MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey Renée hoe komt het dat je de havermout niet meer verkoopt?Nu wou ik net een zak kopen...:(

wel smaak CCG is lekker met zowel water als melk? of zijn ze allemaal heerlijk :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.207
Jammer dat je geen damesshirts (in de weekaanbieding) hebt!
I know. Probleem is dat er we niet zo heel veel dames als klant hebben. Ander probleem is dat je ook weer met verschillende maten zit. Maar ik ga er binnenkort weer eens naar kijken. Eigenlijk horen we gewoon iets voor dames te hebben inderdaad. We krijgen binnenkort wel weer de witte hemdjes voor de zomer.
wanneer komt die unleash v3 uit want dacht vandaag net te bestellen, maar zou toch graag die unleash meepikken (en hopelijk snel want heb nog maar 1 zakje noxpump :fuu:)
Vanaf maandag leverbaar. Neem even een paar dagen geen pre workout booster. Dan knalt je Unleash nog harder in :D
Vanaf maandag 17 mei verkrijgbaar - Unleash! v3 - The Pre Workout Beast!

@rene, wat raad je aan voor wat serieuze grip, laatste setjes heb ik echt dat mijn handen wegglijden af en toe, kwam op de volgende 2 uit;

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Lifting-Straps-P522

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Strong-Grips-XXL-P525
Voor welke oefeningen wil je het gebruiken?
Hey Renée hoe komt het dat je de havermout niet meer verkoopt?Nu wou ik net een zak kopen...:(
Was niet zo heel veel vraag naar. Plus de zakken gingen nog wel eens open tijdens transport. Vandaar dat we besloten hebben die palletplaats aan Basic Bulk Whey cookies & cream te geven :)

Shakebeker 0,7 L, aantal:2
Whey Delicious 2x 2500 gram (Speculaas, Vanille), aantal:1
NOW Foods, GABA 100 Caps, aantal:1

hoop voor de aankomende weken weer genoeg te hebben zo :D

En dan had ik een vraagje, is het mogelijk dat je de volgende samples mee stuurt?
Dan kan ik misschien bij de volgende bestelling een totaal andere keuze maken :D

Appeltaart
Appel
Limoen - Citroen
Bosvruchten
Cocos
Cappuccino

Laatst bewerkt:
En dan had ik een vraagje, is het mogelijk dat je de volgende samples mee stuurt?
Dan kan ik misschien bij de volgende bestelling een totaal andere keuze maken :D

Appeltaart
Appel
Limoen - Citroen
Bosvruchten
Cocos
Cappuccino
Anders bestel je gewoon een volgende keer Whey Delicious Sample Pack, op die manier kan je sowieso handig kijken welke smaak je bevalt. Er zitten altijd wel wat mindere smaken tussen, dat verschilt per persoon natuurlijk. Maar misschien heb je geluk met de inpakkers ;)

Laatst bewerkt:
Totaalbedrag: € 426.70

Je bestelnummer is: 59640

beetje vanalles :D

Erg goed spul, ik gebruik de All day Protein!

ik heb op hemelvaartsdag een bestelling geplaatst,
ik neem aan dat door de feestdag het vertraging heeft oid.
wanneer kan ik m'n bestelling thuis verwachten?

ik heb op hemelvaartsdag een bestelling geplaatst,
ik neem aan dat door de feestdag het vertraging heeft oid.
wanneer kan ik m'n bestelling thuis verwachten?

Ik denk dat je het morgen bezorgd krijgt. Heb namelijk ook besteld gisteren.

Geen haver meer?????????

Dat wordt weer uit de UK bestellen of voor mijn verjaardag een hoop zakken van de Joannusmolen vragen.

Terug
Naar boven