XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb maar weer eens wat supps bij je besteld René. Laatste tijd erg druk gehad met studie en andere zaken. Maar nu gaan we weer lekker dedicated aan de slag!

Leuk idee trouwens die weekaanbiedingen! Scheelt toch weer een paar centen voor deze student ;)

Bestelnr. 64854

Ik ga ook een bestelling zetten.

Maar heb nog een vraagje:

Complex Carb Gainer
Merk: XXL Nutrition wil ik nemen.

Om aan te komen en wat voor extra eiwitten
Ik wil 10kg bestellen.
Wel chocolade en 1 banaan denk ik.

Maar Kan ik het beste 4 shakes van 50 gram per dag nemen of 2 shakes van 100 gram per dag?

Ik hoor 't wel!

Ojah en is die chocolade een beetje aan te raden? Chocolademelk smaak of niet aan te raden?

Complex Carb Gainer

Ik wil 10kg bestellen.

Maar Kan ik het beste 4 shakes van 50 gram per dag nemen of 2 shakes van 100 gram per dag?

Ik hoor 't wel!

Ojah en is die chocolade een beetje aan te raden? Chocolademelk smaak of niet aan te raden?

Heb zelf de gewone proteine shake met chocolade smaak gehad.. Vond hem echt te smerig voor woorden. Had 2,5 kg weggegeven aan m'n trainings maatje. Hij vond m ook niet echt lekker dus hij staat nogsteeds bij hem thuis.
Maar smaken verschillen natuurlijk dus je kan t altijd proberen;)!

Complex Carb Gainer

Ik wil 10kg bestellen.

Ik hoor 't wel!

Ik zou 2*100g pakken als je het als maaltijdvervanger gebruikt en 4*50g als extra eetmoment/kcals.

complex carb gainer chocolade smaakt anders dan de gewone proteine chocolade

de chocolade van ccg is echt heerlijk met die havermout korrels!!

heb maar weer ff besteld. Zou het leuk vinden om ff sample van een pre workout shakeje te ontvangen. Alvast bedankt iig! bestelnummer 64870

ccg is complex carb gainer en die is lekker!!

Ordernummer 64883 :eyebrow:
2.5 kg tropical isolaat :eyebrow: ben benieuwd :D.. ook wat mijn ouders ervan gaan vinden dat ik dit heb besteld :roflol:

Vanochtend Peptopro (exotisch fruit), EAS (lemon) en All day Protein (vanille) besteld! Ben benieuwd!

Fuuu... hydrolisaat uitverkocht :fuu:

:(

Heb het echt maandag nodig, dus bestel het voor één keer van een andere site. Maar vrees niet, ik heb nog genoeg andere dingen om bij jou te bestellen René!

Wanneer komt de Hydro weer binnen (met het oog op hoeveelheid hydro die ik nu bestel)? :)

net weer bestelling gedaan!whey isolaat en 2repen is kijken hoe die smaken van allebei de smaken maar is 1proberen anders gaan ze mooi mee op vakantie als ze bevallen kan ik makkelijk en snel wat eiwiten eten op me vakantie

Vandaag weer een bestelling toegekregen , er ontbreekt wel een product maar dat wordt later nog verzonden . Leuk dat jullie het grootste deel al opgestuurd hebben :D

Sample van whey delicious appeltaart net geproefd . Een aanrader voor in de ochtend :)

Goed werk team xxl ;)

Eensch! Jammer dat ik net gisteravond besteld heb :(

boy.jpg

Bestel gelijk 2 zakken? :D

Ey xxl, 'k heb vorige zondag voor het eerst bij jullie iets besteld, maar nog niets ontvangen. Is dit normaal, of heb ik iets misdaan bij de bestelling?

Je bestelnummer is: 64303

grtz

Terug
Naar boven