XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.101
Hey,

Heb dinsdagmiddag (zo rond 14h) een bestelling bij jullie geplaatst: 71531
Kan je mij vertellen of ik deze vandaag mag verwachten? Heb betaald via Mistercash (België).

thx
Als je met Mr Cash betaald en voor 15.00uur besteld moet je het in principe de volgende dag binnen hebben!
Zondag besteld en overgeschreven ... gisteren echter nog steeds geen DPD te zien.
Ook nog geen track & trace ontvangen. Alles in orde ermee?

Je bestelnummer is: 71401
Totaalbedrag: € 218.00
Volgens DPD is het donderdag afgeleverd!
na een week unleash v3 te gebruiken heb ik percies het omgekeerde effect, mijn trainingen ben ik doodmoe en snachts raak ik niet in slaap.

Ik gebruik 1scoop per 300ml melk 40minuten voor training.

Enige idee iemand hoe dit kan?
Vreemd. Probeer het eens met water te nemen.
Heb jij je bestelling al gekregen?
Maat van mij ook, zondag besteld en betaald met ogone ding, vandaag nog steeds niet in de bus...
Geef even het bestelnummer, kijk ik er naar.
rene mooi verhaal in de flex van een van je mannen!je doet het goed komen steeds meer van jullie atleten in de boeken!
Wie wat waar? ik heb nog niks gezien. Wie staat er in?
Bestelling gedaan, per ongeluk het verkeerde product ontvangen. Gebeld en toch een nette regeling kunnen treffen! Echt een top service Rene! Ga zo door!

:thumbs:

was 71459

heeft het donderdag om 4 uur toch nog binnen gekregen :)

Welke smaak DextroJuice is goed te combineren met Cellmass. Gewoon de neutrale nemen? Of heeft Cellmass ook een neutrale smaak?

henry braks!

Dus dan beter van de dextrojuice de neutrale smaak nemen..

@ René , zijn jullie grondstoffen getest dat ze niet te hoge vervuilde metalen hebben ?

jullie huismerk ?

Rene,

ik probeer mijn klantgegevens te vernieuwen door opnieuw te registreren op jullie site.
Alleen bij het zoeken naar het adres bij de opgegeven postcode en huisnummer loopt de site steeds vast.

Een half uur zoeken en nog steeds geen adres gevonden.
Zonder dat kun je niet op 'bevestigen' drukken en kan is dus ook niets bestellen.

Ligt het aan mij of aan jullie site?
Ik krijg vanuit hier in ieder geval geen foutmelding.

Je bestelnummer is: 72760

gaat dit vandaag nog mee? de nightprotein is wel minimaal een jaar goed right?

Laatst bewerkt:
tis na 3 uur :D

Rene,

ik probeer mijn klantgegevens te vernieuwen door opnieuw te registreren op jullie site.
Alleen bij het zoeken naar het adres bij de opgegeven postcode en huisnummer loopt de site steeds vast.

Een half uur zoeken en nog steeds geen adres gevonden.
Zonder dat kun je niet op 'bevestigen' drukken en kan is dus ook niets bestellen.

Ligt het aan mij of aan jullie site?
Ik krijg vanuit hier in ieder geval geen foutmelding.

René,

probleem is opgelost.
Ben geregistreerd!!! :D

Rene even een vraagje over de betalingen.

Ik zag net op de site dat je kan betalen met paypal.

Maar als je dan de betaling verstuurd met de optie "cadeau" aangevinkt dan komt het geld toch normaal gezien direct aan bij jou. Is hier dan ook de levering de volgende dag van toepassing? Naar België of gaat dit langer duren?

funniest thing ever:
ben aan't traine bij men maat krijgt hij telefoon van dpd :D
"hey, vraagje u straat waar is da ergens :D :D"
heeft hij het moeten uitleggen straat per straat :D :D

tis binnen nu :D is blijkbaar zeer druk voor het moment thx voor de sample! heb hem direct eens getest :)

only in Belgium :rolleyes: ;)

Dinsdag namiddag besteld, net 5 min geleden is het geleverd. Top:thumbup:.

Groeten Bart

Ik heb trouwens mijn bestelling van gister iets na 3en nog geen track en trace mail gekregen, is dit normaal?

Je bestelnummer is: 72760

Heb al gebeld maar niemand neemt op daarnaast nog geen track en trace ontvangen of niets. geld is wel afgeschreven.

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Dinsdag namiddag besteld, net 5 min geleden is het geleverd. Top:thumbup:.

Groeten Bart

Heb je een T&T gekregen?

Terug
Naar boven