XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.921
Hoe ga je dit foutje goedmaken Rene? :D
Bepaalde leden waren nu voor niks enthousiast.

En volgens mij ben je verplicht tegen een genoemde prijs te leveren. :P
Iedereen is enthousiast over PeptoPro!
buiten de kleine lettertjes : drukfouten buiten beschouwing gelaten

rene enig idee wanneer de peptopro terug binnenkomt?

Geen idee. Ik hoop over een week of 2 weer. Duurt inderdaad wat lang.

welk van de 2 groene thee capsules op julie website is de beste :D?

Iedereen is enthousiast over PeptoPro!

Ik ben er ook enthousiast over, maar wat heb ik nou aan dit antwoord? :P

Zou wel nice zijn als je hem in de 20% korting gooit incl per 2.
Doe dan ook maar de glutamine matrix, leucine en de whey in de aanbieding, doe ik weer een mooi bestellinkje. ;):p

Vandaag m'n training stack binnen gehad, ga er morgen aan beginnen.
Wel vreemd dat de AES al geopend was.

Hoe smaakt Basic bulk whey? Ik wil een aankoop van 80 euro doen als mijn huidige whey op is maar wil echt weten hoe het smaakt

Bulk whey is goed te doen, natuurlijk wat minder dat Whey Delicious maar daar zit de prijs ook in.. ik groei er ook trouwens goed op :)

afijn Rene! ik heb een vraag, gister voor eerst Peptopro gebruikt! smaakt goed! maar krijg je daar de hele dag zon ontiegelijke bagger geur van uit je mond? of was het wat anders gehehe.

Vanmorgen ging ik 1 uur op lege maag cardioen! voor de training Peptopro genomen en daarna uiteraard ook! maar tijdens de training rook het onder mn oksels naar amoniak! dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. want ik doe al poosje op lege maag cardioen en voorheen gebruikte ik altijd BCAA recovery en EAS en toen had ik er geen last van. Weet je waar het dan aan ligt? is het goed? dus ik verbrand mijn Peptopro tijdens trainen en geen spiertjes?

ff een kleine update voor de geintresseerden onder ons. Ik heb vanmorgen zonder Peptopro voor mijn cardio sessie getraind 1 uur op lege maag met helemaal niks op en ik ruik geen amoniak. met Peptopro vooraf dus wel en zonder niet! iemand een verklaring hiervoor?

Peptopro tropical smaakt trouwens heerlijk...en geen last gehad van spierpijn na mn eerste training naar vakantie!

Laatst bewerkt:
Komt All day protein er ook in appeltaart smaak, dan zouden mijn ontbijten echt af zijn :D? Ik heb gisteren mn whey delicious appeltaart sample opgedronken na de training en hij was heeeeeeeeerlijk.

René, die appeltaart whey smaakt echt super! Niet zo'n vaag veels te zoet / nep smaakje, maar kwaliteitssmaak.

Je kan binnenkort een whey appeltaart order verwachten :P..

Ik heb zondag een bestelling geplaatst (69109) en nog steeds niks gekregen en ook nog niks gehoord of de bestelling verzonden is. En ik heb het al twee keer via mail gevraagd... Het geld is wel al van zondag van mijn rekening gegaan...???

het zal wel druk zijn door die sample actie!

Ik heb zondag een bestelling geplaatst (69109) en nog steeds niks gekregen en ook nog niks gehoord of de bestelling verzonden is. En ik heb het al twee keer via mail gevraagd... Het geld is wel al van zondag van mijn rekening gegaan...???

Zal morgen wel aankomen!

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Ga toch de unleash bestellen volgende week samen met wat whey delicious.
2bestellingen in 2 weken tijd dan :o

Iemand tips om de unleash drinkbaarder te maken?

Ik heb een paar potten Eas besteld. Alleen het poeder is heel erg hard? En stinkt ook wel.

komt er nog een weekaanbieding vandaag?:)

Is bestelling 69408 al verzonden? heb geen verzendingsmail gehad.

Het enige wat telt is de viscositeit van de shake.

Correcto!

Hier was laatst ook een topic over (iets met wit brood en de GI daarvan..). Hetzelfde geld ook voor maaltijden. Als je een rijst maaltijd eet met veel groente en vlees en wat suiker eet, dan zal die suiker niet razendsnel opgenomen worden. Dit komt gewoon omdat het verteren van die hele maaltijd ontzettend lang duurt (minstens 3 uur!). Maw, de structuur van de maaltijd / shake bepaald groot en deels hoe snel de voedingsstoffen worden opgenomen.

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

OT: Pakketje gisteren binnen gekomen, ontzettend bedankt weer! Ook bedankt voor de XXL tanktop vanwege het feit dat ik een shirt besteld had die niet meer op voorraad was (ps. had ik jou daarover aan de telefoon René? :)).

@PeptoPro terug over twee weken: :(!!

Iemand ervaring met de whey delicious banaan/aardbei (de combinatie dus)? Zit te twijfelen tussen deze en perzik/mango. Nog even een nachtje erover denken en dan morgen maar voor mij en mijn trainingsmaat bestellen.

Terug
Naar boven