XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bedankt voor de Whey Capuccino sample! Ben heel benieuwd. Die pols verstevigers van jullie eigen merk zijn wel enorm sterk, me hele hand werkt direct afgekneld :thumbup:

ik heb ook maar weer een bestelling geplaatst! 1 Peptopro

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.583
Het zou misschien beter zijn als het menu weer zichzelf verbergt na een klik buiten het menu i.p.v. een move buiten het menu. ;)
Is ook makkelijk te implementeren.

Het menu hebben we veranderd. Je moet er nu op klikken om het te openen en naast het menu klikken om het weer te laten verdwijnen.

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

ik heb ook maar weer een bestelling geplaatst! 1 Peptopro

Super. PeptoPro is echt het beste amino/protein product wat momenteel op de markt is!

daarom... heb ik hem nu maar besteld! ga het straks samen nemen met waxy maize na de training... en nu is ie goedkoop, en heb al 1 potje gehad en die is me goed bevallen.

Het menu hebben we veranderd. Je moet er nu op klikken om het te openen en naast het menu klikken om het weer te laten verdwijnen.

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Super. PeptoPro is echt het beste amino/protein product wat momenteel op de markt is!

Rene, het menu werkt naar behoren in Firefox en Internet Explorer, in Chrome niet, screenshot ter verduidelijk (alles is direct uitgeklapt wanneer je op de site komt);

211uyw3.jpg

Betreft Chrome 7.0.517.41

Edit:
Ziet er naar uit dat het nu al gefixed is, werkt nu ook in Chrome.

Trouwens, enig idee wanneer jullie die Melatonin van NOW foods krijgen :)?

Laatst bewerkt:
  • #18.586
Even je cache leeggooien ;)

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Ik ga vandaag NOW bestellen. Komt volgende week dan binnen (als het er bij zit).

Renee? is het mogelijk dat jullie een sample hebben van basic bulk whey cookies and cream? of van de complex carb gainer cookies and cream? die zou ik wel eens willen testen!

• #18.589
Momenteel hebben we van alle smaken whey delicious, all day protein, unleash en energize samples. Dat zijn al 20 producten. Dat is een paar pallets vol met samples. We kunnen helaas niet van elk product samples laten maken, ook al zou ik het graag willen :D

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Unleash the Beast!!

[Link niet meer beschikbaar]

Vraagje:
Jullie vragen topic doet het niet, geeft een foutmelding..

Ik zit te twijfelen tussen Venom Hyperdrive of Hydroxycut Hardcore X..
Nu weet ik dat beide producten vernieuwd zijn, omdat er een verboden stof in zat..
Ik wil mijn laaste 4% verliezen door 1 vd 2 burners..
Ik eet 300kcal onder mijn onderhoud en doe 4x pw 30 min cardio

Welke van de 2 producten is het populairst en welke werkt het best ?

alvast bedankt..

p.s. kan je maar 1 x Peptopro per keer bestellen ?

• #18.591
Vraagje:
Jullie vragen topic doet het niet, geeft een foutmelding..

Ik zit te twijfelen tussen Venom Hyperdrive of Hydroxycut Hardcore X..
Nu weet ik dat beide producten vernieuwd zijn, omdat er een verboden stof in zat..
Ik wil mijn laaste 4% verliezen door 1 vd 2 burners..
Ik eet 300kcal onder mijn onderhoud en doe 4x pw 30 min cardio

Welke van de 2 producten is het populairst en welke werkt het best ?

alvast bedankt..

p.s. kan je maar 1 x Peptopro per keer bestellen ?
Hydroxycut is het meest populair. Misschien wel onze beste verkochte fatburner. Welke voor jou het beste werkt is altijd de grote vraag.. kwestie van uitproberen.

PeptoPro kan je zoveel bestellen als je wil, je kan zelf gewoon het aantal veranderen tijdens bestellen.

Besteld.. :D

Morgen binnennn :D

Ja, dat dacht ik ook. Maar vandaag niets en zie nu dit bij TNT staan :mad:

28.10.2010:
Empfänger an dieser Adresse unbekannt. Retour Absender

Hoe kan dat nou? Heb het adres gecontroleerd en klopt.
Bestelnummer is trouwens 79559

omdat de eiwitrepen na 2 weken er nog niet zijn die besteld van M double you, echt GOOR.. alleen de xxl repen zijn superlekker :( . als je die in de weekaanbieding gooit keep ik wel 3 of 4 dozen :d ( gekheid, weet dat jij er niet over beslist)

• #18.598
We hebben een nieuwe [Link niet meer beschikbaar]. Schijnt erg goed te zijn. 1 pot was kapot :D dus nu moet ik hem vanavond zelf maar even gaan proberen :D borst/schouders/triceps :wl:

Bij mijn vorige bestelling een sample voor Unleash ontvangen, deze is zo goed bevallen dat ik maar een pot heb besteld aangezien hij toch in de aanbieding is :)

Hier ook maar een extra pot Dextrojuice aan toegevoegd, mooi nog even voor 3 uur :)

Topshop! Bedankt =)

Die nieuwe pre wo ziet er idd een knallertje uit :) binnenkort toch ook maar is testen :p hehehe

Terug
Naar boven