- Waardering
- 404
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 99kg
Een spaarsysteem voor vaste klanten komt er ook nog. Maar daarover later meer![]()
wanneer wordt je beschouwd als vaste klant??
is alleen maar een vraag, niks bijzonders.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een spaarsysteem voor vaste klanten komt er ook nog. Maar daarover later meer![]()
wanneer wordt je beschouwd als vaste klant??

Zeker Unleash V3 nemen. Komt deze week op de site. Super veel energie, veel pomp en echt veel zin om te trainen. Beter dan NOX Pump en Crack!
Nog een paar nachtjes slapen![]()
Ik heb sinds NOX pump nooit meer iets vergelijkbaars kunnen vinden Er komen samples. Alleen die komen altijd pas later omdat ze door een ander bedrijf moeten worden gevuld. Ik heb het gisterenavond genomen en heb nu nog steeds veel energie en een erg lekker gevoel![]()
Ben benieuwd!Als je meerdere malen hebt besteld bij onswanneer wordt je beschouwd als vaste klant??

Is per persoon verschillend. De een krijgt veel energie van 1 cap, een ander heeft weer 2 of 3 caps nodig.Als je Energize! ook gebruikt als fatburner, werkt het dan nog wel voor extra energie?
Dat is nogal niet een uitspraakIk heb sinds NOX pump nooit meer iets vergelijkbaars kunnen vinden
Dan wacht ik even met bestellenBen benieuwd!
Rene ik heb Crack in een zakje (lol) als Sample maar zie nergens hoe dit moet worden ingenomen heb ook op site gekeken.
Neem 1-3 maatscheppen en meng dit met 300-500ml water. Het poeder zal na enkele minuten gaan bruisen en helemaal oplossen. Crack moet absoluut niet geschud worden, roeren met een lepel of vork kan geen kwaad. Drink Crack pas als het bruisen afgelopen is, 30-45 minuten voor de training of wedstrijd.
Staat toch gewoon op de site?
sample is meestal gewoon 1 dosering!

Degene die het tot nu toe getest hebben vonden het allemaal beter dan crack en nox pump. Het geeft echt veel energie en ook een goede pomp.
Jammer dat je geen damesshirts (in de weekaanbieding) hebt!
Heb 2,5 kg whey isolaat binnen gekregen net. Even snel een mix gemaakt van 250 gram magere franse kwark, scheutje melk, anderhalve schep whey(30 gram dacht ik) en een scheutje tova desertsaus. Het smaakt stiekem niet al te best, maar sochtends zo'n bakje, en s'avonds zo'n bakje. Toch weer 100gram proteine naast normale voeding.
neutraal smaakt toch wel heel erg ''neutraal''. Het smaakt echt hoe het eruit ziet. Maar lost zelfs in kwark prima op, en ben er erg tevreden over. Snelle service en leuke sample. Ik ga trouwens de sample maar weggeven. Het is whey delicious. Stel nou dat het echt lekker is, dan baal ik dat ik met 2,5 kg smaakloos poeder zit![]()

Jammer dat je geen damesshirts (in de weekaanbieding) hebt!

wat is eigenlijk het verschil tussen XXL Weightgainer en de Complex Carb Gainer
behalve in weightgainer zit ook niet complexe koolhydraten, dan is CCG is toch veel beter?

wanneer komt die unleash v3 uit want dacht vandaag net te bestellen, maar zou toch graag die unleash meepikken (en hopelijk snel want heb nog maar 1 zakje noxpump)