XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ja ik betaal met iDeal.

Nou dan nog, als het aan TNT ligt dan moet je het alsnog niet beloven. Ik heb nog geen een bestelling gehad die meteen de volgende dag in huis was. Als TNT zit te k*tten moet XXL daarmee aan de slag of gewoonweg niet meer beloven dat het in 1 dag kan! In my opinion.

ik zit met hetzelfde probleem.

heb men spullen donderdag middag besteld en geld overgeschreven naar belgische bankrekening van XXL dus dit duurt 1 dag dus normaal zou het zaterdag geleverd moeten zijn. de dag de levering krijg je normaal een email aan met de bevestiging dat je goederen onderweg zijn met DPD. dit mailtje heb ik nog steeds niet gehad.

ik heb al een prive bericht naar René gestuurd, een bericht gestuurd op de site van XXL, en al paar keer gebeld naar zowel de vaste telefoon als GSM van XXL. nerges kreeg ik een antwoord...

ben benieuwd waar het probleem zit, maar ik zou wel graag zo snel mogelijk men spullen hebben want dat vind ik maar niks als ik al 100 euro betaald heb.

zijn er nog mensen die dit probleem hebben? ik ben van de provincie Antwerpen, misschien dat DPD staakt ofzo?

verder nog nooit problemen gehad met XXL, altijd prima service en correcte leveringen, daarom vind ik het raar dat het nu zo lang duurt...

Laatst bewerkt:
Dpd is niet super in be, maar een overschrijving kan tot max 3 werldagen duren wanneer het tussen verschillende banken gaat

He Rene, wordt die complex carb gainer dik als je hem een tijdje laat staan? Ik ben van plan om hem 's morgens te maken en hem drie uur later op te drinken (komt mij goed uit zo...)

overboekingen duren altijd een paar werkdagen.. ik snap nooit waarom je daarvoor kiest??

als je het via Ideal doet, of mr Cash in belgie dan staat het geld echt binnen 10 minute na de bestelling op de rekening en word het diezelfde dag nog verstuurd... Denk dat die shops echt veel meer gezeik hebben met overboeking omdat het langer duurt en je nooit precies weet waarneer het geld aankomt..

maja, mischien zie ik het verkeerd

overboekingen duren altijd een paar werkdagen.. ik snap nooit waarom je daarvoor kiest??

als je het via Ideal doet, of mr Cash in belgie dan staat het geld echt binnen 10 minute na de bestelling op de rekening en word het diezelfde dag nog verstuurd... Denk dat die shops echt veel meer gezeik hebben met overboeking omdat het langer duurt en je nooit precies weet waarneer het geld aankomt..

maja, mischien zie ik het verkeerd

maar hoe werkt die Ideal of mr cash dan? das met mastercard ofzo zeker? want die heb ik niet, ik heb enkel maestro.

iDEAL is toch alleen voor Nederlandse banken?

Ideal betaal je direct via je bank via internet bankieren

ja ik doe het ook via internetbankieren, maar vanuit belgië naar de belgische bankrekeningnummer van XXL.

ik denk ook dat die ideal enkel voor nederland is, aangezien ik het nog niet heb kunnen aanvinken bij mijn bestellingen als betaalmethode

ja ik doe het ook via internetbankieren, maar vanuit belgië naar de belgische bankrekeningnummer van XXL.

ik denk ook dat die ideal enkel voor nederland is, aangezien ik het nog niet heb kunnen aanvinken bij mijn bestellingen als betaalmethode

Mr Cash voor België - is net zo snel als iDeal, de rest is gewoon trager.

Hallo,

ik wil vanaf morgen beginnen met me aangeschafte supplementen namelijk:

Mega grow
unleash
en essential amino stack

ik train af en toe in de ochtend en in de ochtend moet je in de oplaadfase 1 scoop megagrow nemen, kan je 2-3 uur later na de training weer 1 scoop nemen?

Het beste is unleash te gebruiken op een nuchtere maag, ik ben erg ongevoelig voor dit soort pre workouts dus alles wat de werking zou versterken zou goed zijn. Wat moet ik dan eerst nemen mega grow of unleash?

De eerste 5 dagen (de oplaadfase) wanneer moet je dan de 2e scoop nemen? of is de oplaad fase de eerte 5 trainingsdagen?

Alvast bedankt!

in de ochtend moet je in de oplaadfase 1 scoop megagrow nemen, kan je 2-3 uur later na de training weer 1 scoop nemen?
Staat er dat je in de oplaadfase meerdere scoops per dag moeten nemen?

Nou dan.

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

Het beste is unleash te gebruiken op een nuchtere maag, ik ben erg ongevoelig voor dit soort pre workouts dus alles wat de werking zou versterken zou goed zijn. Wat moet ik dan eerst nemen mega grow of unleash?
Zeg je zelf al: unleash!

