MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey,

Heb dinsdagmiddag (zo rond 14h) een bestelling bij jullie geplaatst: 71531
Kan je mij vertellen of ik deze vandaag mag verwachten? Heb betaald via Mistercash (België).

thx

men trainingspartner had zondag besteld, xxl-> zeer snel maar dpb of hoe heeft het zou zogezegd gisere aan zen deur hebben gestaan :D en hij bleef de hele dag thuis :)

achja hopelijk komtet er vandaag door :)

men trainingspartner had zondag besteld, xxl-> zeer snel maar dpb of hoe heeft het zou zogezegd gisere aan zen deur hebben gestaan :D en hij bleef de hele dag thuis :)

achja hopelijk komtet er vandaag door :)

Ja maar dat is begrijpelijk :). Als je op zondag besteld zal de verzending pas maandag gebeuren, dus heb je het normaal gezien de dag erna in huis. Denk niet dat men werkt op zondag bij XXL....en dan nog, verzenden op zondag...vergeet het maar ;)

Dat is zowat de merde die postorders, je kan zelf niet weg als er niemand thuis blijft om het pakket in ontvangst te nemen. Zit wat met m'n vingers te draaien tot het arriveert :yawn:

heeft iemand ervaring met dat iron ville shirtje in de aanbieding?
Valt hij groot / klein?

GVD man had creatine besteld bij xxl.. volg ik het via track n trace, staat er al de hele dag driver on the way. Maar nog geen post gehad :( Vent zal wel een ongeluk hebben gehad ofzo :P nu moet ik trainen zonder crea :(

Zondag besteld en overgeschreven ... gisteren echter nog steeds geen DPD te zien.
Ook nog geen track & trace ontvangen. Alles in orde ermee?

Je bestelnummer is: 71401
Totaalbedrag: € 218.00

na een week unleash v3 te gebruiken heb ik percies het omgekeerde effect, mijn trainingen ben ik doodmoe en snachts raak ik niet in slaap.

Ik gebruik 1scoop per 300ml melk 40minuten voor training.

Enige idee iemand hoe dit kan?

na een week unleash v3 te gebruiken heb ik percies het omgekeerde effect, mijn trainingen ben ik doodmoe en snachts raak ik niet in slaap.

Ik gebruik 1scoop per 300ml melk 40minuten voor training.

Enige idee iemand hoe dit kan?

Gewenning? Zelf neem ik eens in de zoveel tijd (paar weken) eens een booster wanneer ik wel wat extra kan gebruiken voor een training - niet standaard elke training...

Ik heb net afgereden en had unleash v3 van te voren genomen, omdat ik een keer met lessen had ontdekt dat ik hier veel rustiger mee ben en meer geconcentreerd. Wou even zeggen dat het geholpen heeft ben nu de 2e keer afrijden geslaagd. Heb er ook heerlijke trainingen mee gehad, bedankt hiervoor!

Ik heb net afgereden en had unleash v3 van te voren genomen, omdat ik een keer met lessen had ontdekt dat ik hier veel rustiger mee ben en meer geconcentreerd. Wou even zeggen dat het geholpen heeft ben nu de 2e keer afrijden geslaagd. Heb er ook heerlijke trainingen mee gehad, bedankt hiervoor!

Moet niet gekker worden :P.. ik wordt juist opgefokt en wil als een beest gaan trainen :)

Had vorige week wel examen gedaan met een paar cafeïne caps.. dat werkt wel goed :P

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

Zou idd gewoon met water nemen.. wel smerig though..:p

rene mooi verhaal in de flex van een van je mannen!je doet het goed komen steeds meer van jullie atleten in de boeken!

Aangekomen !!

Raar, ik heb zo geen track & trace nummer gekregen ...

funniest thing ever:
ben aan't traine bij men maat krijgt hij telefoon van dpd :D
"hey, vraagje u straat waar is da ergens :D :D"
heeft hij het moeten uitleggen straat per straat :D :D

tis binnen nu :D is blijkbaar zeer druk voor het moment thx voor de sample! heb hem direct eens getest :)

Laatst bewerkt:
Bestelling gedaan, per ongeluk het verkeerde product ontvangen. Gebeld en toch een nette regeling kunnen treffen! Echt een top service Rene! Ga zo door!

Nope ... nog niets gezien ... en mijn Isolaat whey is nagenoeg op ! :(

Kijk beiden eens naar jullie account op XXL! Raadpleeg de factuur en kijk of er betaald op staat. Heb dit nl. ook al 'ns gehad dat er problemen waren met ogone. Had wel degelijk betaald, maar op factuur stond nog open. Mailtje gestuurd naar XXL en was zo geregeld!

Terug
Naar boven