annootjen
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
na je krachttraining direct cardio doen zal er voor zorgen dat je rap(bijna direct) vet gaat verbranden omdat je je suikers al verbrand hebt tijdens de krachttraining.
ik zou nou de krachttraining gewoon iets met aminozuren nemen of een whey shake met water. want als je na je krachttraining iets met suikers of dergelijke neemt ga je gewoon dat verbranden tijdens de cardio en dat wil je niet echt denk ik
PS: Wie komt er ook wel eens gek als er in de omega3 potjes van XXL NUTRITION eentje openbreekt en het potje ongelofelijk stinkt en plakt![]()
Mooi zo. XXL Training Stack is inderdaad een topper!De unleash v3 is zeer goed bevallen, meer energie en kracht en een dikke pomp.
In de trainingstack waar v2 zat vond ik het toch wel de zwakste schakel tegenover megagrow.
Vind ze nu beide van echt goed niveau.

Ik zou Peptopro tussen je training en cardio nemen. Na je cardio een beetje MG (niet teveel).De megagrow en peptopro neem ik na me krachttraining
Nu wil ik na me krachttraining nog wat cardio doen..
is het dan eerst krachttraining daarna shake daarna cardio.. Of na de cardio?
hoi rene wanneer krijgen jullie de nieuwe producten van nutrex binnen ik zou graag die stack eens nemen
muscle infusion van nutrex enzz

.

Energize is een topper! Je kan het inderdaad ook gebruiken voor feestjesLeuk spul dat Energize, kan echt niet stilzitten en voel me alsof ik de loterij heb gewonnen. Festivalspul![]()

Die is gisteren nog verzonden, dus moet je vandaag ontvangen hebben. Samples zitten er altijd bij als het goed isHey rene, heb zojuist een order gedaan met bestelnummer 67708. Heb ik het morgen nog binnen denk je? (was na 15.00)
Heb je misschien ook nog wat samples?
Bedankt!

Als het goed is heb je hem al binnen!
Samples krijg je bij elke bestelling. Hoe groter de bestelling, hoe meer samplesRene, bedankt voor de snelle levering (alweer).
De stampel die er bij zat gelijk geprobeerd en weet nou al welke smaak ik na deze pot bestel.
Krijg je de stampel altijd? Of alleen bij een bestelling boven een bepaald bedrag?
Owja, de t-shirt ziet er super uit!
Kreeg gelijk zin om te Squaten.![]()

Kan je daarvor prima gebruiken. Je kan het ook mengen met iets anders waardoor je minder bruin wordt.René ik vroeg mij af, in jullie assortiment hebben jullie de tan genoemt Competition Tan van Jan Tana.
Ik vroeg mij af hoe bruin deze tanner is, aangezien ik een tanning zoek wat geschikt is voor een fotoshoot en dus geen al ''te'' bruine (podium) tanning wil hebben.
Ik vraag me iets af.
Night protein en all day protein beweren beide dat ze gelijdelijk verteren over een periode van 7 uur.
Waarom zou ik dan geen all day protein nemen voor het slapen?
met wat zou ik het dan bijvoorbeeld mee kunnen mengen?Kan je daarvor prima gebruiken. Je kan het ook mengen met iets anders waardoor je minder bruin wordt.
Die andere 2 hebben we inderdaad niet meer. Was vrijwel geen vraag naar. Je kan het bijv mengen met van die zomercremes van kruidvat enz.met wat zou ik het dan bijvoorbeeld mee kunnen mengen?
ik ga er trouwens van uit dat het een spray is die ik de avond ervoor en op de dag zelf moet gebruiken aangezien ik geen extrem bruine tanning wil.
op jullie site staan ook een aantal dingen over de moistorizer en studio tan, over deze beschikken jullie niet toch?
en vanwaar dat je verplicht 2x118ml moet bestellen is 1x118ml te weinig wat bruining betreft?
bedankt René!
Lees het nu pas, je bestelling is vandaag verzonden als het goed is!Net een bestelling geplaatst onder 67801, niet zo'n grote dit keer, zit een beetje krap
Ben vergeten te vragen voor een sample, maar zou ik misschien Unleash v3 kunnen krijgen of energize als jullie die nog hebben?Thanks alvast!
Tnx, goed om te horenThnx voor de super snelle levering Rene! Had iets na 15.00 besteld en evengoed de volgende dag binnen! Mooie kwaliteit tanktops heeft xxl! Bedankt voor de heerlijke vanille whey![]()
Wat is de houdbaarheid van Whey delicious na opening? (kan het nergens op de pot vinden)