Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nee nog niet zo lang.. Je kan je anders ook inschrijven voor onze nieuwsbrief op de site dan wordt je maandelijks op de hoogte gebracht.

De komende maand komen er nog veel nieuwe dingen bij, dus kwestie van af en toe even kijken.

Dat ivm met je leeftijd duf ik je nu niet direct op te antwoorden.. Ga eens rondvragen.

rene

moet ik rondvragen of ga je zelf rondvragen :P?
het is hier nogal druk met reacties
kan je toevallig pm sturen als je het weet ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.862
Voor die B12 injects :D

Vitamin_B12_Injection.jpg

IK heb wat navraag gedaan en zijn in NL op recept. Volgens mij kan je ze ook in een Nederlands online apotheek niet halen.

:dunno:

• #1.869
HYDROXOCOBALAMINE HCL CF INJVLST 500MCG/ML AMP 2ML 10 STUK recept nodig

Over tot de orde van de dag dan maar weer... ;)

• #1.871
Je vroeg hier laatst nog achter goede supss om je store uittebreiden, ik heb hier nu supercharge van labrada staan, 2x gebruikt en ik ben er zeker over te spreken, top PWO :cool:

komt ook.. Nanovapor Muscletech, XPAND, Green Bulge en Phosphagen ook :D

denk zo over een dag of 10.

VOlgens mij zou min de helft hier dokter kunnen worden.:) al die pillen en termen enz enz:D

Waarom zit Lean Dessert niet in het BSN-gamma?

Ik heb een kwartier geleden een bestelling geplaatst maar ik krijg geen bevestigings email normaal heb ik deze binnen een minuut binnen. Is er nu iets fout gegaan?

• #1.880
Ik heb een kwartier geleden een bestelling geplaatst maar ik krijg geen bevestigings email normaal heb ik deze binnen een minuut binnen. Is er nu iets fout gegaan?

oo gek... ik vraag het even na.. bestelling is denk wel doorgekomen.. ooit gaat er geen mail uit. wierd.

pm even je naam

Terug
Naar boven