Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

XXL, bedankt voor de snelle levering! Gisteren rond half 4 een bestelling gedaan en de postbode is net geweest, echt top!

Even een vraagje over Joint Support(glucosamine & chrondrointine), die capsules zijn behoorlijk groot dus ik heb er net 2 open gemaakt en het poeder gemengd met water en het zooitje gewoon opgedronken. Gaat er op deze manier niks van het effect verloren? Ik doe het liever op deze manier dan dat ik die capsules in z'n geheel inslik. :p

Even een vraagje over Joint Support(glucosamine & chrondrointine), die capsules zijn behoorlijk groot dus ik heb er net 2 open gemaakt en het poeder gemengd met water en het zooitje gewoon opgedronken. Gaat er op deze manier niks van het effect verloren? Ik doe het liever op deze manier dan dat ik die capsules in z'n geheel inslik. :p
Er zit geen werkzame stof in het omhulsel (de capsule), wel zeker weten dat je alles naar binnen werkt.
Zó groot zijn die capsules toch niet? (zelf geen moeite mee)

Zojuist bezorgd, toch bedankt voor de whey sample ;)

Edit: Straps zien er goed uit, lekker stevig.
Alleen hoe moet ik ze precies omdoen :S, de vorige die ik had hadden klittenband vandaar.

Laatst bewerkt:
Mijn basic bulk whey banaan, heb ik gewoon goed bewaard. Koel en afgedekt met knijpers. Alleen ruikt het niet meer naar banana, kan dit? en is het nog wel goed?

mvg

besteling geplaatst,
zou ik er als het mogelijk is wat preworkout samples bij kunnen krijgen?
nr. 67997

groet.

Laatst bewerkt:
Jep, alles binnen gekregen, bedankt! Nog een vraag mbt cafeine caps, maximale hoeveelheid is vanuit jullie kant gesteld op 6 caps (x 250mg = 1500 mg = 1,5 gr), kan dit kwaad om het te verhogen, aangezien de mediane toxiteit op 10gr ligt

Laatst bewerkt:
Rene, de XXL Multivit heeft een erg chemische geur, erger dan de vorige keren. Het smaakt ook niet zoals het hoort. Kan dit kwaad?

Ze zijn wel wat groter als andere capsules, maar daar raak je al snel aan gewend
Zojuist bezorgd, toch bedankt voor de whey sample ;)

Edit: Straps zien er goed uit, lekker stevig.
Alleen hoe moet ik ze precies omdoen :S, de vorige die ik had hadden klittenband vandaar.
Gewoon tegen de klok in om de barbell wikkelen en stevig aandraaien voor de grip zeg maar. De linker strap stevig omwikkelen vergt wat oefening als je rechtshandig bent, maar na een paar keer gaat het steeds makkelijker

De glutemine peptiden matrix is trouwens ook een zeer goed product, Ik combineer dat nu altijd wel met me EAS en vooruitgang is helemaal top!:D Vooral nu tijdens me cardio neem ik er veel van om spierafbraak te voorkomen met BCAA Recovery Formula XXL ook erbij. Van de week nog wat extra dingetjes bestelle. Denk ook maar een potje van de nieuwe Unleash V3 want de sample beviel me erg goed!:)

Nog maar eens een bestelling gedaan voor een aantal XXL-Nutrition goodies.

XXL Nutrition, Delicious Protein Bars 12 repen (Chrispy Choco & Kaneel), aantal:1 € 16.95
XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition Zwart (M), aantal:2 € 11.00
XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition Wit (M), aantal:1 € 5.50
XXL Nutrition, Shirt XXL Nutrition 1 shirt (M), aantal:1 € 5.50
XXL Nutrition, XXL Tas 1 stuk, aantal:1 € 14.95

Totaalbedrag: € 53.90

Je bestelnummer is: 68076

Maak er maar iets moois van! :)