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

De eerste 5 dagen (de oplaadfase) wanneer moet je dan de 2e scoop nemen? of is de oplaad fase de eerte 5 trainingsdagen?
Van de website:
Gebruik:
Neem 1 dosering van 50 gram per dag, neem elke dosering in met 400 ml water of vruchtensap. Neem deze dosering direct na de training en op rustdagen direct na het opstaan. Deze verpakking is voldoende voor 40 dagen. Sommige mensen hanteren graag een oplaadfase met creatine, neem dan de 1e 5 dagen 2 doseringen van 50 gram per dag.

oplaadfase is toch achterhaald? Spul is ook iets te duur daarvoor.:rolleyes:

Staat er dat je in de oplaadfase meerdere scoops per dag moeten nemen?

Nou dan.

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

Zeg je zelf al: unleash!

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

Van de website:

Ik wist niet dat je zo geïrriteerd zou worden door in mijn ogen serieuze vragen.

Op de achterkant van megagrow staat niet dat sommige mensen graag een oplaadfase gebruiken ze gaan er daar vanuit dat je een oplaad fase neemt vandaar.

Ook heb ik verschillende keren gelezen dat megagrow het belangrijkste is en eerst dit supplement moet gebruiken en vervolgens andere zoals amino stack whey etc, dus ook deze vraag vond ik niet zo raar.

Nou toch bedankt denk ik.

Ik wist niet dat je zo geïrriteerd zou worden door in mijn ogen serieuze vragen.

Op de achterkant van megagrow staat niet dat sommige mensen graag een oplaadfase gebruiken ze gaan er daar vanuit dat je een oplaad fase neemt vandaar.

Ook heb ik verschillende keren gelezen dat megagrow het belangrijkste is en eerst dit supplement moet gebruiken en vervolgens andere zoals amino stack whey etc, dus ook deze vraag vond ik niet zo raar.

Als dit overkomt als irritatie... :D
Ik zou zeggen: kort & duidelijk ;)

Oplaadfase staat uitgelegd icm creatine - hoeft niet, mag wel.
Ik kan me niet voorstellen dat Megagrow belangrijker is dan whey of amino's - but if you say so... prima! Waarom begin je dan niet eerst met dat product, en voeg je na een paar weken de rest toe? Weet je zeker dat je gewend bent aan Megagrow voordat je opeens alles neemt... Mocht je overgevoelig blijken voor een ingrediënt dan weet je meteen waar het aan ligt ;)

Nou, toch graag gedaan denk ik. :p

René,

Mag ik een sugestie doen?

Ik heb de proteinbars van XXL gekocht. Ik vind het kartonnen doosje waarin ze zitten overbodig. Deze werp ik meteen in de vuilnisbak en neem de repen zo mee in de wagen, naar werk etc. De zilveren alu verpakking vind ik voldoende dus.

Waarom bied je niet de mogelijkheden om de bars te kopen zonder kartonnen doosje? Zo kan je ze nog ietsje goedkoper aanbieden en het is beter voor het milieu.

Greets,
G

ps: ze zijn lekker :-)

Het zijn geen serieuze vragen dat je steld , alles staat klaar en duidelijk op de verpakking van de producten . XXL doet zijn best om alles klaar en duidelijk op de verpakking te vermelden .

Als je ongevoelig bent voor pre workouts bent , zou ik je caffeine inname verminderen , of eens een detox kuur doen .

Je lichaam reageert intenser op supplementen als je eens een deftige reinigingskuur (detox ) hebt gedaan ;)

Als je ongevoelig bent voor pre workouts bent , zou ik je caffeine inname verminderen , of eens een detox kuur doen .

Je lichaam reageert intenser op supplementen als je eens een deftige reinigingskuur (detox ) hebt gedaan ;)
Detox: op de verpakking staat 3 caps bij het ontbijt. Is een kuur zoals je zegt anders gedoseerd, of gewoon een potje een keer gebruiken? (dus aanbevolen dosering)

Detox: op de verpakking staat 3 caps bij het ontbijt. Is een kuur zoals je zegt anders gedoseerd, of gewoon een potje een keer gebruiken? (dus aanbevolen dosering)

Als ik een lichte reinigingskuur doe neem ik detox van xxl , 3maal2 daags tot het potje leeg is

Als ik een grondige reiningkuur doe , bestaat het uit :
- 40 ampullen Drainapol , waarvan ik er 2 daags neem ( [Link niet meer beschikbaar] )

- 3 tasse groene thee daags voor 1 maand lang ( ik koop mijn groene thee per halve kilo in de lokale natuurwinkel )

- 20 pillen spirulina daags ( http://www.spirulina.nl/Default.asp?f_rnd=9283410&f_menuCat=&f_menuCatNumber=&f_search= )

Alles hierboven vind je in je lokale natuurwinkel

Terug
Naar boven