shenanigans
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 144
Inderdaad, ik drink het tegenwoordig met een rietje en dan komt er opeens een klonter whey erdoor met een zeer sterke smaak. Lekker.

Groeten Bart
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, ik drink het tegenwoordig met een rietje en dan komt er opeens een klonter whey erdoor met een zeer sterke smaak. Lekker.

In 1x de juiste hoeveelheid water toevoegen scheelt een hoop

Met een rietje?! Jij maakt 'm wel heel erg dun...Inderdaad, ik drink het tegenwoordig met een rietje en dan komt er opeens een klonter whey erdoor met een zeer sterke smaak. Lekker.
Groeten Bart

In 1x de juiste hoeveelheid water toevoegen scheelt een hoop
Met een rietje?! Jij maakt 'm wel heel erg dun...
Maar ach: als het je bevalt...
lol? wat is dan het verschil als ik er eerst water in doe en dan een schep of water afmeet en dat bij het poeder doe. i dont geti t.
Mn bevestigingsmail laat vandaag wel erg lang op zich wachten...![]()

dit vroeg ik mij dus ook af! de 1kg is wel aanwezig in choco maar ja daar ben je zo doorheen!wanneer komt de chocolade smaak van complex carb gainer weer binnen?
alvast bedankt!
Komt maandag weer binnen!wanneer komt de chocolade smaak van complex carb gainer weer binnen?
alvast bedankt!
Die is net te laat besteld. Wordt dus morgen verzonden en heb je zaterdag in huis.Hey René zou je aub kunnen kijken of bestelling 74555 de deur uit is gegaan vandaag (5 minuten geleden besteld) zo ja zorg ik dat er morgen iemand thuis is
Hehe oke jammer, iemand ervaring met de oh yeah bars?

had eigenlijk xxl bars besteld maar zat net onder t bedrag dat ik verzendkosten moest betalen dus toen ipv xxl bars maar voor die gekozen ook omdat de smaak die ik wilde van xxl uitverkocht was ik heb trouwens caramel chocolate gekozen is die degene die je gehad hebt?Heb alle smaken afgelopen zomer uitgeprobeerd (rugtasvakantie) - en allemaal even lekker. Als ze niet bevallen stuur je ze maar naar DWGelukkig maarhad eigenlijk xxl bars besteld maar zat net onder t bedrag dat ik verzendkosten moest betalen dus toen ipv xxl bars maar voor die gekozen ook omdat de smaak die ik wilde van xxl uitverkocht was ik heb trouwens caramel chocolate gekozen is die degene die je gehad hebt?

Zojuist het een en ander besteld. waaronder Unleash. top week aanbieding!
ben vergeten bij mijn bestelling te vermelden:
Zou je wat andere pre-workout samples bij kunnen voegen?
zou top zijn, kan ik nog wat andere uitproberen.
bestelnummer: 74685