MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wat is het nut ?
0.1 mg maximaal legaal verkopen als ik me goed herinner
hogere dosis recept voor nodig

Nou..ik heb altijd last van slapoloosheid als ik NO Xplode genomen heb.
En met de combo: melatonine en thir.... nog iets zou ik beter in slaap komen.
Proberen kan nooit kwaad he?

Is er nog wat sterkers dan?

Is ADP + brintha een goede gainer? als je CCG niet wilt ivm maltodextrine

Is ADP + brintha een goede gainer? als je CCG niet wilt ivm maltodextrine

Perfect!

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Nou..ik heb altijd last van slapoloosheid als ik NO Xplode genomen heb.
En met de combo: melatonine en thir.... nog iets zou ik beter in slaap komen.
Proberen kan nooit kwaad he?

Is er nog wat sterkers dan?

In plaats van het effect van het ene product op te heffen met het andere product... andere pwo-booster zoeken?

• Like
Waarderingen: h87
René,

Mag ik een sugestie doen?

Ik heb de proteinbars van XXL gekocht. Ik vind het kartonnen doosje waarin ze zitten overbodig. Deze werp ik meteen in de vuilnisbak en neem de repen zo mee in de wagen, naar werk etc. De zilveren alu verpakking vind ik voldoende dus.

Waarom bied je niet de mogelijkheden om de bars te kopen zonder kartonnen doosje? Zo kan je ze nog ietsje goedkoper aanbieden en het is beter voor het milieu.

Greets,
G

ps: ze zijn lekker :-)
Volledig met akkoord.

Doosje + bedrukken is waarschijnlijk goedkoper dan bedrukken van folie...
(en je wilt toch weten wat er in zit...)

Perfect!

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

In plaats van het effect van het ene product op te heffen met het andere product... andere pwo-booster zoeken?

Ik snap wel wat je bedoeld... Maar de NO Xplode is het enige wat merkbaar werkt bij mij. Alleen...iedere keer als ik het rond 16 uur genomen heb kom ik bijna niet in slaap en slaap ik erg onrustig.

Ik heb veel PWO boosters geprobeerd maar niets werkt zo goed als de NOX.

Daarom wou ik dat spul proberen om snachts in slaap te komen.

denk dat alleen het doosje beter is voor milieu!!

Nee, lijkt me niet als het al op de doos waar het inzit staat hoeft het van mij iig niet op de verpakking van de reep zelf te staan

Al vind ik die doosjes sws wel handig voor het meenemen zo smelten ze minder gauw en worden ze minder snel plat gedrukt :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.191
He XXL,

Als jullie op de website garanderen "Voor 15:00 besteld, morgen in huis" en vervolgens mijn bestellingen altijd na 2 of 3 dagen leveren, vind ik dat niet gepast. Ik zeur niet over de levertijden hoor ik bedoel 2, 3 dagen is alsnog snel en gewoon prima. Maar zet dan niet op je site dat je het in 1 dag kan doen! Voor de rest top site, top service, top producten en samples zijn altijd chill om te krijgen!
99% van alle bestellingen met ideal, machtiging, paypal en mrcash worden gewoon de volgende dag bezorgd. ALs het bij jou al 3 keer niet gebeurd is heb je waarschijnlijk een hele trage postbode ;)
ik zit met hetzelfde probleem.

heb men spullen donderdag middag besteld en geld overgeschreven naar belgische bankrekening van XXL dus dit duurt 1 dag dus normaal zou het zaterdag geleverd moeten zijn. de dag de levering krijg je normaal een email aan met de bevestiging dat je goederen onderweg zijn met DPD. dit mailtje heb ik nog steeds niet gehad.

ik heb al een prive bericht naar René gestuurd, een bericht gestuurd op de site van XXL, en al paar keer gebeld naar zowel de vaste telefoon als GSM van XXL. nerges kreeg ik een antwoord...

ben benieuwd waar het probleem zit, maar ik zou wel graag zo snel mogelijk men spullen hebben want dat vind ik maar niks als ik al 100 euro betaald heb.

zijn er nog mensen die dit probleem hebben? ik ben van de provincie Antwerpen, misschien dat DPD staakt ofzo?

verder nog nooit problemen gehad met XXL, altijd prima service en correcte leveringen, daarom vind ik het raar dat het nu zo lang duurt...

DPD levert sowieso niet op zaterdag. Bij een vooruitbetaling per bank moeten we wachten tot het geld op onze rekening staat. Dit kan 1 a 2 werkdagen duren. De volgende keer kan je beter voor Mr cash kiezen, dan staat het geld direct op onze rekening en heb je als het goed is je pakket gewoon de volgende werkdag binnen.

He Rene, wordt die complex carb gainer dik als je hem een tijdje laat staan? Ik ben van plan om hem 's morgens te maken en hem drie uur later op te drinken (komt mij goed uit zo...)
Die wordt inderdaad wat dikker dan. Komt doordat de vezels vocht opnemen.
René,

Mag ik een sugestie doen?

Ik heb de proteinbars van XXL gekocht. Ik vind het kartonnen doosje waarin ze zitten overbodig. Deze werp ik meteen in de vuilnisbak en neem de repen zo mee in de wagen, naar werk etc. De zilveren alu verpakking vind ik voldoende dus.

