Tell me, wat moet er niet tactisch zijn om het hier te posten? Als ik de intentie of at least de hoop had een wisseling te krijgen had ik het zeker niet hier gepost, zo ver was ik ook al! haha
Zoals ik al zei René, dat komt idd door het vervoer.
En ik heb nooit gezegd dat je bedorven repen verstuurt, ik heb gezegd dat ze er zo uitzien. Ik kan ook een vervaldatum aflezen hoor...
In ieder geval, laat elk soort chocolade te lang liggen in de kast, en je krijgt hetzelfde effect als hetgeen die eiwitrepen voor hebben. Dat wittig is btw niet alleen op de onderkant, de onderkant heeft het gewoon het hardst.
Allé kom, het is niet dat ik ze absoluut niet binnen krijg, ze zijn zeker te harden ma het is in ieder geval geen mooi zicht en elk mens zou direct de reactie hebben ze weg te gooien als men niet wist dat het een speciaal soort reep was, en zelfs dan nog... Iedereen heeft het blijkbaar dus dan zal het wel normaal zijn zeker? Het wittig is zeker geen poeder tegen het kleven. Het heeft iets te maken met de productie van die reep, een minder voedzame stof die ze eruit hebben gelaten ofzo maar die ze in de commerciële wereld wel gebruiken om de chocolade langer mooi te houden, tzal zoiets wel zijn, anders moet je het eens vragen aan de producent, dan weten we het inééns waaraan dat ligt