Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hey, zouden jullie in de toekomst ook groene thee extract kunnen toevoegen aan jullie winkel :) je vind het wel in de kruidenier etc maar je weet niet wat je binnenkrijgt :s

Direct nadat René je post las heeft hij 3 producten met groene thee toegevoegd aan het assortiment! :)

EGCg Green Tea Extract

Green Tea, 86% green tea extract (Camelia sinensis)

CLA, Green Tea, L-Carntine

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

/edit: Jeppe was me voor... :( (en niet zo'n beetje ook :p).

Is bestelling 68809 vandaag (donderdag) verzonden? Ik had in de ochtend besteld, maar heb alleen een bestellingsbevestiging ontvangen maar geen mail dat het verzonden is dit keer..

Bovenstaande bestelling is vandaag bezorgd! Was er iets mis met de server dat er geen TNT track&trace email werd verzonden? Want zo te lezen ben ik niet de enige die geen mail heeft ontvangen. Maar goed, gelukkig kan je er op vertrouwen dat je het normaal gewoon de volgende dag binnen hebt, Track&Trace is slechts luxe/bijzaak :cool:

Precies op tijd binnen voor mijn trip naar het buitenland, kan ik gelukkig een beetje genieten van de Whey Delicious samples. Bedankt voor de shaker! :thumbs:

renee wat is de beste whey voor in de morgen als onbeit samen met me havermout en wat is de beste whey voor na me krachttraining??

En eas of peptopro??

Peptopro.

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

renee wat is de beste whey voor in de morgen als onbeit samen met me havermout en wat is de beste whey voor na me krachttraining??

Licht er helemaal aan wat je wilt, als je whey door de havermout gooit is in principe elke whey goed (beetje koolhydraten die er in zitten vallen in het niet bij de havermout), dus als je Whey Delicious (XXL huismerk) lekker vindt (zoals ik) dan zou ik die nemen.

Wat moet een whey 'doen' na je KT? Neem je 'm in met Vitargo of dextro? Dan gewoon dezelfde whey nemen... of peptopro zonder iets er bij.

dankje weet jij ook die vragen van de beste whey?

hahah je was me al voor dankjewel nee ook lees ook wel is dat sommige smorgens andere nemen matrix ofzo en dan na training de whey isolaat ofzo vandaar

hahah je was me al voor dankjewel nee ook lees ook wel is dat sommige smorgens andere nemen matrix ofzo en dan na training de whey isolaat ofzo vandaar
Matrix is een lekkere smaak, persoonlijk vind ik het wel meevallen. Daarbij is Delicious (in mijn optiek) beter en goedkoper.
Isolaat gecombineerd met water wordt sneller opgenomen (geen koolhydraten) (en peptopro nóg sneller), maar als je bij je whey snelle koolhydraten neemt (zoals dextro of vitargo) dan maakt het wat mij betreft niet uit dat er een paar koolhydraten in je whey zit. Ja: misschien scheelt het ietsje in de snelle opneembaarheid - persoonlijk eet ik 30 tot 45 min na mijn workout weer, dus of dat iets uitmaakt? (Langer wachten vind ik geen optie: honger - en ik kom anders niet uit met mijn aantal maaltijden)

oke ik heb nu eigelijk altijd isolaat maar die is gewoon goed dus?er is dus niet echt een beste whey

oke ik heb nu eigelijk altijd isolaat maar die is gewoon goed dus?er is dus niet echt een beste whey
Die is prima!
Goed is 100% afhankelijk van je eisen.

Als jij 's ochtends nuchter een zo snel mogelijke whey wilt hebben dan moet je idd isolaat hebben, of peptopro (allebei met water ingenomen).

Voor een keto-dieet is isolaat prima, delicious niet.

afijn Rene! ik heb een vraag, gister voor eerst Peptopro gebruikt! smaakt goed! maar krijg je daar de hele dag zon ontiegelijke bagger geur van uit je mond? of was het wat anders gehehe.

Vanmorgen ging ik 1 uur op lege maag cardioen! voor de training Peptopro genomen en daarna uiteraard ook! maar tijdens de training rook het onder mn oksels naar amoniak! dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. want ik doe al poosje op lege maag cardioen en voorheen gebruikte ik altijd BCAA recovery en EAS en toen had ik er geen last van. Weet je waar het dan aan ligt? is het goed? dus ik verbrand mijn Peptopro tijdens trainen en geen spiertjes?

afijn Rene! ik heb een vraag, gister voor eerst Peptopro gebruikt! smaakt goed! maar krijg je daar de hele dag zon ontiegelijke bagger geur van uit je mond? of was het wat anders gehehe.

Vanmorgen ging ik 1 uur op lege maag cardioen! voor de training Peptopro genomen en daarna uiteraard ook! maar tijdens de training rook het onder mn oksels naar amoniak! dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. want ik doe al poosje op lege maag cardioen en voorheen gebruikte ik altijd BCAA recovery en EAS en toen had ik er geen last van. Weet je waar het dan aan ligt? is het goed? dus ik verbrand mijn Peptopro tijdens trainen en geen spiertjes?

Amoniakgeur = te weinig kh, ofwel: dikke kans dat je spier aan het verbranden bent. Komt iig niet van de peptopro...
Google er maar eens op...

hoe kan het dan dat ik daar normaal geen last van heb?

ik wil binnenkort iets bestellen
zijn jullie dicht tijdens een bepaalde periode ,
dan kan ik hier rekening mee houden ?

Rene, Bedankt voor de samples en leuk dat er een folder bij zit, maar waar kan ik die geweldige folder aanbieding van 10 kg peptopro voor 157,50 bestellen :p;):D

10 kg peptopro voor 157.50 zou wel erg mooi zijn. :D

er staat een drukfoutje in de folder op de pagina van all day protein er staat 2 keer 2 X2500gr ipv 4 x 2500gr :)

btw: unleash zen smaak doet het niet voor mij :D

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

10 kg peptopro voor 157.50 zou wel erg mooi zijn. :D

idd nu staat in de folder 1kg voor 24 euro is wel serieus prijsverschil met vroeger,
misschien hebben ze nieuwe leverancier ofzo voor bepaalde inhoud :)

idd nu staat in de folder 1kg voor 24 euro is wel serieus prijsverschil met vroeger,
misschien hebben ze nieuwe leverancier ofzo voor bepaalde inhoud :)

1 kg peptopro voor 24 euro?
750 gram is 49.50 euro voor zover ik weet hoor...

Lijkt me een beetje sterk zo'n verandering.

Dan bestel ik gelijk een vijf tal kilo;s :D

Terug
Naar boven