jere
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker. Woensdag weer een nieuwe weekaanbieding. Afgelopen woensdag was het hier te druk met orders en samples, dus was geen tijd meer voor.
Iemand nog suggesties?![]()

.Haha, ik ging meteen kijken. Te mooi om waar te zijn.

Unleash net ingenomen, vandaag even proberen. Smaak is iig erg goed!
---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------
ik zal vertellen wat mijn ervaring is.

ik vond de smaak heerlijk! 200 a 250ml water, het was alsof ik een glas siroop dronkSmaak erg goed? Heb je een andere dan mij gehad?
Zwaar ranzig maar wel lekker veel energie! Misschien ga ik de smaak wel waarderen als ik het vaker zou nemen![]()
ik vond de smaak heerlijk! 200 a 250ml water, het was alsof ik een glas siroop dronk![]()
Naja smaken verschillen 

Heb gisteren zojuist mijn eerste schepje Unleash genomen van XXL (vorige week besteld).... normaal ben ik crack gewend maar dit is toch nog ff wat lekkerder.
Knalharde training gehad en voor het eerst ook nog ****ing goed geslapen.. geen nerveus gevoel wat ik wel had bij Crack... ook lekkere pomp.
Voor mij de NR1 betreft pre workout!

René, ik zie dat je weer tijd hebt voor het forum
Afgelopen week had mijn pakketje weer keurig binnen gekregen, met een whey delicious aardbie-banaan sample. Shit, die is lekker (just as all other whey delicious flavours!).
Ik heb al eens aangekaart dat ik de voedingsschema's op jullie website niet heel denderend vind, en kan jou een voorbeeld opsturen -van een naar mijn mening wel degelijk- voedingsschema voor inspiratie. Zal ik het naar je toesturen? of word dat meteen verplaatst naar de prullenbak?![]()
Maar je mag me altijd wat toesturen hoor, zet ik ze op de site. Hou er wel rekening mee dat het schema een beetje vol te houden moet zijn. Dus geen hardcore 7 keer rijst en kip per dag. Dat houden de meeste niet lang vol. Het moet een haalbaar schema zijn dat lang vol te houden is.