XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

heeft iemand hier ervaring met whey isolaat chocola? beetje te drinken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.243
Beste René,

......
Alvast enorm bedankt!

Jaap
Jaap,

Net zoals alle andere afbeeldingen van vreemde merken komt ook de afbeelding van Adam "gewoon" van het internet af. Als het zogenaamd jouw afbeelding is had je er op z'n minst even een logotje in moeten verwerken.

Ik zie geen reden om die afbeelding aan te passen.
die oh yeah chocolate caramel is heerlijk idd! heeft wel wat weg van nuts, thanks ook voor de whey delcious cappuchino sample en de unleash v3 sample
Geen dank voor de samples. Zitten standaard bij elke bestelling! ;)

ruzie tss de boardsponsers ?
Wij maken met niemand ruzie. Wij houden ons alleen bezig met onszelf. Zo'n beetje al onze producten worden gekopieerd. Maar zelfs dat boeit me niet meer. Ik zie het als een teken dat het goed gaat. We zullen wel populair zijn :D Ik vaar lekker m'n eigen koers en kijk niet meer naar andere ;)

Hopelijk komt er een oorlog waardoor de prijzen kelderen.:D

Groeten Bart
Nog lagere prijzen?? :D
komt de NOS-ether nog terug binnen of is die uit het gamma?
Vond het wel een goed product namelijk
Komt voorlopig niet terug. Laatste wat ik begrepen heb is dat Get Diesel voorlopig niet produceert.
Die oorlog speelt al jaren.

Vorige week ook bestelling gedaan, "I'm not her to talk" shirt besteld, zit perfect en nog wat andere shit besteld.
Tja, noem het oorlog. Ik krijg zelfs boze mails over de weekaanbieding. Dat we alle prijzen lopen te vernken. Schijnbaar gunnen veel shops ons het licht in de ogen niet meer. Maar zoals eerder gezegd, ik kijk lekker naar mezelf en doe m'n eigen ding.

Tnx trouwens voor de bestelling!
Wat kan ik precies verwachten van L-tryptofaan?
Robbert Jan is daar een expert in. Hij heeft er zelfs een post over gemaakt op onze site in z'n blog. Spreek hem eens aan.
heeft iemand hier ervaring met whey isolaat chocola? beetje te drinken?

Ja, die is goed te drinken :D

Ik neem altijd whey isolaat, maar wil toch eens whey delicious proberen. Op de site staat dat op 23 september de uitverkochte smaken terug binnenkomen. Geldt dit dan ook voor de sample pack?

Robbert Jan is daar een expert in. Hij heeft er zelfs een post over gemaakt op onze site in z'n blog. Spreek hem eens aan.
Ja ik had dat al gelezen, zo kom ik er bij.
Ik bedoel meer, die dingen die het belooft zeg maar, dat staat bijvoorbeeld ook bij ZMA, terwijl ik daarvan alleen de betere nachtrust merk. Zal dat hier dan ook zo bij zijn?

Hoe kan ik hem aanspreken?

Kheb net via de bank het bedrag overgeschreven voor whey isolaat via bankbetalen. Maar ik krijg maar geen bevestigingsmail.

Is dat normaal ?

nee

Vorige week ook besteld bij xxl nutrition voor de eerste keer.
Damn wat een service & levertijd :o dinsdag nacht besteld en betaald & donderdag morgend stonden ze aan mijn deur ( woon in België )
Alles perfect verlopen dus en ook een nieuwe vast klant bij ;)

Vraagje aan René: Ik zou ook post workout product die je dus direct na je training neemt, alleen ik als ik thuis ben na 't trainen ga ik altijd binnen een half uur naar mn bed dus ik heb 't liefste iets waarvan je geen energie boost krijgt.

Mega grow!

Inderdaad direct na je training de megagrow nemen. Voor het slapen gaan kan je dan Nightprotein nemen.

Nah Waxy Maize is ook een prima product. Alleen in Megagrow zitten ook meteen BCAA's, glutamine, creatine etc etc.

Thanks jongens bij mn volgende order een pot megagrow mee bestellen, is t wel ook effectief als je 't alleen na je training neemt? Ik train 3 a 4 keer per week

Ik neem het altijd direct na de training, en de ochtend na de training.

Loopt het tegenwoordig niet meer zo goed bij XXL ik bezoek regelmatig dit topic en de site en de wekelijkse acties zijn niet echt denderend de afgelopen paar maand. En ik zie weinig reacties van rene whats going on?

Loopt het tegenwoordig niet meer zo goed bij XXL ik bezoek regelmatig dit topic en de site en de wekelijkse acties zijn niet echt denderend de afgelopen paar maand. En ik zie weinig reacties van rene whats going on?

Mijn gok: René druk met van alles en nog wat, in combinatie met weinig mensen die vragen hebben.

Wat voor soort acties had je gewild dan? (tijdje terug speciaal op verzoek in dit topic oa de Delicious goedkoper)

Rene of Dwarvenwarrior:D ik zag dat de Barmon stretch mark cream van jullie site is, komt deze nog terug?

Heb deze absoluut nodig:D
---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Of heb je nog een tube liggen?:P

bedankt:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven