Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Megagrow orange is goed te drinken na een training als je na 't schudden even wacht en dan opdrinkt, Moet je die EAS langzaam of snel opdrinken? want en zakken telkens van die witte korreltjes naar de bodem ook is de EAS punch niet lekker helaas maar drink t wel voor de training en soms tijdens

Of je het langzaam of snel opdrinkt maakt niets uit, zolang je het maar opdrinkt.

Moet je die EAS langzaam of snel opdrinken? want en zakken telkens van die witte korreltjes naar de bodem ook is de EAS punch niet lekker helaas maar drink t wel voor de training en soms tijdens
Voedingswaarde blijft hetzelfde ;)
Kan zijn dat je het liever tijdens de training drinkt, dan gewoon wat vaker schudden...

Ha rene, ik wilde net bestellen maar zag dat de XXL huismerk eiwitrepen nog steeds op zijn :(. (Ze zijn gooooooed!!!!)
Wanneer verwacht je ze weer binnen te hebben? Greetz
is vorige pagina nog antwoord op gegeven... :rolleyes:

Voedingswaarde blijft hetzelfde ;)
Kan zijn dat je het liever tijdens de training drinkt, dan gewoon wat vaker schudden...

pak gewoon 3 schepjes beetje voor de training en beetje tijdens de training, na 2 oefeningen is 't wel op meestal maar dan ga ik water drinken(kom ik iig aan die 2 L per dag)

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.567
Het zou misschien beter zijn als het menu weer zichzelf verbergt na een klik buiten het menu i.p.v. een move buiten het menu. ;)
Is ook makkelijk te implementeren.

We gaan het nu inderdaad zo maken dat je op de rode knop moet klikken, en het menu pas weggaat als je buiten het menu klikt ;)

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

Check de weekaanbieding!!

damn ben echt aan het twijfelen om peptopro te kopen... tot nu altijd bij EAS en whey gebleven o_O

Peptopro! dan moet ik gewoon bestellen!

Vervelend, m'n neefje heeft wat bij XXL besteld donderdag ( wel na 16.00 ) en heeft nu nog steeds niks binnen, ook niks gehad van de postbode dat ie 't gemist heeft. Iets wat we er aan kunnen doen?

Is al binnen, hij had inderdaad de postbode gemist maar had het briefje niet gezien. Thanx anyways.

gelukkig unleash in de actie en niet megagrow dan was ik echt kapot gegaan van binnen, heb me vandaag vergist trouwens heb teveel spierpijn om te kunnen trainen vandaag maar vanmorgen geen megagrow genomen, nu alsnog nemen of dagje overslaan?

Ik was even blij met de Isolaat, maar alleen cookies 'n cream en café latte helaas. :( Ik heb toch liever neutraal.

damn ben echt aan het twijfelen om peptopro te kopen... tot nu altijd bij EAS en whey gebleven o_O

Ik ook!

René, ik wil wel Peptopro in combi met L-carnitine gaan gebruiken als ik straks (na de feestdagen) ga cutten.
Kun je beide dan een keer in de weekaanbieding gooien:eyebrow:

Super weekaanbieding!!

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Ik was even blij met de Isolaat, maar alleen cookies 'n cream en café latte helaas. :( Ik heb toch liever neutraal.

Dan snap ik nooit. Waarom zou je neutraal willen als je ook met een lekker smaakje kan nemen? Verschil in voedingswaarde is te verwaarlozen. Of meng je het met andere dingen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.576
gelukkig unleash in de actie en niet megagrow dan was ik echt kapot gegaan van binnen, heb me vandaag vergist trouwens heb teveel spierpijn om te kunnen trainen vandaag maar vanmorgen geen megagrow genomen, nu alsnog nemen of dagje overslaan?
Dagje overslaan is geen probleem.
Ik ook!

René, ik wil wel Peptopro in combi met L-carnitine gaan gebruiken als ik straks (na de feestdagen) ga cutten.
Kun je beide dan een keer in de weekaanbieding gooien:eyebrow:
Geen idee. Ik denk dat PeptoPro niet snel in de weekaanbieding meer komt. Maar eigenlijk valt er van die hele weekaanbieding niets te zeggen. Op woensdagochtend weten we vaak nog niet wat er smiddags in de weekaanbieding gaat ;)

Super weekaanbieding!!

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Dan snap ik nooit. Waarom zou je neutraal willen als je ook met een lekker smaakje kan nemen? Verschil in voedingswaarde is te verwaarlozen. Of meng je het met andere dingen?

Yep, druivensap en Xtend (pwo). Dan is een extra smaakje niet gewenst.

Als je je xtend neemt met je druivensap en dan pas 15 erna je whey is het imo nog wat beter..en heb je geen smaakprobleem ;)

Testopro is binnen zie ik :-)
Nice!

Terug
Naar boven