MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Morgen nightproteine in aanbieding :rolleyes: ? (vanille)
Dan doe ik meteen weer een grote bestelling !
dat zou wel ideaal zijn - moet zowiezo nog die CCG bestellen morgen vroeg dus even snel voor de nieuwe aanbieding, of is er een limiet van de aanbieding (vandaag laatste dag, of tot dat de nieuwe aanbieding online staat?)

doe ik het goed als ik voor me training 1schep peptopro neem tijdens me training2schepjes eas en na me training weer1schep peptopro

Prima zo..

Ik neem 5 min voor trainen 1 schepje Peptopro+Waxy Maize, tijdens de training 2 schepjes EAS+Waxy Maize en direct na de training 1 schepje Peptopro+Mega Grow.

@Rene, vorige week vrijdag een leuke bestelling laten ophalen bij jullie, ben er erg blij mee! Mijn stack is nu helemaal compleet voor trainings en niet trainingsdagen. Gelijk ff een nieuw voedingsschema bij gemaakt, dus ik kan er weer lekker tegen aan voorlopig! :D

Rene, enig idee wanneer PeptoPro weer verkrijgbaar is?

net een bestelling geplaats, René bij de basic bulk whey van xxl staat een verkeerde afbeelding geplaats ;)

wat is het verschil tussen peptopro en peptopower?

Ik heb gisteren 18/8 voor 15:00 een bestelling geplaatst. nu staat er bij 'track en trace' al vanaf vanmorgen dat op 18/8 de ''Zending is voorgemeld '' wat dus inhoud dat het in een depot ligt en nog opgehaald moet worden door TNT. Komt het wel vaker voor dat een bestelling gewoon domweg 1,5 dag in een depot ligt voordat TNT uberhaupt het pakket in handen heeft om het te distributeren of heeft één of andere rat daar bij dat depot centrum mijn sups gejat?

Ik neem 5 min voor trainen 1 schepje Peptopro+Waxy Maize, tijdens de training 2 schepjes EAS+Waxy Maize en direct na de training 1 schepje Peptopro+Mega Grow.

Drie shakes rondom je training?
Dure combinatie zo, en het ziet eruit als een ''ikpleurgewoonvanallesbijelkaardusdanzalervastwelietswerken'' combinatie :rolleyes:

Drie shakes rondom je training?
Dure combinatie zo, en het ziet eruit als een ''ikpleurgewoonvanallesbijelkaardusdanzalervastwelietswerken'' combinatie :rolleyes:

3 shakes rondom je training is toch normaal?? Pre, intra en post.

Ik neem er meestal 5:

18:00 whey hydrolisaat
19:00 pre workout booster
19:15 peptopro +vitargo
19:15 trainen eas+vitargo+assault
20:00 peptopro+vitargo
20:30 whey hydrolisaat
21:00 maaltijd

Iemand wel eens de Stretch Mark Cream van XXL geprobeerd, en werkt het goed? Me binnenkant biceps zit vol met striae en smeer dit in met bio oil (tv reclame) maar werkt voor geen ene moer :(

Iemand wel eens de Stretch Mark Cream van XXL geprobeerd, en werkt het goed? Me binnenkant biceps zit vol met striae en smeer dit in met bio oil (tv reclame) maar werkt voor geen ene moer :(

Mijn vriendin is 7,5maand zwanger, 30kg aangekomen. Gebruikt ook die cream en werkt goed bij haar!

Night protein

20gram per schep....totaal 40 gram nemen dus 2 scheppen.

Nou vond ik die scheppen nogal groot en heb even nagewogen en blijkt dus dat een normale ''schep'' meer rond 28-32 gram zit.
En dan zit er ook nog lucht in de schep en heb ik em niet volgestouwd.

Niet om te zeiken maar hoe zit dit?....of is het anders berekend ofzo?

Scheelt in 2 dagen 40 gram....

Night protein

20gram per schep....totaal 40 gram nemen dus 2 scheppen.

Nou vond ik die scheppen nogal groot en heb even nagewogen en blijkt dus dat een normale ''schep'' meer rond 28-32 gram zit.
En dan zit er ook nog lucht in de schep en heb ik em niet volgestouwd.

Niet om te zeiken maar hoe zit dit?....of is het anders berekend ofzo?

Scheelt in 2 dagen 40 gram....

Heb je het eerst een beetje losgewoeld in de pot voordat je met scheppen begon?

Terug
Naar boven