XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

teken er een derde X by met alcoholstift, dan ben je alsnog "apart"

'nee ik doe geen groeten'

Wat een waardeloze discussie.
Who gives a ****!!!!!
Wanneer krijgen jullie MELATONINE ;-)

Wanneer hebben jullie weer cappucino whey dilicious op voorraad?

Gr. Niek

Hello
Ik heb een vraag over Beta Alanine Stack XXL.
Hier staat te lezen
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Beta-Alanine-Stack-XXL-P641

Circa 30min voor de training neem je 2,5 gram Beta Alanine samen met 10 gram EAS en 30 gram DextroJuice Pro. Neem direct na de training 6 gram NitroCrea V2 samen met 10 gram EAS en 30 gram DextroJuice Pro
Kan je dat alles in een bekertje mengen of moet je eerst Alanine klaarmaken, dan EAS en dan nog eens DextroJuice?
En als het mogelijk, hoeveel water of sap moet ik gebruiken?
Alvast bedankt :)

Hello
Ik heb een vraag over Beta Alanine Stack XXL.
Hier staat te lezen
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Beta-Alanine-Stack-XXL-P641

Kan je dat alles in een bekertje mengen of moet je eerst Alanine klaarmaken, dan EAS en dan nog eens DextroJuice?
En als het mogelijk, hoeveel water of sap moet ik gebruiken?
Alvast bedankt :)
da spul kan bij elkaar gegooid worden. hoeveelheid water of sap naar smaak. persoonlijk neem ik dextro met een half glaasje water om na de shake een vol glas water te drinken (houd niet van dat zoete spul) - voor de opneembaarheid maakt het niet uit.

Snel even een unleashv3 vraagje.

Moet je dit supplement nemen op een nuchtere maag of kan het ook na het eten?

Juist m'n 4x1000gr whey delicious potten aangekregen, en bij deze wil ik XXL bedanken voor de gratis sample unleash V3 erbij te steken. Dank je!

He XXL,

Als jullie op de website garanderen "Voor 15:00 besteld, morgen in huis" en vervolgens mijn bestellingen altijd na 2 of 3 dagen leveren, vind ik dat niet gepast. Ik zeur niet over de levertijden hoor ik bedoel 2, 3 dagen is alsnog snel en gewoon prima. Maar zet dan niet op je site dat je het in 1 dag kan doen! Voor de rest top site, top service, top producten en samples zijn altijd chill om te krijgen!

He XXL,

Als jullie op de website garanderen "Voor 15:00 besteld, morgen in huis" en vervolgens mijn bestellingen altijd na 2 of 3 dagen leveren, vind ik dat niet gepast. Ik zeur niet over de levertijden hoor ik bedoel 2, 3 dagen is alsnog snel en gewoon prima. Maar zet dan niet op je site dat je het in 1 dag kan doen! Voor de rest top site, top service, top producten en samples zijn altijd chill om te krijgen!

En je betaalt via iDeal?
Probleem kan trouwens ook bij TNT / DPD liggen... :rolleyes:

Kan ik mijn bestelling morgen verwachten...?
Wil Energize erin knallennn :D

73271

Wat's verschil tussen Energize en Unleash?
Is het niet allebei een soort pre workout?

En je betaalt via iDeal?
Probleem kan trouwens ook bij TNT / DPD liggen... :rolleyes:

Ja ik betaal met iDeal.

Nou dan nog, als het aan TNT ligt dan moet je het alsnog niet beloven. Ik heb nog geen een bestelling gehad die meteen de volgende dag in huis was. Als TNT zit te k*tten moet XXL daarmee aan de slag of gewoonweg niet meer beloven dat het in 1 dag kan! In my opinion.

Ja ik betaal met iDeal.

Nou dan nog, als het aan TNT ligt dan moet je het alsnog niet beloven. Ik heb nog geen een bestelling gehad die meteen de volgende dag in huis was. Als TNT zit te k*tten moet XXL daarmee aan de slag of gewoonweg niet meer beloven dat het in 1 dag kan! In my opinion.

Persoonlijk nooit problemen mee gehad, mijn bestellingen zijn altijd de volgende dag binnen... Ik denk dat het in genoeg gevallen wél goed gaat om het te kunnen beloven.

Ja ik betaal met iDeal.

Beetje drastische conclusie van jou. Omdat 't bij jou niet goed gaat, moet 't van de site? :rolleyes:
Snap dat je gefrustreerd bent (alhoewel, 1 dag later..). Neem 'ns contact op met TNT, mss zijn ze gewoon traag in jouw buurt.

Beetje drastische conclusie van jou. Omdat 't bij jou niet goed gaat, moet 't van de site? :rolleyes:
Snap dat je gefrustreerd bent (alhoewel, 1 dag later..). Neem 'ns contact op met TNT, mss zijn ze gewoon traag in jouw buurt.

Haha ik ben niet gefrustreerd hoor :p Ik vind het niet erg om wat langer te wachten, maar bijvoorbeeld de bestellingen van m'n huisgenoot zijn er ook nooit na 1 dag. We wonen in Amsterdam dus ook niet op weet ik veel Texel ofzo.

Maar als het bij de meeste mensen wel gewoon na 1 dag binnen is, ligt het gewoon aan mijn adres ofzo. I dunno!

Terug
Naar boven