XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wat me zonet opviel is dat de Exclusive Whey Proteine van Body en fitshop
goedkoper is dan de whey's van xxl.

Basic bulk whey xxl: per 1 gram: 0.01299
Exclusive Whey Proteine: per 1 gram: 0.010991

ass je dat omrekent naar bijv 10 kg, zit er een verschil van 20 euro
Daarnaast zit er in de whey van B&F meer proteine per 100 gr dan van xxl.

omdat je Laagste prijs garantie hebt rene, vind ik dat jij je prijs moet laten zakken :D :p
(vooral omdat je minder proteine per 100 gr hebt)

Laatst bewerkt:
Aansluitend op de bovenstaande vraag: Wanneer komt de All Day Proteïne (aardbei) weer binnen?

@salieri, Choco is gewoon te bestellen? (1kg dan)

Ik moet de potten van 2,5 k hebben

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

omdat je Laagste prijs garantie hebt rene, vind ik dat jij je prijs moet laten zakken :D :p

Vermits dit twee verschillende producten zijn en er een verschil in kwaliteit kan zitten, kan je onmogelijk een vergelijking maken .. maarjah je kan het altijd proberen :p

Was me eerlijk gezegd ook opgevallen :o over het algemeen is het huismerk van B&F een beetje goedkoper dan XXL. Over de kwaliteit, tja...tenzij er een onafhankelijke analyse gebeurt, kan je hierover blijven discussieren :cool:

De concurrentie is hier moordend tussen de boardsponsors :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.584
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Multivit-P115

mag ik vragen waarom er geen kalium en magnesium in deze multi vitamine / mineraal zit?

en waar zijn de borium en fosfor?
Geen idee. Het is gewoon een goede standaard multivit voor sporters.
Hey René,

nu de zomer echt voor de deur staat wilt iedereen denkt ik op een natuurlijke manier wel wat bruiner worden ipv onder de zonnenbank te gaan liggen.

Bij deze:
hebt u producten met L-Tyrosine of Melatonan ofzoiets ?

MVG
Ik zal er eens naar gaan kijken.
Hoi rene,

Wanneer krijg je Papaya enzymes van now foods weer binnen??

Alvast bedankt.
Komt als het goed is deze week weer binnen.
En om in het ritme te blijven,

Wanneer komt de All-day proteïne binnen (chocooo) ??
En komen de sample packs ook terug binnen ?
All Day Protein gaat abnormaal hard. We krijgen het letterlijk niet aangesleept. Hopelijk komt er deze week weer een nieuwe lading. Samples packs komen binnenkort ook weer teurg. Ik hoop binnen 1 a 2 weken.
Aansluitend op de bovenstaande vraag: Wanneer komt de All Day Proteïne (aardbei) weer binnen?

@salieri, Choco is gewoon te bestellen? (1kg dan)
Deze week als het goed is.

Laagste prijs garantie geldt natuurlijk alleen voor producten die 100% hetzelfde zijn. Voor onze eigen producten kopen we alleen de allerbeste grondstoffen in. We hoeven niet per se de goedkoopste te zijn met ons eigen merk, maar we willen wel de beste zijn.

We krijgen vaak aanbiedingen voor grote partijen goedkope whey die we dan heel goedkoop zouden kunnen verkopen. Maar die weg wil ik niet ingaan met XXL. We willen een constante kwaliteit bieden voor een goede prijs.

We krijgen vaak aanbiedingen voor grote partijen goedkope whey die we dan heel goedkoop zouden kunnen verkopen. Maar die weg wil ik niet ingaan met XXL. We willen een constante kwaliteit bieden voor een goede prijs.[/QUOTE]

Inderdaad laat dit zo maar, de prijs , kwaliteit en smaak is perfect!;)
Kheb gisteren nog 4 x 2,5 kg whey delicious besteld voor mijn buren hier in men straat. Die zijn ook al verslaaft aan jullie whey:D

hey rene
ik had bij men laatste besteling 2flesse pam spray terwijl ik er 4 had besteld en voor 4 had betaald:(;)

wil deze week weer gaan bestellen. Heb je toevallig ook samplepacks van een pre workout shake zoals unleash v3 oid? Wil het wel is proberen :cool:. En enig idee wanneer de Whey Isolaat + All Day Protein stack er weer is?
groetjes

Laatst bewerkt:
bestelling

Hoi René,

Heb vrijdagavond nog een bestelling gedaan via bankoverschrijving. Heb tot nog toe geen trackingnummer ontvangen, maar dit ligt wellicht aan de "snelheid" van het bankwezen...

Nu, mijn vraag: Mocht mijn bestelling (nr: 64201) nog niet zijn verzonden, zou je hier dan voor wat de samples betreft whey instant kunnen insteken? XXL is nieuw voor mij, maar als de producten me bevallen ben je alleszins al een vaste klant rijker ;). Ik ben vooral geïnteresseerd in je "huisproducten", dus deze van XXL zelf. Als ik mag kiezen, dan liefst samples van XXL :)

danku!

Grtn

mogguh!

Heb vanmorgen al vroeg mijn bestelling ontvangen! nummer: 64371

Bedankt voor de extra's! en weer top service!

Hoi René,

Heb vrijdagavond nog een bestelling gedaan via bankoverschrijving. Heb tot nog toe geen trackingnummer ontvangen, maar dit ligt wellicht aan de "snelheid" van het bankwezen...

