MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

netjes dat jullie net effe bellen dat de whey isolaat op was en meteen met een atanatief kwamen voor whey delicious en meteen geregeld kon worden top servis!

Die prijs van delicious moet toch gaan zakken... zit nu op bulk whey anders wordt het me te gek :P

Jammer dat die whey delicious aanbieding voor 2,5kg potten is...

Het is iig te pruimen :D

vandaag weer keurig de bestelling ontvange!! bedankt!

Altijd goede ervaringen met XXL gehad, hun nieuwe smaak cookies & cream is wel verschrikkelijk...maar dat is danweer persoonlijk. Hun chocolade shake kan ik blijven drinken, net cecemel

Ik had speculaas sample gehad en die was echt heerlijk! Gelijk dus maar besteld ;)

Ik heb geen weegschaal en vind dit eigenlijk teveel gedoe, die paar gram of nog niet eens dat je er naast zit boeit denk ik met een whey etc niet zo.. of zit ik ernaast?? ???

Nee, boeit indd een ruk. Vroeger deed ik ook alles afwegen, maar na 1x wegen weet je toch hoeveel gram er in 1 maatschep zit? dat hou ik nu aan als gemiddelde. Het is geen rocket sience natuurlijk :)

joehoe bestelling binnen nice voor het eerst de whey delicious maar is proberen dan omdat de isolaat op was! en heb straps erbij gedaan zitten die dingen goed als je het logo van xxl na binnen hebt dus na je buik toe als je ze om hebt of hoort het logo boven op?

joehoe bestelling binnen nice voor het eerst de whey delicious maar is proberen dan omdat de isolaat op was! en heb straps erbij gedaan zitten die dingen goed als je het logo van xxl na binnen hebt dus na je buik toe als je ze om hebt of hoort het logo boven op?

Logo bovenop, de strap moet tussen je duim en wijsvinger komen.

Deze week ook weer bestelling binnengehad, zoals altijd top service!

Bedankt!

Je bestelnummer is: 70709

Heb nergens om samples kunnen vragen, dus bij deze ;) Als je nog wat over hebt mag het in die doos gegooid worden!

doe ik het goed als ik voor me training 1schep peptopro neem tijdens me training2schepjes eas en na me training weer1schep peptopro

Morgen nightproteine in aanbieding :rolleyes: ? (vanille)
Dan doe ik meteen weer een grote bestelling !

peptopro alweer is binnne?

Terug
Naar boven