- Waardering
- 1.339
Tja, dat is ook een voordeel van NightProtein... en de prijs verschilt nauwelijks van kwark.Bakje kwark is al snel 40gr lactose. Night protein bevat vrijwel geen koolhydraten/lactose.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, dat is ook een voordeel van NightProtein... en de prijs verschilt nauwelijks van kwark.Bakje kwark is al snel 40gr lactose. Night protein bevat vrijwel geen koolhydraten/lactose.
Bedankt! Ik heb het morgen allemaal in huis als het goed is.Dipeptides zijn voldoende voor je cardio of training. Bcaa's kan ook of EAS

We hebben een tijd gehad dat veel telefonische bestellingen mis gingen. Pakketten kwamen retour omdat ze een verkeerd postcode hadden opgegeven. Ik zal zeggen dat ze weer gewoon telefonische bestellingen moeten aannemen. Zeker voor vaste klanten.Vandaag weer mijn bijna maandelijkse bestelling gedaan.
Nou vroeg ik me alleen wat af. Ik hoorde dat telefonisch bestellen niet meer mogelijk is. Nou vind ik dat, tesamen met het niet kunnen bestellen tot bv half 6, soms "lastig" als ik iets op het laatste moment snel wil hebben en dat even snel door wil bellen.
Ik vroeg mij af waarom jullie voor deze wijze gekozen hebben? Het geeft mij namelijk soms de keuze een andere aanbieder te moeten kiezen.
Grtn
Is besteld. Komt als het goed is volgende week binnen.Rene,
Wanneer heb je weer PEM spray wou net een bestelling plaatsen maar helaas uitverkocht.
Schijnt inderdaad normaal te zijn met de product. De smaak schijnt ook bijzonder slecht te zijn.Ik heb vorig week Stacker C binnen gekregen. Maar deze batch is erg brokkelig, dikke stukken etc. Lost wel redelijk op maar zou de poeder niet fijner horen te zijn?

Was grotere bestelling deze keer. Alles op op op... 

Schijnt inderdaad normaal te zijn met de product. De smaak schijnt ook bijzonder slecht te zijn.

Hey, ik heb vorige week besteld waaronder ook wat creatine monohydraat. Nu heb ik problemen met het op te lossen. Ik giet het in vruchtensap, meng met een vorkje toch een aantal minuten maar als ik drink dan blijft het meeste er in liggen. Moet ik het er zo liggen uitlepelen.. Is er soms een betere manier om de creatine goed te mengen zonder dat er te veel aan het glas blijft kleven?
Nu kiep ik gewoon de 5 gram in mijn mond en drink dan, maar natuurlijk is dit ook niet super
Mvg
Die is lekker door de havermout!dus ik ga ff kijken op de site en ik zie dat er heel wat smaken zijn bijgekomen bij de whey deliciousniet normaal... appeltaart
![]()
Paar pagina's terug dat door dit topic toen whey delicious in de weekaanbieding kwam, lijkt mij nu weer een strak plan nu alle smaken weer binnen zijn. Dan bestel ik gelijk zo'n grote pot![]()
Tja, net in de aanbieding geweest he?Jammer dat ik zo weinig steun heb gekregen op deze post nu kan ik 't ze niet eens kwalijk nemen als ze 't niet doen haha

Tja, net in de aanbieding geweest he?
Wil niet zeggen dat het NIET gebeurt als René dit leest...![]()
Geen fatsoenlijke maaltijd na het trainen?na de training (is bij mij ook voor 't slapen) ADP.