AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

smaakt goed, goede pomp, gewichten gingen makkelijker ben niet tot max gegaan aangezien het weer eerste training sinds een week is ivm vakantie. dit ga ik zeker kopen!

ik heb trouwens nog basic bulk whey hij ruikt niet meer naar de smaakd ie ik heb gekocht, is het nog wel goed?

twee maar gevraagd, twee maal geen antwoord.

mits koel en droog bewaard zal het allemaal wel meevallen.

Check de THT datum en proef het gewoon.. je gaat er echt niet dood aan :p

Toennet mn sample unleash v3 geprobeerd.
Ik moet zeggen ik heb gemengde gevoelens erover.

Voor ik begon had ik wel een lekker gevoel, beetje te vergelijken met caffeine tabs.
Maar toen ik klaar was met mijn 1 setje deadlift warming up (1e oefening die ik deed) toen knalde hij er echt in. Ik voelde een soort plof in mn hoofd en al het geluid om me heen leek zachter te worden en ik voelde me 10kg zwaarder en alles wat ik oppakte 10kg lichter. Echt super! Maar daarna leek het erger te worden, ik moest niet te snel bewegen anders werd ik duizelig. Ook mijn gevoelens werden er erg door versterkt (en ik voelde me al k*t :( ). Heb ik te veel in een keer genomen of hoort dit bij het eerste gebruik?

Hetzelfde had ik een paar maanden terug bij een unleash v2 sample.

Edit: Nu 3 uur later heb ik btw een huuuuuuugeee crash hehe

Toennet mn sample unleash v3 geprobeerd.
Ik moet zeggen ik heb gemengde gevoelens erover.

Voor ik begon had ik wel een lekker gevoel, beetje te vergelijken met caffeine tabs.
Maar toen ik klaar was met mijn 1 setje deadlift warming up (1e oefening die ik deed) toen knalde hij er echt in. Ik voelde een soort plof in mn hoofd en al het geluid om me heen leek zachter te worden en ik voelde me 10kg zwaarder en alles wat ik oppakte 10kg lichter. Echt super! Maar daarna leek het erger te worden, ik moest niet te snel bewegen anders werd ik duizelig. Ook mijn gevoelens werden er erg door versterkt (en ik voelde me al k*t :( ). Heb ik te veel in een keer genomen of hoort dit bij het eerste gebruik?

Hetzelfde had ik een paar maanden terug bij een unleash v2 sample.

Edit: Nu 3 uur later heb ik btw een huuuuuuugeee crash hehe
had ook hetzelfde, ook een crash erna

Te gevoelig dan.. nooit een crash gehad.. en alleen maar plezier.
Als ik jou was zou ik het dan of cafeïne pillen houden of een kleiner schepje nemen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.989
Nieuwe weekaanbieding staat op de site :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.991
Shirts van andere merken gaan er langzaam maar zeker uit. We willen veel meer met het eigen merk gaan doen. XXL Bigger is Better :D

He renee! bedankt voor de CCG Choco aanbieding! die is lekker! ik hoop dat er genoeg van is! want die gaat ik eens even bestellen!

mooie actie deze week, spreekt me gelijk meer aan als er eigen merk van jullie erbij staat.
ik denk dat ik ook maar eens aan de CCG ga en nog 2.5kg appel ga halen.

trouwens zou mooi zijn als jullie ook nog eens de animal shirts in de weekaanbieding zetten:D
super weer!

Die CCG daaar ga je iederedag weer naar uit kijken die smaakt lekker!! net chocolademelk met stukjes Lion!

ja meer eigen merk shirt beter ook ander kleuren enzo!vond jullie ouwe ook wel stoer met achterop super groot XXL die rooie!

man die aardbei-banaan ineensmaak is super!
na de sample ga ik pot aanschaffen, echt lekker! ;)

Terug
Naar boven