AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.121
Komt morgen bij je aan ;)

Je bestelnummer is: 72760

Heb al gebeld maar niemand neemt op daarnaast nog geen track en trace ontvangen of niets. geld is wel afgeschreven.

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Heb je een T&T gekregen?

normaal gezien ontvang je nooit een track and trace omdat het zo snel, thuis krijgt. zet het in de opmerking en dan ontvang je der wel een :)

Bestel al een tijdje bij xxl en altijd een t&t gehad, vandaar.

Je bestelnummer is: 72760

Heb al gebeld maar niemand neemt op daarnaast nog geen track en trace ontvangen of niets. geld is wel afgeschreven.

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Heb je een T&T gekregen?
Nope geen t&t gehad.

Beste Rene,

al tijden train ik in een van je xxl-shirts en maak ik de gains van me leven. Echter er lopen sinds kort ook dikke jongens en guido's in de gym met een xxl-nutrition shirt aan. Het doel om reclame te maken is dus volbracht. Maar voel ik me nu een beetje ongemakkelijk. Wat te doen?

Groeten Bart

Beste Rene,

al tijden train ik in een van je xxl-shirts en maak ik de gains van me leven. Echter er lopen sinds kort ook dikke jongens en guido's in de gym met een xxl-nutrition shirt aan. Het doel om reclame te maken is dus volbracht. Maar voel ik me nu een beetje ongemakkelijk. Wat te doen?

Groeten Bart

Dit vind ik echt de vreemste post ooit.

1: de relatie tussen je gains en de shirts:roflol:
2: je assosieert je met de dikke mensen omdat je een xxl shirt aan hebt:roflol:

Ik zou zeggen, :who:

Hoi hoi..

Hebben jullie ook Melatonine?
Ik wil dat samen gaan pakken met L-Tryptofaan voor het slapen gaan.

Thanks

ik bestel wel bij xxl maar nooit het huismerk
maar als ik dit zo lees is dat mischien geen slecht idee !!!

ze hebben wel een goed assortiment ,
en de levertijd is top !

Beste Rene,

Groeten Bart

Het wel was serieus bedoelt eigenlijk. Alles berust op de waarheid.

Oh.... dat is niet zo best

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHWAAAHH welke kloon ben je man, kom op! hoe kan dat nou toch serieus zijn

kloon met 2.2k posts jep....

Oh.... dat is niet zo best

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHWAAAHH welke kloon ben je man, kom op! hoe kan dat nou toch serieus zijn

Nee zonder grappen en grollen. Ik train al bijna me hele leven in dat shirt dus daarin heb ik ook al me gains gemaakt.

Stel je hebt een mooie pet gekocht en vervolgens zie je de grootste mong**l uit je dorp/stad met een pet met de zelfde kleur en opdruk lopen, hoe voel je je dan?

Dus wat te doen?

Laatst bewerkt:
Beste Rene,

Groeten Bart
Volgens mij heet jij helemaal niet Bart.

Groeten Bart

Nee zonder grappen en grollen. Ik train al bijna me hele leven in dat shirt dus daarin heb ik ook al me gains gemaakt.

Stel je hebt een mooie pet gekocht en vervolgens zie je de grootste mong**l uit je dorp/stad met een pet met de zelfde kleur en opdruk lopen, hoe voel je je dan?

Dus wat te doen?

Koop een ander shirt - of trek het je niet aan.

Terug
Naar boven