MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, ik moet zeggen NO Xplode Igniter Shot is echt top spul! ;)
Vandaag iets meer dan een half uurtje voor de training naar binnen gegoten en ik fietste naar de sportschool als een bezeten en ik trainde als een beest! :D

Tijdens de warm-up setje van bankdrukken wist ik even niet wat me over kwam. :D
Ging zowat met de stang gooien zoveel energie had ik. :D

Ben benieuwd hoe de andere supps het gaan doen. :)

Rene,

komt er in een toekomst nog een alternatief voor de smaak orange van xtend??? (bij voorkeur watermeloen)...

Allen,

Een vraagje over Night protein, deze heb ik gisteren binnen gekregen.
Als ik 40 gram in een shakebeker zet en met water mix, wordt het zo dik dat het overal aan blijft kleven (aan rastertje in shaker) en aan de deksel... dit heb ik er allemaal uit moeten scheppen met een lepel... een enorm gekloot.

Hoe maken jullie dit klaar?

Allen,

Een vraagje over Night protein, deze heb ik gisteren binnen gekregen.
Als ik 40 gram in een shakebeker zet en met water mix, wordt het zo dik dat het overal aan blijft kleven (aan rastertje in shaker) en aan de deksel... dit heb ik er allemaal uit moeten scheppen met een lepel... een enorm gekloot.

Hoe maken jullie dit klaar?

In een schaaltje, water erbij en roeren. Opeten als een soort kwark (lepelen dus). Dit spul hóórt dik te blijven...

Je had natuurlijk ook meer water kunnen toevoegen... :rolleyes:

ok, thanx voor snelle reactie :)

hoi rene kan jij eens kijken hoe ver mijn bestelling al zit kan niet wachten op mn whey delicious :)

Je bestelnummer is: 68643

Net Basic bulk whey (cookies&cream) en trainingsstack xxl besteld. Volgende week volop knallen ! Maak dr maar een leuk pakketje van ;)

Is bestelling 68809 vandaag (donderdag) verzonden? Ik had in de ochtend besteld, maar heb alleen een bestellingsbevestiging ontvangen maar geen mail dat het verzonden is dit keer..

Zou iemand me kunnen zeggen wat de lekkerste smaak van Whey Isolaat is?
Café Latte of Cookies & Cream.
Heb alle andere smaken al geprobeerd, waarvan ik banaan de lekkerste vind.
Dus één van deze twee aub? :p

Zou iemand me kunnen zeggen wat de lekkerste smaak van Whey Isolaat is?
Café Latte of Cookies & Cream.
Heb alle andere smaken al geprobeerd, waarvan ik banaan de lekkerste vind.
Dus één van deze twee aub? :p

Vind Cafe Latte erg lekker, hiervoor had ik Kokos van powersupps. veels te zoet als je het aan mij vraagt.

hey, zouden jullie in de toekomst ook groene thee extract kunnen toevoegen aan jullie winkel :) je vind het wel in de kruidenier etc maar je weet niet wat je binnenkrijgt :s

Je bestelnummer is: 68762

Is mijn pakket al verzonden? Jammer dat er geen track&trace link inzit

vandaag bestelling binnen gehad en ook weesten trainen natuurlijk
de training op jack3d ging super!! en nadien een whey delicious binnengekapt met cocos smaak toeme toch heeeeeeeeeeerlijk met die stukjes erin!
thx rene!!

Wanneer komt pepto pro weer beschikbaar?

Terug
Naar boven