wouter stas
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf ik gebruikte die altijd:s:sHey Renée hoe komt het dat je de havermout niet meer verkoopt?Nu wou ik net een zak kopen...![]()
ik neem ze altijd met water en ik vind aardbei goed vanille vind ik minder maarja smaken verschillen...wel smaak CCG is lekker met zowel water als melk? of zijn ze allemaal heerlijk![]()
Hey Renée hoe komt het dat je de havermout niet meer verkoopt?Nu wou ik net een zak kopen...![]()

ik gebruik banaan maar enkel met melk nog niet met water geprobeerd eigelijkwel smaak CCG is lekker met zowel water als melk? of zijn ze allemaal heerlijk![]()

I know. Probleem is dat er we niet zo heel veel dames als klant hebben. Ander probleem is dat je ook weer met verschillende maten zit. Maar ik ga er binnenkort weer eens naar kijken. Eigenlijk horen we gewoon iets voor dames te hebben inderdaad. We krijgen binnenkort wel weer de witte hemdjes voor de zomer.Jammer dat je geen damesshirts (in de weekaanbieding) hebt!
Vanaf maandag leverbaar. Neem even een paar dagen geen pre workout booster. Dan knalt je Unleash nog harder inwanneer komt die unleash v3 uit want dacht vandaag net te bestellen, maar zou toch graag die unleash meepikken (en hopelijk snel want heb nog maar 1 zakje noxpump)

Voor welke oefeningen wil je het gebruiken?Vanaf maandag 17 mei verkrijgbaar - Unleash! v3 - The Pre Workout Beast!
@rene, wat raad je aan voor wat serieuze grip, laatste setjes heb ik echt dat mijn handen wegglijden af en toe, kwam op de volgende 2 uit;
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Lifting-Straps-P522
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Strong-Grips-XXL-P525
Was niet zo heel veel vraag naar. Plus de zakken gingen nog wel eens open tijdens transport. Vandaar dat we besloten hebben die palletplaats aan Basic Bulk Whey cookies & cream te gevenHey Renée hoe komt het dat je de havermout niet meer verkoopt?Nu wou ik net een zak kopen...![]()

Anders bestel je gewoon een volgende keer Whey Delicious Sample Pack, op die manier kan je sowieso handig kijken welke smaak je bevalt. Er zitten altijd wel wat mindere smaken tussen, dat verschilt per persoon natuurlijk. Maar misschien heb je geluk met de inpakkersEn dan had ik een vraagje, is het mogelijk dat je de volgende samples mee stuurt?
Dan kan ik misschien bij de volgende bestelling een totaal andere keuze maken
Appeltaart
Appel
Limoen - Citroen
Bosvruchten
Cocos
Cappuccino

Wat heb je allemaal besteld als ik vragen magik heb op hemelvaartsdag een bestelling geplaatst,
ik neem aan dat door de feestdag het vertraging heeft oid.
wanneer kan ik m'n bestelling thuis verwachten?
wat is dan het verschil met havermout van de supermarktGeen haver meer
Dat wordt weer uit de UK bestellen of voor mijn verjaardag een hoop zakken van de Joannusmolen vragen.

wat is dan het verschil met havermout van de supermarkt![]()

ik ben serieus