Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

1,83
75 (met kleren zonder schoenen)

70gr brinta, 1schep adp, 1 schep night pro, met voldoende water.

Nog beter is een volwaardige maaltijd met rijst/zoete aardappel en kip/steak

[/QUOTE]

Heb geen night pro, gewoon 2 scheppen adp dan maar?

70gr brinta, 1schep adp, 1 schep night pro, met voldoende water.

Nog beter is een volwaardige maaltijd met rijst/zoete aardappel en kip/steak

Heb geen night pro, gewoon 2 scheppen adp dan maar?[/QUOTE]
Adp of NP is heel wat anders ;)

Liefste gebruik ik natuurlijk alle sups enz alleen mn portemonnee staat t niet echt toe als thuis wonende student
Rekenen levert dat NP of kwark niet veel van elkaar verschillen qua prijs. Misschien kwark door de shake die aangeraden werd? (weet niet of zuivel of andere kenmerken van kwark afgeraden worden)

Rekenen levert dat NP of kwark niet veel van elkaar verschillen qua prijs. Misschien kwark door de shake die aangeraden werd? (weet niet of zuivel of andere kenmerken van kwark afgeraden worden)

Eet geen kwark krijg die naturel smaak echt niet door mn keel... En die met aardbeien smaak zitten teveel suikers in dus gebruik adp voor t slapen

Adp of NP is heel wat anders ;)

Liefste gebruik ik natuurlijk alle sups enz alleen mn portemonnee staat t niet echt toe als thuis wonende student[/QUOTE]

Neem dan gewoon een volwaardige maaltijd met een shake van whey proteine en water.

Laatst bewerkt:
Rene, bedankt voor de 3 samples! :D

Tip: de langere dozen iets beter dichttapen, misschien ook tape voor de smalle kant gebruiken? Want als je alleen maar tape gebruikt voor de lange kant krijgen de dozen de neiging om open te gaan.

Meer mensen hier last van? Of misschien heb ik gewoon een agressieve koerier die graag met pakjes gooit. :P

Rene, bedankt voor de 3 samples! :D

Tip: de langere dozen iets beter dichttapen, misschien ook tape voor de smalle kant gebruiken? Want als je alleen maar tape gebruikt voor de lange kant krijgen de dozen de neiging om open te gaan.

Meer mensen hier last van? Of misschien heb ik gewoon een agressieve koerier die graag met pakjes gooit. :P

Is idd wel vaker genoemd...

Even over UnleashV3: was V2 niet écht lekker, V3 lijkt wel enigzins goed te smaken! (gezien de ingrediënten - voor een lekkere shake neem ik wel whey delicious met melk) Jammer dat ik van het effect weinig merk...

Vandaag weer mijn bijna maandelijkse bestelling gedaan.
Nou vroeg ik me alleen wat af. Ik hoorde dat telefonisch bestellen niet meer mogelijk is. Nou vind ik dat, tesamen met het niet kunnen bestellen tot bv half 6, soms "lastig" als ik iets op het laatste moment snel wil hebben en dat even snel door wil bellen.
Ik vroeg mij af waarom jullie voor deze wijze gekozen hebben? Het geeft mij namelijk soms de keuze een andere aanbieder te moeten kiezen.

Grtn

@ Dwarvenwarrior , ga jij ook zo hard op 1 pil energize , ik weet niet of het aan ik ligt of iets anders .

Maar ik ga zo hard op die energize , bijna speedgevoel .

@ Dwarvenwarrior , ga jij ook zo hard op 1 pil energize , ik weet niet of het aan ik ligt of iets anders .

Zo heb ik het ook ervaren. :)

Maar ik had buiten dat ook nog dat ik hoger hartslag had en ademhaling ging 'moeilijker'. Dus ik denk dat mijn lichaam iets te goed erop heeft gereageerd.

Ik kan met 1 zo'n cap een nachtje doorhalen, wat me met geen enkele booster (of redbull / energydrink) lukt.
Met een (redelijk) lege maag zorgt 1 cap voor irritant veel energie.
RPM doet het voor mij ook goed, maar dan wel op lege maag nemen krap uur voor workout, daarna nog wat eten (want booster + lege maag = hel).

Hey Rene, ik heb maandagochtend een bestelling geplaatst 74853 maar nog niets ontvangen. Is er ergens iets mis gegaan of heb je vertraging of iets dergelijks?

Ik heb weer een bestelling gedaan.:D
Als ik nuchter cardio ga doen zijn Dipeptides dan voldoende of kan ik er beter ook nog BCAA Recovery Formula XXL bij innemen?

Bestelling is terecht, heb je even een mailtje erover gestuurd.

Rene,

Wanneer heb je weer PEM spray wou net een bestelling plaatsen maar helaas uitverkocht.

Ik heb vorig week Stacker C binnen gekregen. Maar deze batch is erg brokkelig, dikke stukken etc. Lost wel redelijk op maar zou de poeder niet fijner horen te zijn?

Bakje kwark is al snel 40gr lactose. Night protein bevat vrijwel geen koolhydraten/lactose.

Terug
Naar boven