FP IcE
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja ik betaal met iDeal.
Nou dan nog, als het aan TNT ligt dan moet je het alsnog niet beloven. Ik heb nog geen een bestelling gehad die meteen de volgende dag in huis was. Als TNT zit te k*tten moet XXL daarmee aan de slag of gewoonweg niet meer beloven dat het in 1 dag kan! In my opinion.
ik zit met hetzelfde probleem.
heb men spullen donderdag middag besteld en geld overgeschreven naar belgische bankrekening van XXL dus dit duurt 1 dag dus normaal zou het zaterdag geleverd moeten zijn. de dag de levering krijg je normaal een email aan met de bevestiging dat je goederen onderweg zijn met DPD. dit mailtje heb ik nog steeds niet gehad.
ik heb al een prive bericht naar René gestuurd, een bericht gestuurd op de site van XXL, en al paar keer gebeld naar zowel de vaste telefoon als GSM van XXL. nerges kreeg ik een antwoord...
ben benieuwd waar het probleem zit, maar ik zou wel graag zo snel mogelijk men spullen hebben want dat vind ik maar niks als ik al 100 euro betaald heb.
zijn er nog mensen die dit probleem hebben? ik ben van de provincie Antwerpen, misschien dat DPD staakt ofzo?
verder nog nooit problemen gehad met XXL, altijd prima service en correcte leveringen, daarom vind ik het raar dat het nu zo lang duurt...
Laatst bewerkt: