XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René u alive bro ?

U mad ?

Ik ben niet op de hoogte van de voorraad... Ik zeg: René mag deze beantwoorden ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.264
Loopt het tegenwoordig niet meer zo goed bij XXL ik bezoek regelmatig dit topic en de site en de wekelijkse acties zijn niet echt denderend de afgelopen paar maand. En ik zie weinig reacties van rene whats going on?

De wekelijkse acties zijn niet denderend?? We hebben vrijwel alleen maar populaire supps in de weekaanbieding. Dat doet geen een andere shop ons na. Kijk maar eens naar de weekaanbieding van deze week. Vorige week was het oa Hell No en Size On. De keer daarvoor Anabolic Halo, Nano Vapor en Hydroxycut Hardcore. Dat zijn gewoon allemaal top supplementen. En zoals Dwarf al aangeeft luisteren we ook vaak naar tips van onze klanten. Beter kunnen we het volgens mij niet doen.

In dit topic is het inderdaad wat rustiger. Dat komt omdat iedereen volop gebruik maakt van onze site. Daar kunnen ook vragen gesteld worden. Deze worden beantwoord door ons of door onze atleten. Dan is het logisch dat er in de topic minder gepost wordt.

Verder doen we het uitzonderlijk goed :D Volgens veel leveranciers zijn we ondertussen de grootste supplementenwebshop van Nederland! We zijn tot nu toe vanaf het begin elk jaar meer dan verdubbeld met de verkoop.

Rene of Dwarvenwarrior:D ik zag dat de Barmon stretch mark cream van jullie site is, komt deze nog terug?

Heb deze absoluut nodig:D
---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Of heb je nog een tube liggen?:P

bedankt:)

Die komt niet meer terug. Was eigenlijk heel weinig vraag naar.

De wekelijkse acties zijn niet denderend?? We hebben vrijwel alleen maar populaire supps in de weekaanbieding. Dat doet geen een andere shop ons na. Kijk maar eens naar de weekaanbieding van deze week. Vorige week was het oa Hell No en Size On. De keer daarvoor Anabolic Halo, Nano Vapor en Hydroxycut Hardcore. Dat zijn gewoon allemaal top supplementen. En zoals Dwarf al aangeeft luisteren we ook vaak naar tips van onze klanten. Beter kunnen we het volgens mij niet doen.

In dit topic is het inderdaad wat rustiger. Dat komt omdat iedereen volop gebruik maakt van onze site. Daar kunnen ook vragen gesteld worden. Deze worden beantwoord door ons of door onze atleten. Dan is het logisch dat er in de topic minder gepost wordt.

Verder doen we het uitzonderlijk goed :D Volgens veel leveranciers zijn we ondertussen de grootste supplementenwebshop van Nederland! We zijn tot nu toe vanaf het begin elk jaar meer dan verdubbeld met de verkoop.

Die komt niet meer terug. Was eigenlijk heel weinig vraag naar.

Heb je niet nog wat tubes ergens liggen?:(

• #18.266
Speciaal voor Powersupplements hebben we de afbeelding van ADAM aangepast. Voor onze klanten hebben we de prijs aangepast!

Hoop dat over een tijd als ik weer moet bestellen megagrow en whey delicious in de aanbieding zijn, had weer een sample zakje capuchino ik mis die smaak echt hehe, ookal is ADP waarschijnlijk beter voor me

• #18.268
Heb je niet nog wat tubes ergens liggen?:(

Moet ik morgen even kijken voor je!

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Hoop dat over een tijd als ik weer moet bestellen megagrow en whey delicious in de aanbieding zijn, had weer een sample zakje capuchino ik mis die smaak echt hehe, ookal is ADP waarschijnlijk beter voor me

Cappuccino is inderdaad heerlijk. Zeker in de blender met melk en ijsblokjes :zuip:

Alle smaken whey delicious komen morgen weer binnen als het goed is.

Geen idee wat er allemaal in de weekaanbieding komt :D

Gister besteld rond 14:00, vandaag binnen gekregen.
Met sample erbij, dus weer helemaal perfect xxl!! :D

Goed punt inderdaad. Leuk dat je ook op DBB post. Hoe gaat het met je wedstrijdvoorbereiding?

Het gaat goed. Me hardheid begint er weer uit te komen, dat vindt ik het belangrijkste. Mijn vetpercentage is al laag dus kan lekker hoog in mijn carbs ;)

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

40 gram brinta+40 gram adp+400 ml halfvolle melk?

Wat is je gewicht en lengte?

Wat is je gewicht en lengte?[/QUOTE]

1,83
75 (met kleren zonder schoenen)

Heb net de EAS besteld, lees goede verhalen hier, dus ik ben benieuwd :)
Ik lees hier op het forum dat het het beste is om dit voor en na het trainen te gebruiken. Maar kan je deze ook na het opstaan voor het ontbijt innemen en dan erna een eiwit en koolhydraatrijk ontbijt te nemen? (ik drink liever geen whey met melk(water ook beetje last van) meer ivm lactose intolerantie)
Ik heb verder op de site de lactose free protein gezien, is dit anders een uitkomst of kan het net zo goed met bovenstaande?

Wat is je gewicht en lengte?

1,83
75 (met kleren zonder schoenen)[/QUOTE]

70gr brinta, 1schep adp, 1 schep night pro, met voldoende water.

Nog beter is een volwaardige maaltijd met rijst/zoete aardappel en kip/steak

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Heb net de EAS besteld, lees goede verhalen hier, dus ik ben benieuwd :)
Ik lees hier op het forum dat het het beste is om dit voor en na het trainen te gebruiken. Maar kan je deze ook na het opstaan voor het ontbijt innemen en dan erna een eiwit en koolhydraatrijk ontbijt te nemen? (ik drink liever geen whey met melk(water ook beetje last van) meer ivm lactose intolerantie)
Ik heb verder op de site de lactose free protein gezien, is dit anders een uitkomst of kan het net zo goed met bovenstaande?

EAS kun je ook gebruiken bij het ontwaken, dus voor je ontbijt.
Lactose free proteine is een goede optie. Whey Isolaat vindt ik persoonlijk beter en is ook lactose vrij

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

[/COLOR]

Lactose free proteine is een goede optie. Whey Isolaat vindt ik persoonlijk beter en is ook lactose vrij[/QUOTE]

Ah ok, lees het nu idd ook op de site dat het laag aan lactose bevat :) heb nu nog de whey pro van bodylab

[/COLOR]

Lactose free proteine is een goede optie. Whey Isolaat vindt ik persoonlijk beter en is ook lactose vrij

Ah ok, lees het nu idd ook op de site dat het laag aan lactose bevat :) heb nu nog de whey pro van bodylab[/QUOTE]

Ik kan zelf ook niet tegen lactose, dus weet er alles van:D

Moet ik morgen even kijken voor je!

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Cappuccino is inderdaad heerlijk. Zeker in de blender met melk en ijsblokjes :zuip:

Alle smaken whey delicious komen morgen weer binnen als het goed is.

Geen idee wat er allemaal in de weekaanbieding komt :D

Als je zou willen kijken, graag!

Ik hoor het morgen wel, alvast bedankt!

Terug
Naar boven