- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaap,
Geen dank voor de samples. Zitten standaard bij elke bestelling!die oh yeah chocolate caramel is heerlijk idd! heeft wel wat weg van nuts, thanks ook voor de whey delcious cappuchino sample en de unleash v3 sample

Wij maken met niemand ruzie. Wij houden ons alleen bezig met onszelf. Zo'n beetje al onze producten worden gekopieerd. Maar zelfs dat boeit me niet meer. Ik zie het als een teken dat het goed gaat. We zullen wel populair zijn
Ik vaar lekker m'n eigen koers en kijk niet meer naar andere 
Nog lagere prijzen??Hopelijk komt er een oorlog waardoor de prijzen kelderen.
Groeten Bart

Komt voorlopig niet terug. Laatste wat ik begrepen heb is dat Get Diesel voorlopig niet produceert.komt de NOS-ether nog terug binnen of is die uit het gamma?
Vond het wel een goed product namelijk
Tja, noem het oorlog. Ik krijg zelfs boze mails over de weekaanbieding. Dat we alle prijzen lopen te vernken. Schijnbaar gunnen veel shops ons het licht in de ogen niet meer. Maar zoals eerder gezegd, ik kijk lekker naar mezelf en doe m'n eigen ding.Die oorlog speelt al jaren.
Vorige week ook bestelling gedaan, "I'm not her to talk" shirt besteld, zit perfect en nog wat andere shit besteld.
Robbert Jan is daar een expert in. Hij heeft er zelfs een post over gemaakt op onze site in z'n blog. Spreek hem eens aan.
heeft iemand hier ervaring met whey isolaat chocola? beetje te drinken?

Ja ik had dat al gelezen, zo kom ik er bij.Robbert Jan is daar een expert in. Hij heeft er zelfs een post over gemaakt op onze site in z'n blog. Spreek hem eens aan.

Nah Waxy Maize is ook een prima product. Alleen in Megagrow zitten ook meteen BCAA's, glutamine, creatine etc etc.

Loopt het tegenwoordig niet meer zo goed bij XXL ik bezoek regelmatig dit topic en de site en de wekelijkse acties zijn niet echt denderend de afgelopen paar maand. En ik zie weinig reacties van rene whats going on?