maar tot nu toe op niets anders (ook geen nox pump).

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Of XXXL.

Heb 2,5 kg whey isolaat binnen gekregen net. Even snel een mix gemaakt van 250 gram magere franse kwark, scheutje melk, anderhalve schep whey(30 gram dacht ik) en een scheutje tova desertsaus. Het smaakt stiekem niet al te best, maar sochtends zo'n bakje, en s'avonds zo'n bakje. Toch weer 100gram proteine naast normale voeding.

neutraal smaakt toch wel heel erg ''neutraal''. Het smaakt echt hoe het eruit ziet. Maar lost zelfs in kwark prima op, en ben er erg tevreden over. Snelle service en leuke sample. Ik ga trouwens de sample maar weggeven. Het is whey delicious. Stel nou dat het echt lekker is, dan baal ik dat ik met 2,5 kg smaakloos poeder zit:P

Heel verstandig! Weg geven, desnoods bewaren totdat je bus poeder leeg is:D

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Gewoon harder trainen dan!!!:D

Grapje. Is idd goede opmerking als je het mij vraagt. Ik kreeg gisteren ook te horen van de dames. He? Waarom hebben ze geen dames kleding/shirts? Ja goeie! Ik zal het vragen (dus bij deze en met mede dank aan Miss Dwarven Warrior)

wat is eigenlijk het verschil tussen XXL Weightgainer en de Complex Carb Gainer???
behalve in weightgainer zit ook niet complexe koolhydraten, dan is CCG is toch veel beter?

Gisteren me ebstelling ontvangen.
bedankt voor de extra samples. :)

Crack sample is 30g.

wanneer komt die unleash v3 uit want dacht vandaag net te bestellen, maar zou toch graag die unleash meepikken (en hopelijk snel want heb nog maar 1 zakje noxpump :fuu:)

wanneer komt die unleash v3 uit want dacht vandaag net te bestellen, maar zou toch graag die unleash meepikken (en hopelijk snel want heb nog maar 1 zakje noxpump :fuu:)

Vanaf maandag 17 mei verkrijgbaar - Unleash! v3 - The Pre Workout Beast!

@rene, wat raad je aan voor wat serieuze grip, laatste setjes heb ik echt dat mijn handen wegglijden af en toe, kwam op de volgende 2 uit;

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Lifting-Straps-P522

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Strong-Grips-XXL-P525

Terug
Naar boven