Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

http://www.xxlnutrition.nl/igf-1-spray/now-foods

Nog even een vraag hierover. Voor zover mijn beperkte kennis strekt weet ik dat IGF-1 injects in de cathegorie AAS vallen, en dus verboden zijn in NL.. Wat is het grote verschil met de IGF-1 spray van now foods?
En de belangrijkste vraag: kunnen we hier serieus zichtbaar resultaat van verwachten?

Laatst bewerkt:
Heb XXL gisteren goed gepromote in de sportschool, heb 2 jongens de site ff gegeven en erbij gezegt dat ik persoonlijk erg tevreden ben over het huismerk. Doe ik iig wat terug voor die gratis shakers die ik dr steeds bij vraag :P

Ik doe niks anders als XXL promoten met hun shakebeker! Iedere keer als ik 'n shakey drink in de sportschool vragen ze; jo, ben je zo groot geworden door dat XXL Nutrition??

Dan haal ik de rode dop even van m'n mond om te stoppen met drinken, en dan zeg ik:"JA". :)
Vervolgens drink ik em leeg, doe ik 'n front double biceps, en loop ik de sportschool uit.

Ik doe niks anders als XXL promoten met hun shakebeker! Iedere keer als ik 'n shakey drink in de sportschool vragen ze; jo, ben je zo groot geworden door dat XXL Nutrition??

Dan haal ik de rode dop even van m'n mond om te stoppen met drinken, en dan zeg ik:"JA". :)
Vervolgens drink ik em leeg, doe ik 'n front double biceps, en loop ik de sportschool uit.

hehe maar jij hebt iets betere stats dan mij als iemand dat aan mij zou vragen zou ik zeggen door Anabolen omdat ik dan zou denken dat ze me in de zeik nemen

omdat de eiwitrepen na 2 weken er nog niet zijn die besteld van M double you, echt GOOR.. alleen de xxl repen zijn superlekker :( . als je die in de weekaanbieding gooit keep ik wel 3 of 4 dozen :d ( gekheid, weet dat jij er niet over beslist)

Eigenlijk vind ik het apart dat een reep die bijna twee keer de hoeveelheid koolhydraten bevat ten opzichte van eiwit toch een eiwitreep heet...:o
Ze zijn wel erg lekker moet ik zeggen.

We hebben een nieuwe [Link niet meer beschikbaar]. Schijnt erg goed te zijn. 1 pot was kapot :D dus nu moet ik hem vanavond zelf maar even gaan proberen :D borst/schouders/triceps :wl:

En is het iets? :D

Nog even een vraag hierover. Voor zover mijn beperkte kennis strekt weet ik dat IGF-1 injects in de cathegorie AAS vallen, en dus verboden zijn in NL.. Wat is het grote verschil met de IGF-1 spray van now foods?
En de belangrijkste vraag: kunnen we hier serieus zichtbaar resultaat van verwachten?

Ben ik ook benieuwd naar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.607
Bij mijn vorige bestelling een sample voor Unleash ontvangen, deze is zo goed bevallen dat ik maar een pot heb besteld aangezien hij toch in de aanbieding is :)

Hier ook maar een extra pot Dextrojuice aan toegevoegd, mooi nog even voor 3 uur :)

Topshop! Bedankt =)
:thumbs:

1 of 2 pagina's terug staat wat meer info over de spray..
Heb XXL gisteren goed gepromote in de sportschool, heb 2 jongens de site ff gegeven en erbij gezegt dat ik persoonlijk erg tevreden ben over het huismerk. Doe ik iig wat terug voor die gratis shakers die ik dr steeds bij vraag :P
Goed bezig :thumbs:

Ook goed bezig :thumbs: Ik ga er vanuit dat je ook onze tanktop aan hebt. Daar komt een front double bicep erg goed in uit! :D
Eigenlijk vind ik het apart dat een reep die bijna twee keer de hoeveelheid koolhydraten bevat ten opzichte van eiwit toch een eiwitreep heet...:o
Ze zijn wel erg lekker moet ik zeggen.
Als je er over na denkt is het eigenlijk best raar ja. Ik denk dat ik het Delicious Carb Bars ga noemen ;)

Ja! Geweldige training gehad. Ik zie mezelf als ervaren gebruiken dus heb 2 schepjes genomen. Was eigenlijk iets teveel van het goede :D

Heel veel energie, veel pomp en ook echt goede zin. Nu nog steeds trouwens haha. Zeker een aanrader. Verdiend zeker een plaatsje in mijn persoonlijke top 3 van pre workout boosters :D

@XXL Nutrition
Heb alleen 'n te groot t-shirt ervan. :mad:
Dus dan komt m'n front double biceps niet goed uit. :(