Sinds kort weer begonnen met trainen, gelijk wat besteld bij xxl en netjes de volgende dag binnen!
En bedankt voor de sample die er bij zat, had er niet eens om gevraagd, haha! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.839
Rene,

Ik ben onlangs begonnen met een vechtsport en ben nu opzoek naar een sup om tijdens en na men training in te nemen.
Enige suggesties?
Zou de "PeptoPro-WMS-EAS Stack" wat zijn? Is wel uitverkocht momenteel zie ik.
Of misschien iets in combinatie met DextroJuice Pro?
Je kan inderdaad die stack nemen, dat is het beste. Dextro Juice + EAS is ook prima.
XXL, bedankt voor de snelle levering! Gisteren rond half 4 een bestelling gedaan en de postbode is net geweest, echt top!

Voor de werking maakt het niet uit. Wat jij het fijnste vind dus.
Mijn basic bulk whey banaan, heb ik gewoon goed bewaard. Koel en afgedekt met knijpers. Alleen ruikt het niet meer naar banana, kan dit? en is het nog wel goed?

mvg
Waarschijnlijk is het nog gewoon goed. Als het niet vreemd ruikt/smaakt kan je het gewoon gebruiken.
besteling geplaatst,
zou ik er als het mogelijk is wat preworkout samples bij kunnen krijgen?
nr. 67997

groet.
Altijd even beter in de opmerking zetten :D
Ha René! Al exacte datum bekend voor binnenkrijgen van nieuwe batch peptopro? Thx!
Helaas nog niet. Vakantieperiode, dus alles duurt wat langer dan normaal.
Jep, alles binnen gekregen, bedankt! Nog een vraag mbt cafeine caps, maximale hoeveelheid is vanuit jullie kant gesteld op 6 caps (x 250mg = 1500 mg = 1,5 gr), kan dit kwaad om het te verhogen, aangezien de mediane toxiteit op 10gr ligt
Durf niet te zeggen of het kwaad kan. Uiteraard moeten wij een veilige dosering op het potje zetten.
Rene, de XXL Multivit heeft een erg chemische geur, erger dan de vorige keren. Het smaakt ook niet zoals het hoort. Kan dit kwaad?
Kan inderdaad zijn dat het per batch wat verschild. Waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken.
De glutemine peptiden matrix is trouwens ook een zeer goed product, Ik combineer dat nu altijd wel met me EAS en vooruitgang is helemaal top!:D Vooral nu tijdens me cardio neem ik er veel van om spierafbraak te voorkomen met BCAA Recovery Formula XXL ook erbij. Van de week nog wat extra dingetjes bestelle. Denk ook maar een potje van de nieuwe Unleash V3 want de sample beviel me erg goed!:)
Goed om te lezen! :thumbs:
Sinds kort weer begonnen met trainen, gelijk wat besteld bij xxl en netjes de volgende dag binnen!
En bedankt voor de sample die er bij zat, had er niet eens om gevraagd, haha! :)

Geen dank, om samples hoef je bij ons niet te vragen. Die krijg je toch wel :D

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Nog maar eens een bestelling gedaan voor een aantal XXL-Nutrition goodies.

XXL Nutrition, Delicious Protein Bars 12 repen (Chrispy Choco & Kaneel), aantal:1 € 16.95
XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition Zwart (M), aantal:2 € 11.00
XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition Wit (M), aantal:1 € 5.50
XXL Nutrition, Shirt XXL Nutrition 1 shirt (M), aantal:1 € 5.50
XXL Nutrition, XXL Tas 1 stuk, aantal:1 € 14.95

Totaalbedrag: € 53.90

Je bestelnummer is: 68076

Maak er maar iets moois van! :)

Mooi bestelling. Maken we iets mooi's van!

Hee, is de Zero lactose anders? heb net een paar dagen m'n pot binnen en ik proef een andere smaak dan voorheen. Niet erg hoor, want het smaakt nu VEEL beter :D

Terug
Naar boven