Nu, mijn vraag: Mocht mijn bestelling (nr: 64201) nog niet zijn verzonden, zou je hier dan voor wat de samples betreft whey instant kunnen insteken? XXL is nieuw voor mij, maar als de producten me bevallen ben je alleszins al een vaste klant rijker ;). Ik ben vooral geïnteresseerd in je "huisproducten", dus deze van XXL zelf. Als ik mag kiezen, dan liefst samples van XXL :)

danku!

Grtn
Zet dat de volgende keer bij de opmerkingen neer, dan zien de mensen die de boel inpakken wat ze er bij moeten steken. Je dacht toch niet dat René alles zelf inpakt? En hij kan ook niet van iedereen op dit forum aan de inpakkers doorgeven wat er in moet.

Zet dat de volgende keer bij de opmerkingen neer, dan zien de mensen die de boel inpakken wat ze er bij moeten steken. Je dacht toch niet dat René alles zelf inpakt? En hij kan ook niet van iedereen op dit forum aan de inpakkers doorgeven wat er in moet.

Ja, I know, had te laat gezien dat er bij elke bestelling samples werden meegegeven...

Nuja, het is geen ramp als het niet meer gaat heh. Ik dacht "ik probeer het maar"...

Dus, mocht het nog mogelijk zijn, dan ben je zeker bedankt voor de moeite!

• #17.592
Inderdaad laat dit zo maar, de prijs , kwaliteit en smaak is perfect!;)
Kheb gisteren nog 4 x 2,5 kg whey delicious besteld voor mijn buren hier in men straat. Die zijn ook al verslaaft aan jullie whey:D
Daar komt ook zeker geen verandering is. Kwaliteit staat bij ons altijd op nummer 1.

hey rene
ik had bij men laatste besteling 2flesse pam spray terwijl ik er 4 had besteld en voor 4 had betaald:(;)
Mail even je ordernummer naar info@xxl, dan lossen ze het voor je op!

wil deze week weer gaan bestellen. Heb je toevallig ook samplepacks van een pre workout shake zoals unleash v3 oid? Wil het wel is proberen :cool:. En enig idee wanneer de Whey Isolaat + All Day Protein stack er weer is?
groetjes
Samples van Unleash hebben we nog niet. Die komen binnen 2 weken als het goed is. We hebben wel van verschillende andere boosters samples. All Day Protein komt ook binnen 1 a 2 weken weer binnen.
Hoi René,

danku!

Grtn
Samples van de Whey Instant hebben we niet, alleen van Whey Isolaat. Die doen ze er standaard voor je bij als het goed is.
mogguh!

Heb vanmorgen al vroeg mijn bestelling ontvangen! nummer: 64371

Bedankt voor de extra's! en weer top service!
Geen dank :thumbs:
Je kan het inderdaad altijd het beste bij de opmerking zetten. Dan komt het meestal wel goed ;)

bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. Wat is een goede vervanger voor All day protein, als die bestaat? En btw ff een opmerking ADP is wel gewoon in het winkelmandje te plaatsen op dit moment ;). Groetjes

Hiernet weer wat leuks besteld/betaald , kijk er naar uit :cool:

Wat is eigenlijk de BW van PeptoPro, vergeleken met bv. isolaat of hydrolisaat?

Rene, ik zou een post workout supp willen van muscletech om te proberen maar zie dat ze allemaal uitverkocht zijn. Of heb je nog iets beters als post workout (heb nu megagrow, maar wil eens iets anders proberen). ?

• #17.597
bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. Wat is een goede vervanger voor All day protein, als die bestaat? En btw ff een opmerking ADP is wel gewoon in het winkelmandje te plaatsen op dit moment ;). Groetjes
We hebben nog een aantal smaken ADP op voorraad. Kan je ze allemaal in je winkelmandje doen dan?
Hiernet weer wat leuks besteld/betaald , kijk er naar uit :cool:
Komt goed :thumbs:
Wat is eigenlijk de BW van PeptoPro, vergeleken met bv. isolaat of hydrolisaat?
Poeh dan zal ik even een hele stapel emails moeten doorzoeken. De BW is in ieder geval niet bijzonder hoog ofzo. De kracht van Peptopro is de snelle opname en het feit dat het voor een groot gedeelte uit di- en tripeptides bestaat.
Rene, ik zou een post workout supp willen van muscletech om te proberen maar zie dat ze allemaal uitverkocht zijn. Of heb je nog iets beters als post workout (heb nu megagrow, maar wil eens iets anders proberen). ?
Je kan een totaalproduct nemen zoals SizoOn of Dark Matter. Wat je ook kan doen is een aantal losse producten kopen. Zoals Dextro Juice, EAS en Crea Force powder. ALs je dat gewoon na het trainen pakt zit je ook erg goed.

Rene,, is die tropicol isolaat, is dat een soort tropisch smaakje aan de whey ?

Je kan een totaalproduct nemen zoals SizoOn of Dark Matter. Wat je ook kan doen is een aantal losse producten kopen. Zoals Dextro Juice, EAS en Crea Force powder. ALs je dat gewoon na het trainen pakt zit je ook erg goed.

Kan SizeOn zeker aanraden inderdaad. Het enige wat eventueel beter is, is zoals René al zegt: zelf een boel losse dingen kopen en dat bij elkaar gooien.

SizeOn is echter een goed alternatief, heb het zelf ook gebruikt.

Terug
Naar boven