AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uploaded with ImageShack.us

Enig idee hoeveel bestellingen er per dag doorvliegen bij XXL? Kan heus wel gebeuren dat er eens iets misloopt (sample vergeten is eigenlijk moeilijk 'mislopen' te noemen). Zet je erover en als je lief bent zal Rene het heus wel dubbel en dik goedmaken.

HAHA jij bent grappig man :P. Weet ik man ik had me ook erover gezet. Kan gebeuren natuurlijk is np. ( np = no problem ) :rolleyes:

Voor de rest gebruik is nu Whey Delicous en ik ga hem zeker weer bestellen echt heeeerlijk van smaak !.

Status is nu, zending gesorteerd in sorteercentrum.
Is er een kans dat ik het vandaag dan nog binnen krijg?
Heb net mijn laatste beetje whey opgedronken. :(

Mijn pakje is nu in distributie. :D
Heb het gevoel dat mijn whey vandaag toch nog komt :D

Hey rene, :)

Zou graag jou persoonlijke advies willen over de vetmeet tangen die je verkoopt.
Hoe zit het voor iemand in de praktijk te gebruiken die er geen ervaring mee heeft?
nmeem aan dat er ook een zeer goede gebruiksaanwijzing bij zit. :)

En wat is jou persoonlijke mening in zijn algemeen over de verschillende tangen qua nauwkeurigheid, kwaliteit etc etc?

Pakje is gelukkig net binnen gekomen. :D Me moeder dacht dat ik cement had besteld. :o (XXL Basic Bulk Whey)

Rene, bedankt voor de Energize en whey samples! :D

Heb m'n pot CCG van jullie binnen, helemaal top! Maar er zit geen maatschepje in, heb 'm helemaal doorgewoeld, maar niet gevonden!

Bestelnummer was 73295.

Heb m'n pot CCG van jullie binnen, helemaal top! Maar er zit geen maatschepje in, heb 'm helemaal doorgewoeld, maar niet gevonden!

Bestelnummer was 73295.

Hoort er in te zitten, dacht eerst ook dat het bij een pot whey bij mij er niet in zat, maar de maatschep lag op de bodem.
Zal waarschijnlijk bij jou ook het geval zijn.

Wanneer kan ik de Whey Delicious Cappuchino weer binnen verwachten? En wat is de houdbaarheid van zo'n proteine bar ongeveer?

Ik gebruik nu alles van XXL en ben zeer tevreden

Hoort er in te zitten, dacht eerst ook dat het bij een pot whey bij mij er niet in zat, maar de maatschep lag op de bodem.
Zal waarschijnlijk bij jou ook het geval zijn.

Nou moe, eerste keer 5 minuten lang zitten grabbelen, niks. Tweede keer heb ik 'm meteen te pakken.. niks aan de hand dus.

Nou moe, eerste keer 5 minuten lang zitten grabbelen, niks. Tweede keer heb ik 'm meteen te pakken.. niks aan de hand dus.
Het gebruikelijke verhaal...

Ik doe de moeite niet eens meer: pak een oude schep uit de la en gebruik die net zo lang totdat ik het schepje in de pot te pakken heb.

Om de mensen het zeer gemakkelijk te maken , een lepel is ook zeer handig en een weegschaal .

Ik zet de shaker op de weegschaal , neem de lepel in mijn hand , lepel de whey uit de pot , doe dit in de shaker , tot ik het gewenste aantal grams heb :eek::D

of je bewaart gewoon eventjes het schepje uit je oude pot (als je nog een pot hebt/had)..scheelt mij altijd zoeken.

of je pakt gewoon een lepel :P

Die night protein klontert wel heel erg!!!!!

Terug
Naar boven