AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Net een sample pack van whey delicious besteld, ben benieuwd :)

René,

Vrijdag mijn bestelling gekregen, bedankt voor de extra samples.
Khad die Diet Shake besteld voor mijn vrouw maar kvind hem zelf ook heerlijk lol, kdrink hem als vieruurtje, aardbei en banaan een goeie keuze.
De Whey Isolaat in Caffe Latte is ook geslaagd hoor,zeker voor iemand die koffie verslaafd is zoals mezelf, lekker smorgens met Basic Bulk Oats samen in de blender.

En wat die kledij van XXL betreft khoop dat je er ook een trainingsbroek bij doet en een workout sweater! Ik kijk er in ieder geval naar uit.

Greetz
Sven

Lief dat je luistert naar de suggesties voor de weekaanbieding!
Jammer van de pillen, volgende keer misschien... Heb ze toch nodig, net als 2 bussen whey - héél toevallig appel en aardbei :p

Vanmiddag besteld, Order 70248, geen bevestiging gekregen via de mail.. is het wel goed gegaan?

Dat zeg ik niet, maar dat jij merkkleding zo belangrijk vindt zegt meer wat over jouw intelligentie. Overigens vindt ik dit niet onder "'merkkleding'' vallen.

Dat zeg je wel. Want op vrijwel alle merkkleding staat het merk op de buitenkant van de kleding. En dat mag niet van jou. Dat is betaald reclame lopen haha.

Ik loop liever in een XXL shirtje dan een "AJ" shirtje.

Maar genoeg over reclame lopen.

Weet je wat geil is. 300ml melk, 1 dikke schep whey delicious appel en 1 dikke schep all day aardbei. Héérlijk! :zuip:

Of dat ik 2 potten CCG Choco heb besteld:zuip::lick: das pas lekker!

eindelijk weer eens een goeie weekaanbieding... bestelling geplaatst ;)

2 weken geleden bestelling van 75 euro
nu bestelling van 160 euro:d
4x whey delicious
2x unleash!

Doet XXL ook wat meer met de prijs als ik groot inkoop?.. laten we zeggen voor 500 euro plus? (spaar ik hard voor dus dit is geen "ik-heb-teveel-geld"-post! :) )

Je bestelling:
XXL Nutrition, Basic Bulk Oats 5000 gram, aantal:1
XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Speculaas), aantal:1

Je bestelnummer is: 70443

Zit er bij die Oats een schepje ofzo? of wordt dat wegen geblazen? :P

Je bestelling:
XXL Nutrition, Basic Bulk Oats 5000 gram, aantal:1
XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Speculaas), aantal:1

Je bestelnummer is: 70443

Zit er bij die Oats een schepje ofzo? of wordt dat wegen geblazen? :P

Ik gebruik nooit een schepje , ik weeg alles af van poeders en gebruik een lepel , schepjes zijn bijna nooit echt correct

He ff vraagje aan Rene. Heb pas die multivit besteld en nou is dat tablet eigenlijk iets te groot voor mij om door te slikken. Ik bijt ze nu in 3 a 4 stukken en slik het dan door: heeft dit enige consequenties aangaande het effect en de opneembaarheid?

Ik gebruik nooit een schepje , ik weeg alles af van poeders en gebruik een lepel , schepjes zijn bijna nooit echt correct

Ik heb geen weegschaal en vind dit eigenlijk teveel gedoe, die paar gram of nog niet eens dat je er naast zit boeit denk ik met een whey etc niet zo.. of zit ik ernaast?? ???

He ff vraagje aan Rene. Heb pas die multivit besteld en nou is dat tablet eigenlijk iets te groot voor mij om door te slikken. Ik bijt ze nu in 3 a 4 stukken en slik het dan door: heeft dit enige consequenties aangaande het effect en de opneembaarheid?

Volgens mij boeit dat geen drol, zelfde als dat je je boterham in 4'en snijdt, krijg je nog steeds dezelfde voedingswaarde binnen lijkt me ;)

meen je niet?? zo'n klein dingetje :)
Moet je voor de grap dan eens een animal pack bestellen of Amino caps :D:D

Terug
Naar boven