MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ja ook helemaal afgestreken en er nog steeds lucht te zien in het schepje dus dr zou nog meer in kunnen. en zit dan al rond de 30gram op de weegschaal.

niet heel belangrijk maar als die scheppen dus te groot zijn ga ik anders wegen.
Dit om mn schema juist te houden en mn geld te besparen...

Drie shakes rondom je training?
Dure combinatie zo, en het ziet eruit als een ''ikpleurgewoonvanallesbijelkaardusdanzalervastwelietswerken'' combinatie :rolleyes:

lol

Dit is volgens mij en zoals eerder genoemd een logische samenstelling als je al die producten wilt gebruiken rondom je training. Tevens staat deze aanbeveling letterlijk op de site van XXL ;)

Aanbevolen gebruik:

Voor de training:
30gram Waxy Maize (1 maatschep)
13gram PeptoPro (1 maatschep)

Tijdens de training:
10gram Essential Amino Stack (2 maatscheppen)

Direct na de training:
13gram PeptoPro (1 maatschep)

Laat tijdens een ververlagend dieet (cut) de WMS tijdens de training achterwege en neem voor de training 20gram i.p.v. 30gram.

Neem een half uur na de training een eiwitrijke maaltijd of desnoods een eiwitshake.
bron: http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/PeptoPro-WMS-EAS-Stack-P773

De reden voor Mega Grow & Peptopro i.p.v. Peptopro & Waxy Maize, zie deze en deze reacties van XXL Nutrition op hun eigen site op vragen

Kortom, het is niet zomaar een uit mijn duim gezogen combinatie, heb wel wat informatie opgezocht...

René,

Heb je nog een potje Nanoproxil staan?

Grtn

Toennet mn sample unleash v3 geprobeerd.
Ik moet zeggen ik heb gemengde gevoelens erover.

Echt super! Maar daarna leek het erger te worden, ik moest niet te snel bewegen anders werd ik duizelig. Ook mijn gevoelens werden er erg door versterkt (en ik voelde me al k*t :( ). Heb ik te veel in een keer genomen of hoort dit bij het eerste gebruik?

Hetzelfde had ik een paar maanden terug bij een unleash v2 sample.

Edit: Nu 3 uur later heb ik btw een huuuuuuugeee crash hehe

Ik had net het zelfde gevoel na mijn 1e training op Unleash v3 !!
Maar dit was enkel bij de 1e training. Nu, 2 weken later, is dat vreemd gevoel weg en heb ik nadien geen crash meer.
Op de site waarschuwen ze je er wel voor dat je er gevoelig op kan reageren.

"Gebruiksaanwijzing:
Los 1 maatschep Unleash! v3 op in 250- 300ml water en drink deze 30-45 minuten voor de training. Begin de eerste keer met een 1/2 maatschep om te kijken hoe je op het product reageert. Neem Unleash! v3 alleen op trainingsdagen."

Greetz

Ik had net het zelfde gevoel na mijn 1e training op Unleash v3 !!
Maar dit was enkel bij de 1e training. Nu, 2 weken later, is dat vreemd gevoel weg en heb ik nadien geen crash meer.
Op de site waarschuwen ze je er wel voor dat je er gevoelig op kan reageren.

"Gebruiksaanwijzing:
Los 1 maatschep Unleash! v3 op in 250- 300ml water en drink deze 30-45 minuten voor de training. Begin de eerste keer met een 1/2 maatschep om te kijken hoe je op het product reageert. Neem Unleash! v3 alleen op trainingsdagen."

Greetz

Hebben jullie wel genoeg gegeten??

Net mijn bestelling aangekregen. Na het trainen toch eerst mega grow drinken & 30 minuten later een proteïne shake? Of wat is er beter? :)

Yep kan perfect zo, en wat later na die shake een volwaardige maaltijd

Mijn vriendin is 7,5maand zwanger, 30kg aangekomen. Gebruikt ook die cream en werkt goed bij haar!

:roflol: wat een onzin verkoop jij toch maar altijd :roflol:

Striemen krijg je ten eerste omdat je er aanleg toe hebt, het erfelijk is zeg maar.
Insmeren met wat dan ook, maakt haast geen moer uit.

Eens je striemen hebt, werkt er NIETS tegen. Het is gescheurde onderhuid.
Met laserbehandeling wordt het minder, smaller maar gaat het nog niet volledig
weg.

Niet alles werkt op iedereen het zelfde ;)
Dus nogsteeds de vraag! :)

Daarin heb je natuurlijk gelijk.

Mijn eerste PWO was Nanoproxil. Nadien V-pump max van Phd gebruikt, No-Shotgun, Superpump250, No-Xplode passeerden ook de revue. Moet eerlijk zeggen dat ik van alle PWO's die 'k heb getest het beste reageerde op Jack3D en Unleash V3.

Kleine tip: Geen samples meer van eiwitten in een zilverfolie zakje tussen twee 2,5 kilo emmers eiwitten meer graag. De doos moest ik afhalen van een TNT service center en ik had de auto en het huis onder de zooi.

Als ik samples wil dan vraag ik daar wel om.

Morgen meteen in de weekaanbieding pleaseeeee :D

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Kleine tip: Geen samples meer van eiwitten in een zilverfolie zakje tussen twee 2,5 kilo emmers eiwitten meer graag. De doos moest ik afhalen van een TNT service center en ik had de auto en het huis onder de zooi.

Auto en huis onder de zooi? in een sample zakje zit 30gram, zal al bij al nog wel meevallen zeker :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.079
René,

Heb je nog een potje Nanoproxil staan?

Grtn
Nope, al heel lang uit het assortiment. Liep totaal niet dat spul.
Net mijn bestelling aangekregen. Na het trainen toch eerst mega grow drinken & 30 minuten later een proteïne shake? Of wat is er beter? :)
Direct na de training inderdaad MG, 15 a 20 minuten later proteinshake of maaltijd.

99,99% is blij met samples bij de bestelling. Als je er geen wilt zet het dan de volgende keer even in de opmerking van je bestelling. Ze zitten namelijk bij iedere bestelling ;)

Hey,

Heb dinsdagmiddag (zo rond 14h) een bestelling bij jullie geplaatst: 71531
Kan je mij vertellen of ik deze vandaag mag verwachten? Heb betaald via Mistercash (België).

thx

Terug
Naar boven