MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Iemand ervaring met de whey delicious banaan/aardbei (de combinatie dus)? Zit te twijfelen tussen deze en perzik/mango. Nog even een nachtje erover denken en dan morgen maar voor mij en mijn trainingsmaat bestellen.

Zijn beide goed, maar die perzik/mango vind ik wel flink beter.
Volgens mij vind de meerderheid dit, was ook Rene's favoriete smaak dacht ik.

Hey Rene!Heb vandaag mijn samples binnengekregen,waarvoor hartelijk bedankt!!
Heb gelijk de Unleash V3 geprobeerd,en ik moet zeggen:zeer goed bevallen!
kwartiertje na inname begon de "energie-rush" op te komen en ik heb er een geweldige knal-training op kunnen doen!
Zelfs na de training bleef ik de energie nog uren voelen,en heb ook geen last gehad van een "crash" nadien.....
Al met al: een toppertje!Die moet ik binnenkort maar es aan gaan schaffen....

Iemand ervaring met de whey delicious banaan/aardbei (de combinatie dus)? Zit te twijfelen tussen deze en perzik/mango. Nog even een nachtje erover denken en dan morgen maar voor mij en mijn trainingsmaat bestellen.

Toevallig vandaag de sample van Banaan/Aardbei genomen. Ruikt lekker (deed me aan suikerspin denken!) maar smaakt "Mwoah"... Then again, ik vond "Appeltaart" en "Speculaas" ook niet fantastisch.

Maar goed, het gaat ook vooral om de smaak ten opzichte van "gewone" eiwitshakes en in die vergelijking smaakt iedere variant van Whey Delicious gewoon een stuk beter :meal:

Hoi Rene,

Kan het zijn dat de smaak van aardbei van XXL Whey Isolaat t.o.v. XXL Whey instant heel erg verschilt? Is dit bij de andere smaken ook zo?

Hoi Rene! bedankt voor de goede service van mijn laatste bestelling! top service!!

nogmaals bedankt!

XXL Bedrijf van het JAAR

Is er al iets bekend over de leverdatum van peptopro?

Bedankt voor de samples, benieuwd naar Unleash!

Koop dan dat ander merk:rolleyes: Ik vond 10 Euro meer voor een mooiere pot en gewoon door kunnen gaan met Peptopro wel een rechtvaardige keuze:D Maar serieus, Peptopro is nou eenmaal niet echt overal verkrijgbaar dus heb je niet veel keuze, is de goedkoopste uitverkocht heb je pech heh:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.951
Hoi Rene,

Kan het zijn dat de smaak van aardbei van XXL Whey Isolaat t.o.v. XXL Whey instant heel erg verschilt? Is dit bij de andere smaken ook zo?

Whey Isolaat smaakt altijd wat minder dan de Delicious. Er zitten minder koolhydraten en vetten.

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Zijn beide goed, maar die perzik/mango vind ik wel flink beter.
Volgens mij vind de meerderheid dit, was ook Rene's favoriete smaak dacht ik.

Perzik/Mango zit meestal in mijn ontbijt verwerkt :D

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Deze week komt er hopelijk weer het een en ander binnen.

Koop dan dat ander merk:rolleyes: Ik vond 10 Euro meer voor een mooiere pot en gewoon door kunnen gaan met Peptopro wel een rechtvaardige keuze:D Maar serieus, Peptopro is nou eenmaal niet echt overal verkrijgbaar dus heb je niet veel keuze, is de goedkoopste uitverkocht heb je pech heh:D

Ik vind Whey Isolaat of Hydroisolaat minstens net zo goed als Pepto Pro! Gewoon van XXL.

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

hoi rene! Bedankt voor de goede service van mijn laatste bestelling! Top service!!

Nogmaals bedankt!

Xxl bedrijf van het jaar

+1:d

komen er nog weekaanbiedingen??:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.956
Jazeker. Woensdag weer een nieuwe weekaanbieding. Afgelopen woensdag was het hier te druk met orders en samples, dus was geen tijd meer voor.

Iemand nog suggesties? :D

Jazeker. Woensdag weer een nieuwe weekaanbieding. Afgelopen woensdag was het hier te druk met orders en samples, dus was geen tijd meer voor.

Iemand nog suggesties? :D
Isolaat! Heb exact nog genoeg tot ongeveer woensdag/donderdag. Dus als ik met de weekaanbieding op woensdag bestel heb ik het net op tijd;) En misschien wat leucine.

René, ik zie dat je weer tijd hebt voor het forum ;)
Afgelopen week had mijn pakketje weer keurig binnen gekregen, met een whey delicious aardbie-banaan sample. Shit, die is lekker (just as all other whey delicious flavours!).

Ik heb al eens aangekaart dat ik de voedingsschema's op jullie website niet heel denderend vind, en kan jou een voorbeeld opsturen -van een naar mijn mening wel degelijk- voedingsschema voor inspiratie. Zal ik het naar je toesturen? of word dat meteen verplaatst naar de prullenbak? :)

Terug
Naar boven