blackeyed
Cool Novice
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 15%
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
smaakt goed, goede pomp, gewichten gingen makkelijker ben niet tot max gegaan aangezien het weer eerste training sinds een week is ivm vakantie. dit ga ik zeker kopen!
ik heb trouwens nog basic bulk whey hij ruikt niet meer naar de smaakd ie ik heb gekocht, is het nog wel goed?

). Heb ik te veel in een keer genomen of hoort dit bij het eerste gebruik?had ook hetzelfde, ook een crash ernaToennet mn sample unleash v3 geprobeerd.
Ik moet zeggen ik heb gemengde gevoelens erover.
Voor ik begon had ik wel een lekker gevoel, beetje te vergelijken met caffeine tabs.
Maar toen ik klaar was met mijn 1 setje deadlift warming up (1e oefening die ik deed) toen knalde hij er echt in. Ik voelde een soort plof in mn hoofd en al het geluid om me heen leek zachter te worden en ik voelde me 10kg zwaarder en alles wat ik oppakte 10kg lichter. Echt super! Maar daarna leek het erger te worden, ik moest niet te snel bewegen anders werd ik duizelig. Ook mijn gevoelens werden er erg door versterkt (en ik voelde me al k*t). Heb ik te veel in een keer genomen of hoort dit bij het eerste gebruik?
Hetzelfde had ik een paar maanden terug bij een unleash v2 sample.
Edit: Nu 3 uur later heb ik btw een huuuuuuugeee crash hehe

Shirts van andere merken gaan er langzaam maar zeker uit. We willen veel meer met het eigen merk gaan doen. XXL Bigger is Better![]()
ja meer eigen merk shirt beter ook ander kleuren enzo!vond jullie ouwe ook wel stoer met achterop super groot XXL die rooie!

gewoon,omdat het kan