Laatst bewerkt:
Tijd voor een paar vraagjes :D

Ik heb nu CCG en Whey Delicious in gebruik, normaal pak ik CCG in de morgen en Whey na het sporten alleen.
Nu ben ik eerlijk en merk ik niet echt dat ik aankom dus was de vraag wanneer ik beide nu het beste kan nemen en in combinatie met wat om mijn groei te optimaliseren.
Of is de CCG eigenlijk niet echt de ontbijt vervanger voor in de morgen of moet ik er meerdere op 1 dag drinken wil ik echt resultaat zien? (Of op een ander tijdstip)
(Shake drink ik om 08:00 en dan de eerst volgende maaltijd rond 10:00, tevens neem ik 1 multivit pil in de morgen)

Tevens vind ik mijn prestaties afzakken dus wil ik weer aan de creatine, dus heb ik Crack op het oog omdat Unleash mij 1x slecht gevallen is en hier geen herhaling van wil.

En wat heb ik nu eigenlijk het meeste nodig in de morgen? Eiwitten of Koolhydraten?

Wat zijn eigenlijk andere aanbevolen supplementen buiten Whey, Weightgainer, Creatine en Dextrose? (Of zijn dit nu eigenlijk de beste en de rest maar rotzooi?)

Wat zijn je favo 3 dan? Zeker unleash.

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Dat je niet aan komt heeft niks met die supplementen te maken. Eet boven je onderhoud en je komt aan(als je niet teveel cardio doet iig).

Rated, je komt aan door een kcal overschot. Maakt niet uit of je moment van inname gaat veranderen, of dat je de gainer van XXL gebruikt of van een ander merk.

Maat van me neemt 20! scheppies op een dag, komt ook niet aan. Waarom? Omdat ie voor de rest maar 1 normale maaltijd heb.

Een gainer dient als aanvulling op je dieet, je moet het niet zien als een volwaardige maaltijd vervanger. Je kan het wel als aanvulling gebruiken op je maaltijden, of voor wanneer je echt geen tijd heb om ff snel iets inelkaar te flutsen.

In de ochtend veel carbs (i.v.m. cortisol) en veel eiwit.

Whey, weightgainer, crea en dextrose is precies het lijstje dat ik ook gebruik. :)

Wat zijn je favo 3 dan? Zeker unleash.
Z'n favo 3:
Unleash V1
Unleash V2
Unleash V3
:o

Laatst bewerkt:
'S morgens is het zo dat ik gewoon niets door mijn keel krijg qua ''vast'' voer.

Dat is de reden dat ik CCG in de morgen nam, dit is eigenlijk Koolhydraten en Eiwitten in 1 en ook mooi verdeeld, Whey zitten dan weer meer eiwitten in, welke van de 2 is dan aangeraden voor in de morgen?

En wat is over het algemeen belangrijker? Koolhydraten (Vrij makkelijk ergens uit te halen) of Eiwitten (Meer specifiek voer zoeken)?

Rated, ik eet ook geen vast voer in principe in de ochtend. Wat ik eet in de ochtend is het volgende;
100gr brinta met 0.5l halfvolle melk
2 gekookte eieren
scheppie whey isolaat.

Eet je snel weg ;)

Krijg je eieren weg in de ochtend?? Gebakken/gekookt? En lust je brinta?

Probeer dit anders:
150 gram havermout
1 banaan
50 gram whey
2 grote glazen water

Dan heb je +- 850 kcal, en geen troep als melk. En het is lekker en makkelijk weg te drinken

Tante Jans, waarom melk als troep bestempelen?

Omdat het bestaat uit 5 gram suikers per 100 ml en maar 3.5 gram eiwit per 100 ml.

'S morgens is het zo dat ik gewoon niets door mijn keel krijg qua ''vast'' voer.

Dat is de reden dat ik CCG in de morgen nam, dit is eigenlijk Koolhydraten en Eiwitten in 1 en ook mooi verdeeld, Whey zitten dan weer meer eiwitten in, welke van de 2 is dan aangeraden voor in de morgen?

En wat is over het algemeen belangrijker? Koolhydraten (Vrij makkelijk ergens uit te halen) of Eiwitten (Meer specifiek voer zoeken)?
voedsel is belangrijk

Brinta heb ik voorheen in van die zakjes gehad, wake up drink ofzo heette dat.
Glas melk (Of met Whey) en een banaan moet ook wel weg te krijgen zijn lijkt mij zo.

Voor een eitje bakken in de morgen heb ik geen tijd, ben een heel gestructureerd persoon in de morgen (Heb een exact schema met wat ik doe in de morgen)

Dus dan zou het neerkomen op Melk + Whey of CCG + Banaantje, dan heb ik zo de koolhydraten, eiwitten en de vitamintjes binnen in de morgen.

Dan wordt de pindakaas 2 uurtjes daarna uitgehaald.

Brinta wake-up is troep, koop gewoon zo'n pak brinta classic.

Eieren kook ik altijd avond van tevoren. :)

Terug
Naar boven