AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

mss eens tijd voor de combo packs en grote hoeveelheden van 10 kg eiwitten van jullie huismerk eens in de promotie te plaatsen ;)

Complex carb gainer chocolade in weekaanbieding :D

Unleash net ingenomen, vandaag even proberen. Smaak is iig erg goed!

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

ik zal vertellen wat mijn ervaring is.

Unleash net ingenomen, vandaag even proberen. Smaak is iig erg goed!

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

ik zal vertellen wat mijn ervaring is.

Smaak erg goed? Heb je een andere dan mij gehad? :roflol:
Zwaar ranzig maar wel lekker veel energie! Misschien ga ik de smaak wel waarderen als ik het vaker zou nemen :D

smaakt goed, goede pomp, gewichten gingen makkelijker ben niet tot max gegaan aangezien het weer eerste training sinds een week is ivm vakantie. dit ga ik zeker kopen!

ik heb trouwens nog basic bulk whey hij ruikt niet meer naar de smaakd ie ik heb gekocht, is het nog wel goed?

Heb gisteren zojuist mijn eerste schepje Unleash genomen van XXL (vorige week besteld).... normaal ben ik crack gewend maar dit is toch nog ff wat lekkerder.

Knalharde training gehad en voor het eerst ook nog ****ing goed geslapen.. geen nerveus gevoel wat ik wel had bij Crack... ook lekkere pomp.

Voor mij de NR1 betreft pre workout!

Heb gisteren zojuist mijn eerste schepje Unleash genomen van XXL (vorige week besteld).... normaal ben ik crack gewend maar dit is toch nog ff wat lekkerder.

Knalharde training gehad en voor het eerst ook nog ****ing goed geslapen.. geen nerveus gevoel wat ik wel had bij Crack... ook lekkere pomp.

Voor mij de NR1 betreft pre workout!

Ik moet die ook maar eens kopen, lees er zoveel goeds over. Ik neem momenteel Labrada Supercharge, die bevalt me ook prima maar een keer wat anders proberen kan nooit kwaad :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.974

Smaken verschillen inderdaad. Ik vind Unleash absoluut niet goor of ranzig, zoals sommige het hier noemen. Zeker voor zo'n sterke pre workout booster heeft het gewoon een erg goede smaak. Ik dank ook dat veel mensen verwachten dat het naar een eiwitshake smaakt of zo. Maar voor een goede pre workout booster smaakt het zeker niet slecht.

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

René, ik zie dat je weer tijd hebt voor het forum ;)
Afgelopen week had mijn pakketje weer keurig binnen gekregen, met een whey delicious aardbie-banaan sample. Shit, die is lekker (just as all other whey delicious flavours!).

Ik heb al eens aangekaart dat ik de voedingsschema's op jullie website niet heel denderend vind, en kan jou een voorbeeld opsturen -van een naar mijn mening wel degelijk- voedingsschema voor inspiratie. Zal ik het naar je toesturen? of word dat meteen verplaatst naar de prullenbak? :)

Voedingsschema's heb ik inderdaad een beetje snel gemaakt :D Maar je mag me altijd wat toesturen hoor, zet ik ze op de site. Hou er wel rekening mee dat het schema een beetje vol te houden moet zijn. Dus geen hardcore 7 keer rijst en kip per dag. Dat houden de meeste niet lang vol. Het moet een haalbaar schema zijn dat lang vol te houden is.

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Huismerk vitaminepillen of whey delicious!

Coco's. appel of aardbei?

Gisteren ook 5 kg whey besteld, 2,5kg banaan en 2,5 kg banaan/aardbei. Perzik/Mango vond ik toch iets te zoet! Laatste tijd heb ik een hele oude bak whey opgemaakt die al maanden over de datum was (kwam ik op zolder nog ergens tegen namelijk :o), dus ben wel weer even toe aan iets 'vers'! :o

Trouwens ook net begonnen aan creaforce, normaal altijd Mega Growth maar wilde een x wat anders.... de smaak is wel erg sterk, ff aan wennen. Verwacht dat ik niet zo veel vocht vast hou en hoop dan dat hij hetzelfde doet als Mega Growth.. daar ben ik afgelopen tijd erg goed op gegaan! Die Waxy Maze is trouwens wel erg lekker (Lemon).

Aardbei!

Terug
Naar boven