Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René, enig idee wanneer de NOW foods omega 3 terug binnen is?
alsook de ADP chocolade.

mvg

zo, net zo'n XXL tas besteld, kan ik al mn eten in een aparte tas meenemen :D

he rene, wat is er met 63482 ? Bulk whey niet op voorraad ? :D

Rene, je kan bij het bestellen aanvinken dat je een bedrijfsnaam wil toevoegen, misschien ook slim om een vakje voor afdeling erbij te zetten, is handig zodat het direct naar de juiste afdeling word gedistribueerd :)

hoelaat komt eigenlijk de nieuwe week aanbieding?:d

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.568
whoei, net binnen gekregen :D. Straks even proeven
Mooi, laat maar weten wat je er van vind.
Supps zijn weer binnen Rene, bedankt voor de shirtjes en handdoek!
:thumbs:
Rene is mijn bestelling vandaag op de post gegaan? Was 20 min voor 3 uur afgerond, nummer : 63737 Mn Whey is op :(
Yes, alles van gisteren voor 15.00uur is de deur uit.
Ik heb van de whey gold (optimum nutrition) erg last van raar gevoel.
Sta 4u smorgens op , drinkt rond 6u mijn eerste shake en iets erna voel mij echt niet goed, wat misselijk ,raar gevoel in de maag. Ben er mee moeten stoppen, tijdens het werk is dit zeker niet leuk!
Weet iemand waaraan dat kan liggen? Bij de whey delicious had ik dit niet
Geen idee. Beter maar weer terug naar de Whey Delicious.
René, enig idee wanneer de NOW foods omega 3 terug binnen is?
alsook de ADP chocolade.
mvg
Omega 3 kan nog even duren. ADP choco is er volgende week weer als het goed is.
zo, net zo'n XXL tas besteld, kan ik al mn eten in een aparte tas meenemen :D
Nice :D
he rene, wat is er met 63482 ? Bulk whey niet op voorraad ? :D
Bulk whey was heel even uitverkocht. Weekaanbieding ging een beetje te hard :D Ik zie inderdaad dat je pakket is afgeleverd.
Rene, je kan bij het bestellen aanvinken dat je een bedrijfsnaam wil toevoegen, misschien ook slim om een vakje voor afdeling erbij te zetten, is handig zodat het direct naar de juiste afdeling word gedistribueerd :)
Lijkt me een beetje overbodig ;) Zet het desnoods achter je bedrijfsnaam, dan zal het ook wel goedkomen :)
hoelaat komt eigenlijk de nieuwe week aanbieding?:d
Altijd anders. Spannend he :D

Had nog nooit aardbei genomen voor de nightproteïn...neem meestal klassieke smaken zoals vanille of chocolade. Moet zeggen, dikke meevaller! Echt lekker :D

Ohja :P Misschien is het handiger om niet te bellen tijdens een wedstrijd van Nederland ;)

• #17.571
Er zou vandaag vanille all day protein binnenkomen toch? Is nog steeds uitverkocht..

Lijkt me een beetje overbodig ;) Zet het desnoods achter je bedrijfsnaam, dan zal het ook wel goedkomen :)

Niet alle bodybuilders zijn stratenmakers die bij een bedrijf met 10 man werken he.. Als ik bij een multinational werk met meer dan 500 man opt kantoor weten ze echt niet zo voor wie dat pakket is en waar het heen moet.. maar oke zo vaak bestel ik niet opt adres van de zaak. maar het kwam gewoon in me op :)

• #17.574
Er zou vandaag vanille all day protein binnenkomen toch? Is nog steeds uitverkocht..
Komt vandaag binnen als het goed is. Je kan het alweer bestellen via de site.
Niet alle bodybuilders zijn stratenmakers die bij een bedrijf met 10 man werken he.. Als ik bij een multinational werk met meer dan 500 man opt kantoor weten ze echt niet zo voor wie dat pakket is en waar het heen moet.. maar oke zo vaak bestel ik niet opt adres van de zaak. maar het kwam gewoon in me op :)

Begrijp ik. Maar ik denk dat het voor de meeste geen probleem is als ze de afdeling achter de bedrijfsnaam zetten ;)

Ik zou nog even laten weten wat ik van de Basic Bulk Whey - cookies and cream vond.

Nou .. hij is echt niet vies ... en whey voor die prijs .. zeer goed.

MAAR !

Hij smaakt echt niet naar cookies :D... komt niet eens in de buurt. Kan de smaak niet thuis brengen, het is echt niet vies maar BSN cookies and cream is echt oreo smaak dat heeft deze bij lange na niet.

En hij schuimt overigens wel in de blender ;)

Hey René,

nu de zomer echt voor de deur staat wilt iedereen denkt ik op een natuurlijke manier wel wat bruiner worden ipv onder de zonnenbank te gaan liggen.

Bij deze:
hebt u producten met L-Tyrosine of Melatonan ofzoiets ?

MVG

Hoi rene,

Wanneer krijg je Papaya enzymes van now foods weer binnen??

Alvast bedankt.

En om in het ritme te blijven,

Wanneer komt de All-day proteïne binnen (chocooo) ??
En komen de sample packs ook terug binnen ?

Aansluitend op de bovenstaande vraag: Wanneer komt de All Day Proteïne (aardbei) weer binnen?

@salieri, Choco is gewoon te bestellen? (1kg dan)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven