AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René,

Afgelopen week ben ik begonnen aan mijn laatste pot PeptoPro. Komt die deze week nog terug? :(

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #17.842
Hee, is de Zero lactose anders? heb net een paar dagen m'n pot binnen en ik proef een andere smaak dan voorheen. Niet erg hoor, want het smaakt nu VEEL beter :D
De smaak is inderdaad iets verbeterd :D
René,

Afgelopen week ben ik begonnen aan mijn laatste pot PeptoPro. Komt die deze week nog terug? :(

Is helaas nog niet precies bekend wanneer het weer binnenkomt. In de vakantieperiode duurt alles wat langer dan normaal :(

René

Gisteren voor de 1ste maal getraind op Unleash. Goeie preworkout wat mij betreft. Ook de smaak vond ik best ok. Als je die dan vergelijkt met de shitsmak van een No-Shotgun (blue cherry smaak) en lemonade-smaak van een No-explode, vind ik de cassis-smaak van Unleash best goed te drinken.

Beste preworkout ervaringen tot nu toe zijn wat mij betreft Jack3d en Unleash!!

Terwijl ik deze toch allemaal al heb geprobeerd:

Nanoproxil (Nanox) (bij 3 scoops géén effect)
V-Max Pump (Phd) (idem)
No-Shotgun (idem)
No-Explode (zelfs bij 4 scoops géén effect om over de shitsmaak nog maar te zwijgen)
Crack (viel best te pruimen)
Superpump250 (viel compleet tegen/gestacked met SizeOn = grootste miskoop ooit)

Blue Up - Controlled Labs

Hoi Rene,

Vraagje die Blue up van CL die jullie hebben is nog met stims? Zoja dan bestel ik meteen een potje :-)

thanks! gr ROnald

Heb vrijdag omstreeks 14u-14u30 geld overgeschreven voor een RPM big box. Ben wel van België, krijg ik dit dan ook nog binnen vandaag?

Net m'n 5 kg whey binnen gekregen! Danku voor de altijd snelle levering!

Net de XXL-goodies binnen gekregen, bedankt!

Nu lekker reclame maken... :D

Waarvan kun je eigenlijk allemaal sampels krijgen?

Ik zag hier iemand om een stampel vragen van een pre-workout.
Dus werd even nieuwsgierig. :)

Laatst bewerkt:
Weer een nieuwe bestelling. :)

Driven, Activate Xtreme 120 caps, aantal:1
XXL Nutrition, Bidon XXL 1 stuk, aantal:1
Ergopharm, ClearShot 1 shot 60ml, aantal:1
Stacker NVE, Stacker Xtra Energy Shot 1 shot, aantal:1
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1
BSN, NO Xplode Igniter Shot 1 flesje, aantal:1
BSN, No Xplode NT 1 zakje, aantal:1
VPX Sports, No Shotgun V3 1 stick, aantal:1
Olimp, Massacra Episode 2 1 zakje, aantal:1
Best Body, Hardcore Muscle Shock 1 flesje, aantal:1
XXL Nutrition, Shirt XXL Nutrition 1 shirt (S), aantal:1
XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition Zwart (S), aantal:1

Bestelnr. 68515

Flink wat verschillende losse pre-workout besteld, wist niet welke ik moest kiezen dus dan maar van alles een beetje. :D
Zo kan ik dan ook mooi kijken welke het beste bij mij werkt. :)

Maak er maar iets moois van. :D

Laatst bewerkt:
Hey René,

Gisteren whey gold stack besteld.. kwam net binnen. Alleen de verpakking was open, volgens mij zit alles er wel in maar ik zou er toch even op letten dat je de doos wat beter dicht plakt ;) Gelukkig heb ik hier een eerlijke postbode maar goed!

Mijn bestelnummer was 68230 voor als je het nog terug wil kijken.

Verder nog bedankt voor de sample! :)

renee ik neem smorgens altijd een shake in de blender met whey en havermout en water wat is nu de allerbeste whey die jullie hebben voor smorgens?en welke whey is het beste voor meteen na je training te nemen savonds dus!

En peptopro of eas?

Al bekend wanneer Nosether van get diesel weer beschikbaar is?

Heb mn order goed binnengekregen uurtje geleden!

RPM bigblock
+25 caps drive gratis
+ tshirt XXL nutrition gratis

lekker, en tshirt past goed!!

Ik heb pas een paar potten Eas binnengekregen, alleen het is helemaal hard?

Rene, bedank voor de vanille stampel! :D

De XXL Nutrition 'Bigger is Better' t-shirt en tanktop ziet er heel erg keurig uit. :D
De maten vallen inderdaad een stuk groter uit, heb in totaal 2 t-shirts en 1 tanktop bij XXL besteld, alle 3 maat S en alle 3 zitten perfect. :)
Volgend jaar hopelijk een maatje M. :D

Je hebt vanaf nu een vaste klant erbij. ;)
Hiervoor besteld ik altijd mijn whey bij Powersupps. maar hun kleine assortiment begint een beetje te vervelen, en aangezien XXL een groot assortiment, goede prijs en snelle levering heeft ben ik maar op XXL overgestapt. :)

Ik heb trouwens nog een vraagje, ik had al een tijdje geleden bij XXL creatine besteld en daar kreeg ik zo'n leuke XXL pen waarop stond 'Bigger is Better'.
Heb je die toevallig nog? :D Krijg de mijne helaas nergens gevonden. :(

Laatst bewerkt:
Lieve René,

Mag ik zeggen dat ik de eetschema's die op de website staat best wel belabberd vind :D

Het ''Basisdieet 3000 kcal'' bevat maar 16 gram vet, en ik zie (op de groente na) maar weinig vezelrijke voeding. Zelfde geld voor het cut schema van 2200 kcals. Onderschat de werking van vezels niet.

Ik denk dat ik wel twee mooiere schema's kan knutselen, ik kan ze naar je sturen in een PM om je wat inspiratie te geven? :D

Lieve René,

Mag ik zeggen dat ik de eetschema's die op de website staat best wel belabberd vind :D

Het ''Basisdieet 3000 kcal'' bevat maar 16 gram vet, en ik zie (op de groente na) maar weinig vezelrijke voeding. Zelfde geld voor het cut schema van 2200 kcals. Onderschat de werking van vezels niet.

Ik denk dat ik wel twee mooiere schema's kan knutselen, ik kan ze naar je sturen in een PM om je wat inspiratie te geven? :D

Showoff... !!!

:p

Terug
Naar boven