Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gevolgen van een overschot

Er zijn geen ongewenste effecten bekend bij personen die langdurig hoge doseringen gebruikten. Het lichaam reguleert de opname van vitamine B12 zelf.

Geen negatief, tenzij je een bel lucht erbij in jaagt natuurlijk:D geen reden waarom het verboden zou zijn dus imo... maarja wie ben ik om dat te zeggen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Geen negatief, tenzij je een bel lucht erbij in jaagt natuurlijk:D geen reden waarom het verboden zou zijn dus imo... maarja wie ben ik om dat te zeggen :D

Volgens mij alleen op recept in NL maar ik ga even informeren....
Als het even kan voeg ik het toe.. dan wel de depot versie :D

hahaha dat is in Nederland op recept dus ik ben bang dat je dat niet gaat lukken Rene;wat is het hier dan gemakkelijk

Mss denkt hij dat eiwitrepen hetzelfde zijn als Snickers of zo...
In ieder geval weinig tactisch om hier van zijn bos te komen maken.

Tell me, wat moet er niet tactisch zijn om het hier te posten? Als ik de intentie of at least de hoop had een wisseling te krijgen had ik het zeker niet hier gepost, zo ver was ik ook al! haha

@SynQ..

1> dat die repen in de doos verspreid liggen komt door het vervoer. Wij leggen een 25st doos er in zijn geheel in en plakken die vaak nog even dicht. Als er dan iemand met die doos gaat lopen gooien dan gaat het mis.

2> De MDY repen zijn aboluut niet bedorven houdbaarheid is volgens mij eind 2008. Zelf ben ik ook geen liefhebber van de chocolade smaak. Het klopt dat de repen aan de onderkant (waarvan je een foto hebt gemaakt) wat wittig zijn. Ik denk dat het iets te maken heeft met het productieproces. Iets met poeder zodat ze niet kleven ofzo.

Wij versturen absoluut geen bedorven of spullen die overdatum zijn. Alles wat wij versturen heeft een hele behoorlijke houdbaarheid. Mocht dit niet zo zijn dan geven wij dat van te voren aan op de site.

Ik vind het jammer dat je niet tevreden bent en de repen niet lekker vind, maar smaken verschillen en daar kan ik niets aan veranderen.

René

Zoals ik al zei René, dat komt idd door het vervoer.
En ik heb nooit gezegd dat je bedorven repen verstuurt, ik heb gezegd dat ze er zo uitzien. Ik kan ook een vervaldatum aflezen hoor... :)

In ieder geval, laat elk soort chocolade te lang liggen in de kast, en je krijgt hetzelfde effect als hetgeen die eiwitrepen voor hebben. Dat wittig is btw niet alleen op de onderkant, de onderkant heeft het gewoon het hardst.

Allé kom, het is niet dat ik ze absoluut niet binnen krijg, ze zijn zeker te harden ma het is in ieder geval geen mooi zicht en elk mens zou direct de reactie hebben ze weg te gooien als men niet wist dat het een speciaal soort reep was, en zelfs dan nog... Iedereen heeft het blijkbaar dus dan zal het wel normaal zijn zeker? Het wittig is zeker geen poeder tegen het kleven. Het heeft iets te maken met de productie van die reep, een minder voedzame stof die ze eruit hebben gelaten ofzo maar die ze in de commerciële wereld wel gebruiken om de chocolade langer mooi te houden, tzal zoiets wel zijn, anders moet je het eens vragen aan de producent, dan weten we het inééns waaraan dat ligt ;)

Koop maar eens een andere bar, eender welk merk, gegarandeerd dat ze net hetzelfde uitzien ;)

Ja die witte uitslag heb je altijd na een tijdje, ook bij hagelslag bijvoorbeeld.

Tell me, wat moet er niet tactisch zijn om het hier te posten? Als ik de intentie of at least de hoop had een wisseling te krijgen had ik het zeker niet hier gepost, zo ver was ik ook al! haha

Zoals ik al zei René, dat komt idd door het vervoer.
En ik heb nooit gezegd dat je bedorven repen verstuurt, ik heb gezegd dat ze er zo uitzien. Ik kan ook een vervaldatum aflezen hoor... :)

In ieder geval, laat elk soort chocolade te lang liggen in de kast, en je krijgt hetzelfde effect als hetgeen die eiwitrepen voor hebben. Dat wittig is btw niet alleen op de onderkant, de onderkant heeft het gewoon het hardst.

Allé kom, het is niet dat ik ze absoluut niet binnen krijg, ze zijn zeker te harden ma het is in ieder geval geen mooi zicht en elk mens zou direct de reactie hebben ze weg te gooien als men niet wist dat het een speciaal soort reep was, en zelfs dan nog... Iedereen heeft het blijkbaar dus dan zal het wel normaal zijn zeker? Het wittig is zeker geen poeder tegen het kleven. Het heeft iets te maken met de productie van die reep, een minder voedzame stof die ze eruit hebben gelaten ofzo maar die ze in de commerciële wereld wel gebruiken om de chocolade langer mooi te houden, tzal zoiets wel zijn, anders moet je het eens vragen aan de producent, dan weten we het inééns waaraan dat ligt ;)

KitKat heeft toch ook van die witte repen? :P

Ja idd, met hagelslag heb je dat ook, met elk soort chocolade. Ma die hagelslag krijgt dat meestal een hééle tijd na de opening. Hier had die reep dat al voor de opening wat ik opzich al wreed raar vond en wat opzich al doet denken dat die reep 2jaar geleden gemaakt is, lol. Eer dat gewone nog altijd verpakte chocolade uitslaagt, dat wil al iets zeggen hoor...

Ma allé dan, ze hebben het allemaal dus ik ben geen repen aant eten die 2j geleden gemaakt zijn :)

En ja, mss dat ik die kitkat repen wel is ga halen! Nice thought! ;)

KitKat FTW!!!

KitKat Chunky :lick:

Voila eerste bestelling van het jaar reeds gedaan, laat de goodies maar komen :D

maybe zit er een heeeeeeel klein extraatje bij, voor het lange wachten vorige keer ;):p

Laatst bewerkt:
Als ik een bestelling afgelopen donderdag heb gedaan,wanneer zou ik mijn bestelling dan moeten hebben?Was rond 8 uur 's avonds.

Dacht ik al,er is vandaag alleen niks gebracht???

Voor die B12 injects :D

Vitamin_B12_Injection.jpg

Terug
Naar boven