Waarom bied je niet de mogelijkheden om de bars te kopen zonder kartonnen doosje? Zo kan je ze nog ietsje goedkoper aanbieden en het is beter voor het milieu.

Greets,
G

ps: ze zijn lekker :-)

Dat is inderdaad de reden :thumbs: en het is natuurlijk gewoon een heel mooi doosje :D

Cookies en cream isolaat binnen, njamie!

Helaas is er geen PWO sample bij :(

Dag XXL Nutrition,

Ik heb vandaag voor het eerst de volgende producten bij jullie besteld:

- XXL Nutrtion Creatine
- XXl nutrtion whey delicous 1000 gram

Heb er ruim 42 euro aan verspilt. Bestelnummer: 73453.

De reden voor mijn keuze voor XXL Nutrition is omdat ik goede verhalen erover hoor. Ook omdat er op jullie website staat ' gratis samples'. Des te meer reden voor mij om voor XXL Nutrition te kiezen.

Maar...

Echter heb ik geen samples gekregen. Ik heb een pakket gekregen met alleen mijn creatine en whey delicous en mijn factuur. Geen sampel erbij.

Mijn vraag is dus waarom heb ik geen gratis sample gekregen terwijl jullie er wel zo groot mee adverteren op jullie website?

Ik vind het erg jammer want de service, levertijd,kosten vond ik allemaal goed en snel.

Ik hoop nog wat van jullie te horen.

Met vriendelijke groet,

Willy

Laatst bewerkt:
Dag XXL Nutrition,

Ik heb vandaag voor het eerst de volgende producten bij jullie besteld:

- XXL Nutrtion Creatine
- XXl nutrtion whey delicous 1000 gram

Heb er ruim 42 euro aan verspilt. Bestelnummer: 73453.

De reden voor mijn keuze voor XXL Nutrition is omdat ik goede verhalen erover hoor. Ook omdat er op jullie website staat ' gratis samples'. Des te meer reden voor mij om voor XXL Nutrition te kiezen.

Maar...

Echter heb ik geen samples gekregen. Ik heb een pakket gekregen met alleen mijn creatine en whey delicous en mijn factuur. Geen sampel erbij.

Mijn vraag is dus waarom heb ik geen gratis sample gekregen terwijl jullie er wel zo groot mee adverteren op jullie website?

Ik vind het erg jammer want de service, levertijd,kosten vond ik allemaal goed en snel.

Ik hoop nog wat van jullie te horen.

Met vriendelijke groet,

Willy

Bij zo'n kleine bestelling zou ik ook geen samples bijsteken :D

En geen sample krijgen is toch nu echt niet het einde van de wereld toch ? ;)

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

99% van alle bestellingen met ideal, machtiging, paypal en mrcash worden gewoon de volgende dag bezorgd. ALs het bij jou al 3 keer niet gebeurd is heb je waarschijnlijk een hele trage postbode ;)

DPD levert sowieso niet op zaterdag. Bij een vooruitbetaling per bank moeten we wachten tot het geld op onze rekening staat. Dit kan 1 a 2 werkdagen duren. De volgende keer kan je beter voor Mr cash kiezen, dan staat het geld direct op onze rekening en heb je als het goed is je pakket gewoon de volgende werkdag binnen.

Die wordt inderdaad wat dikker dan. Komt doordat de vezels vocht opnemen.

Dat is inderdaad de reden :thumbs: en het is natuurlijk gewoon een heel mooi doosje :D

Ik heb soms medelijden met je , op de posts dat je soms moet reageren , sommige mensen zijn soms echt ZO ongeduldig

Bij zo'n kleine bestelling zou ik ook geen samples bijsteken :D

En geen sample krijgen is toch nu echt niet het einde van de wereld toch ? ;)

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Ik heb soms medelijden met je , op de posts dat je soms moet reageren , sommige mensen zijn soms echt ZO ongeduldig

Werk jij bij XXL Nutrtion? ( sory ben net nieuw op dit forum )

Als er op een website staat altijd gratis samples dan trekt dat klanten aan. En het is natuurlijk altijd leuk om iets gratis te krijgen.

Ook al maak ik een bestelling van 5 euro dan hoor ik een gratis sample te krijgen want dat is wel zo netjes als je het vermeld staat op je website. En klantvriendelijk.

Maarjah het is de eerste keer dat ik bij XXL Nutrion bestel, jammer voor zoon eerste ervaring.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #18.196
Kijk even goed in de doos. In elk pakket hoort minimaal 1 gratis sample te zitten. Het kan zijn dat de sample bijv. onder de flappen van de doos is geschoven.

Kijk even goed in de doos. In elk pakket hoort minimaal 1 gratis sample te zitten. Het kan zijn dat de sample bijv. onder de flappen van de doos is geschoven.

Heb heel de doos opengemaakt maar het zit er echt niet in.:(

Jammer maar dat maakt niet uit misschien iets fout gegaan kan gebeuren ;)

René, je hebt nog een PM openstaan. ;)

groet,
Jaap

Rene,

Wat voor samples doen jullie er nu meestal bij?

bestelnummer is: 73786

Woensdagavond een bestelling gedaan en pakje is nog niet binnen. :(
Hoop dat het morgen binnenkomt want mijn whey is bijna op

Terug
Naar boven