MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

In 1x de juiste hoeveelheid water toevoegen scheelt een hoop ;)

Met een rietje?! Jij maakt 'm wel heel erg dun... :rolleyes:
Maar ach: als het je bevalt...

lol? wat is dan het verschil als ik er eerst water in doe en dan een schep of water afmeet en dat bij het poeder doe. i dont geti t.

lol? wat is dan het verschil als ik er eerst water in doe en dan een schep of water afmeet en dat bij het poeder doe. i dont geti t.

te weinig water in eerste instantie = klonters.
eerst water in shaker (of kommetje) en dan schudden of roeren scheelt de helft tov andersom.

Mn bevestigingsmail laat vandaag wel erg lang op zich wachten... :o

wanneer komt de chocolade smaak van complex carb gainer weer binnen?

alvast bedankt!

Hey René zou je aub kunnen kijken of bestelling 74555 de deur uit is gegaan vandaag (5 minuten geleden besteld) zo ja zorg ik dat er morgen iemand thuis is

Zo net ff 2,5 kg Whey Isolaat besteld en een zakje Olimp pré workout om te proberen...
In plaats van aardbei die ik normaal heb is een keer cafe latte.
Lijkt me lekker, koffie smaak!

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.231
Hehe oke jammer, iemand ervaring met de oh yeah bars?

Gruwelijk, gruwelijk en nog eens gruwelijk LEKKER! :heart:

Gelukkig maar :cool: had eigenlijk xxl bars besteld maar zat net onder t bedrag dat ik verzendkosten moest betalen dus toen ipv xxl bars maar voor die gekozen ook omdat de smaak die ik wilde van xxl uitverkocht was ik heb trouwens caramel chocolate gekozen is die degene die je gehad hebt?

Gelukkig maar :cool: had eigenlijk xxl bars besteld maar zat net onder t bedrag dat ik verzendkosten moest betalen dus toen ipv xxl bars maar voor die gekozen ook omdat de smaak die ik wilde van xxl uitverkocht was ik heb trouwens caramel chocolate gekozen is die degene die je gehad hebt?
Heb alle smaken afgelopen zomer uitgeprobeerd (rugtasvakantie) - en allemaal even lekker. Als ze niet bevallen stuur je ze maar naar DW ;)

;)Zojuist het een en ander besteld. waaronder Unleash. top week aanbieding!:D
ben vergeten bij mijn bestelling te vermelden:

Zou je wat andere pre-workout samples bij kunnen voegen?

zou top zijn, kan ik nog wat andere uitproberen.

bestelnummer: 74685

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.237
;)Zojuist het een en ander besteld. waaronder Unleash. top week aanbieding!:D
ben vergeten bij mijn bestelling te vermelden:

Zou je wat andere pre-workout samples bij kunnen voegen?

zou top zijn, kan ik nog wat andere uitproberen.

bestelnummer: 74685

Heb er even een opmerking voor je bijgezet ;)

die oh yeah chocolate caramel is heerlijk idd! heeft wel wat weg van nuts, thanks ook voor de whey delcious cappuchino sample en de unleash v3 sample

komt de NOS-ether nog terug binnen of is die uit het gamma?
Vond het wel een goed product namelijk

Wat kan ik precies verwachten van L-tryptofaan?

Terug
Naar boven