XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.221
ik heb op hemelvaartsdag een bestelling geplaatst,
ik neem aan dat door de feestdag het vertraging heeft oid.
wanneer kan ik m'n bestelling thuis verwachten?

Dan gaat ie vandaag de deur uit en heb je hem als het goed is morgen binnen.

Wat is eigenlijk het exacte verschil qua ingredienten van unleach v2 tegenover v3, dus geen uitleg over de ervaringen maar de ingredienten, want ik vindt die van v2 niet terug omdat hij precies van de site verwijderd is.

Bedankt voor de bevestiging... ik dacht ook wel dat het aspartaam vrij zou zijn... maar aangezien ik daar zo sterk op reageer (misselijk etc) wilde ik het zeker weten.

Want 5kg is toch wel veel :D

René,

Bestelling is binnen. Bedankt voor de shakebeker.

Hoe is het met de kwaliteit van de hydrolisaat?
De prijs ervan is blijkbaar heel laag geworden + vanillesmaak.. daarom mijn bedenkingen.

ja met zo'n track code en een link maar dan zegt ie altijd dat ie niet gevonden is.

Das raar. Werkt hier altijd wel, maar pas als het pakket door TNT is ingescand. Dat gebeurt 's-avonds pas.

Wordt dus wachten tot maandag.....

Hebben jullie een supp met fosfatidylserine erin?

---------- Toegevoegd om 03:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:08 ----------

Wow, jij hebt zeker veel whey delicious gesnoept?? :eek:

Even serieus, behoor jij niet tot de langste mensen van de wereld? of kloppen die stats niet :D

Ik weet niet precies hoe lang ik ben, dacht altijd 231 (staat ook op mijn paspoort, stats gaan overigens tot 230cm hier :fuu:) maar de dokter heeft het laatst opgemeten en toen stond ik op 229cm. In zware bulk zat ik op 172kg (stats gaan maar tot 160kg :fuu:) maar toch ben ik helemaal niet zo gespierd, eerder gewoon 'groot in omvang' (armen meten bv. 53cm maar ik pak net 56kg op machine curl:rolleyes:), ook heb ik een brute hyperlordose.

Genetics fail :o:(

Terug
Naar boven